God fredag fra Cloud 9

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
En har rykket litt opp i systemet - svever rundt i Cloud 9 - sørger for at Discus og vennene hans har spennende verktøy å «leke» med (men Discus vi ser gjerne litt mere z1d.metal deployments) - til KlimaendringerfornekteresomkjøperToyota på tide å slutte med å høre på Donald - det brenner i California og selv om Trump ikke liker BMW og California - Toyota sucks (buy a real car - BMW listen to Fnate and SudCaravelle)

Attachments

• DA7CEC22-9899-456C-82BE-092B4052CBA8.jpg
    DA7CEC22-9899-456C-82BE-092B4052CBA8.jpg
    57.1 KB · Views: 295
(buy a real car - BMW listen to Fnate and SudCaravelle)

Hør på Fnate!!! Han andre raringen har jeg aldri sett. Ikke en gang på Lillestrøm, så jeg kan ikke helt gå god for vedkommende.

Da er det fredag her også. På vei hjem etter en SUPER torsdag. Først med gode morgenmøter på Spaces (siden det er sånn fancy tråd) i Amsterdam og deretter å underholde en gjeng i Oslo med høy musikk på kvelden.

Nå taxi. Gjemmekontor i morgen trengs.

Ha en fin en

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Morn og snart god natt fra havet.

Trodde Cloud9 var noe greier fra flyselskapet med ET som kode. Mener å huske noe Cloud9 greier til Lounge eller noe i den duren. Er visst 3 år siden eg flydde med de sist.

Nå handover og annet som følger med ved ny mnd.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Feirer fredag og november med en kokosbolle og en Nespresso...og planen er bobler til lunsj. Nyt fredagen du også:-)

God fredags morgen fra L21 til Lysaker.
EB sier at han skal har Farris til lunch, hva er så spesielt med det?!?!? :8:
Nå er det snart helg.... Hurra!
Ha en fantastisk fredag :)

Mornings fra Hvalstad. På tide å få troppen presentabel så vi kan få kommet i gang med dagens gjøremål. En bilforhandler skal besøkes i dag også, og tommestokken er med. Pizza skal lages i kveld, og ikke umulig det skal fråtses litt i spekeskinke under prosessen. Ha en fin dag

G’morgen fra Kantina. Investerte i en billigPLUS under en kampanje tidligere i høst, og sørger for å få valuta for pengene. Lite trafikk i Fasttrack og god plass her oppe gir foreløpig en strålende reiseopplevelse. En god frokost er inntatt, man vet jo aldri hva slags grevlinggugge man får ombord nåtildags....

Nuvel, to dager i London, så blir det å ri en jomfru hjem på søndag.

Hackney or bust!!!

581e5ae0926f0c034965ba14246d75a7.jpg

"Clue number one was when you knocked on my door,
Clue numer two was the look that you wore.
That's when I knew, it was a pretty good sign,
That something was wrong upon cloud number nine"

Dagens lille popquiz: Hvem sang denne?
Hint: Det er bilde av en elefant på albumcoveret, og intitialene til artisten er de samme som IATA-koden til et flyselskap som en viss elefant er veldig glad i. Hæsjtægg 62K.

EB sier at han skal har Farris til lunch, hva er så spesielt med det?!?!? :8:

Tror kanskje han mente noe annet enn Farris. Du har for eksempel Bonaqua også.

God fredag fra jobb. Snaaaaaart helg! Lite av de vanlige arbeidsoppgavene i dag, men lite folk her også, så man får bidra litt og hjelpe de andre. Blir nok hjemreise på rute i dag.

Gooodmorgen her 1 November fra Næstved, idag står på fridag fra arbejdsprøvningen, så det dejligt, Her på dagens NÆST bedste tidspunkt, 7.57 :-) (Nåede ikke at ramme 7.47 idag :-()

Mornings fra Tunhovd!
Friskt og kjølig utenfor, men finfin lunk her inne under dyna.
Straks ni-timen og frokost på senga.
Tror dette blir en fin dag, jeg :)
Fet fredag ønskes!

04b2fa674b30ef6c4152e96dcc170116.jpg

God morgen fra Horten, der det er rim på gresset. Startet dagen grytidlig med å lytte på Flypodden og det artige intervjuet med Henrik Aasheim, Stortingets ekte fly-nerd. Jeg har aldri tidligere følt meg så "på lag" med en samtale om luftfart.

God morgen fra Gløshaugen.
Her skal kontortid brukes til å la en maskin tenke for meg, veldig kjekt. Er bare slik at jeg må skrive ferdig koden slik at maskinen kan "tenke" på saken.
Kaffe i maskinen var fra i går, fant ikke mer kaffe, så starten på dagen er suboptimal. Kan sikkert gå til en annen etasje og hente kaffe der men det er jo et stort tiltak.
Hva i all verden skjedde med sekretærer som kunne ta seg av denne jobben? Kanskje de kommer tilbake når "roboten har tatt jobbene"? I så fall gir det meg motivasjon til å fortsette :P

Ha en flott dag!

"Clue number one was when you knocked on my door,
Clue numer two was the look that you wore.
That's when I knew, it was a pretty good sign,
That something was wrong upon cloud number nine"

Dagens lille popquiz: Hvem sang denne?

Bryan Adams såklart.

Vad för pris vinner jag?

God morgen fra Haugesund.

Et meget godt møte unnagjort og nå et lite seminar samt ett møte til før man måker østover igjen. Nypolert bil venter på P10 Ekspress og kvelden blir i sofaen med sjefen og Thai mat. Helg er godt.

Da var jeg fremme i London. Langt å gå, men null ventetid i passkontroll (hurra, jeg kan bruke automatene) og ‘laksen’ lå på båndet da kom dit.

Plus var helt greit. Frokostboks type innland i gamle dager, med et rundstykke som var klart bedre enn noe SAS har servert tidligere.

Nå sitter jeg på Heathrow Express og er råklar for en pint.

Edit: Som sagt .....
f2d5f9049c3e85e1ff736d794dedee95.jpg

Last edited:
God fredag fra Hongkong. Her er vi allerede kommet til kvelden og byen har spilt opp med drøssevis av neonlys og et myldrende gateliv.
Ha en fin dag videre :)

f7f3cdf417b4f4c25c83c24ee84f375d.jpg

God fredag fra Hongkong. Her er vi allerede kommet til kvelden og byen har spilt opp med drøssevis av neonlys og et myldrende gateliv.
Ha en fin dag videre :)

f7f3cdf417b4f4c25c83c24ee84f375d.jpg

Hvordan er stemningen der nå? Er de ferdig med gnålet/uroen som var tidligere i år?

En god frokost er inntatt, man vet jo aldri hva slags grevlinggugge man får ombord nåtildags....

Jo, man vet NØYAKTIG hva slags gugge man får, og Grevling er det absolutt!

Skal du til Hackney, så kan jeg anbefale en bra pub: https://pressuredropbrewing.co.uk/the-experiment

God ettermiddag fra Horten. Gårsdagens konsert på Vulkan Arena var både høy lyd og bra! Godt fornøyd. I dag er det litt rolig, før det blir indisk og øl i kveld, og så tilbake til Oslo i morgen. Vålerengen-Brann på søndag, så den kan man jo ikke gå glipp av.

Back