God fredag fra Arenzano

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
God morgen fra Arenzano. Får vel snart sjekke ut hotellfrokosten her. Bassenget skal besøkes også får vi se hva vi bruker resten av dagen på. Ha en fin dag.

Morn fra Nordvestlandet. Her er det for første gang på lenge ikke over 20 grader. Litt grått vær, vind osv. Krysser fingrene for en ny hetebølge :)

Ha en fabelaktig en!

God morgen fra Ris. Greit å vente med innlegg til andre har bevist at de er «humane». Feriefrifredag tror jeg er et favorittord. Ikke mange planer annet enn et bad i marka og middag på Tårnhuset Bistro i kveld.

God morgen fra Knausen-kontor. En nydelig sommerdag føles på kroppen etter an laaaang lunsj med kunder, hage, og sofa-date senere med FruS.

Denne helgen er ikke øverst på ønskelisten.. Om noen timer skal den tyske sinna-føneren pakkes opp og vi skal kjøre over syv timer til Nord-Møre hvor noen av konas kusiner har emigrert og det blir låvefest.. Hadde smakt med en hel Knausen-helg snart, og det er lovet neste helg.

God fredag fra Hotell Ullensvang. Hardanger leverer med sider, moreller og sydentemperatur. Straks opp på vidda for å gå Dronningstien.

God morgen fra Beitostølen av alle ting. Dag 1 av Trollrock sett fra bartenderperspektivet gikk nå bra . Folket vil ha øl når været spiller på lag. Har sett sene skiftet i baren i dag hvilket vil si jeg er ferdig kl 02. Men med god stemning og bra folk får de timene fra 1930 gå fort. Erfaringsmessig dabber det ganske fort av etter siste artist så ofte så stenger man hovedbaren litt før så lar man heller den baren ved scena det faktisk skjer noe på etter den tid holde åpen. Overnattinga er i en speakerbu så ja ikke akkurat suitestandard men for 3 netter får det gå .

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Tvedestrand. Snart frokost før avreise mot Bærum sånn ca midt på dagen. Håper egentlig å få klemt inn et blåskjell måltid rett før avreise også. Våre japanske gjester elsket jo blåskjell. Middag får vi se hva blir til, IKEA restauranten, eller Grandis hjemme eller hva som helst. vi får se, vi får se.

Feriefrifredag tror jeg er et favorittord.
Det høres ut som jobbe fredag for meg.

God fredag fra Hotell Ullensvang. Hardanger leverer med sider, moreller og sydentemperatur. Straks opp på vidda for å gå Dronningstien.
Og når du kommer ned kan du ta en svømmetur i et av verdens lengste (hotell) svømmebasseng. Her snakker vi faktisk svømmetur

God formiddag fra Klækken hotel. Jevnakers perle. Innmari hyggelige folk som jobber her og man kunne bestille ting i baren.

Min organiserte del av Norge road trip er over for denne gang, og det er Storsmurfen som er på igjen som reiseorganisator. Første natten hennes var suite på Grand i Oslo og middag på Brasserie France. Min var altså malerier av nakne ting, inkl pupper, på Kistefoss og overnatting med 3-retter på Klækken.

Jeg skal visst ikke booke flere ting denne reisen.

Ser frem til maten og natten som kommer. :)

Ha en super fredag.

.....s og overnatting med 3-retter på Klækken.

Jeg skal visst ikke booke flere ting denne reisen.

.

Brokkoli, kjøttkaker med brun saus og sjokoladepudding? Helt innnafor, spør du meg.

G'morgen .. Nok en dag med temp på lavt tredvetall før værgudene tar sats igjen. Blir tresifret antall farenheite i helgen ....

Må avgårde og se på noe i formiddag. Mulig jeg drar med meg no' sushi hjem til lunch siden jeg må ned i sivilisasjonen.

Ellers ble det å sjekke den nye South Park-episoden i går .. De blir vel lyst i bann av trumpistene nå ... blant andre ...

God dag fra Tananger,

Her er det fortsatt ferie som råder. Litt greit at temperaturen gikk noe ned på tyvetallet i dag. Høsting av solbær fra hagen pågår. Det blir en god innhøsting med opp mot 20kg.
Senere på dagen trekking av krabbeteiner.
Fortsatt god sommer.

Brokkoli, kjøttkaker med brun saus og sjokoladepudding? Helt innnafor, spør du meg.

Enig og selv om vi har reist til et mer "glamorøst" sted i dag kan det virke som om gode gamle (dritgamle, faktisk) Klækken har en leg up. Men dommen får komme i morgen og jeg tror egentlig 9 retters middagen her kommer til å slå ut totalopplevelsen på Klækken altså. Det håper jeg ihvertfall.

Back