• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God første dag i 2021!

RJon

ScanFlyer Dusty
Medlem
Godt nyttår fra Antarkt-is

Godt nyttår alle sammen fra Antarktis!

Det er akkurat bikket midnatt her i Sørishavet, feiringen blei unnagjort med en god middag og tilhørende kakebord i går. Teamet i byssa leverte varene!

Ønsker alle sammen et godt nytt år, så håper jeg at Covid-situasjonen bedrer seg utover året.

God første dag i 2021!

God morgen fra Golsfjellet. Her var det en stille og rolig feiring i går. Eldstemann fikk være oppe til 2400, så han sover enda, men minstemann var oppe 0630 som vanlig. Da er det min tur å stå opp :( Uansett, frokost om ett par timer, så blir det å sette seg i bilen mot Mjøndalen. Kvelden byr på taco, og kanskje ett par runder Fortnite med eldstemann og kona! Ønsker alle ett riktig godt 2021.

Re: God første dag i 2021!

God morgen fra Hvalstad. Litt nysnø har kommet i natt, men heldigvis startet det ikke snø før godt etter midnatt så utsikten til fyrverkeriet var upåklagelig i år også. Eldstemann har omsider lært seg å skru på skjerm selv og minstemann setter soverekord selv om han var i seng før 19.....så alt i alt en bra start på året når vi kan sover til 08. Sånn for cirka første gang siden vi fikk barn. Ha en fin dag

God morgen fra Radisson Blu Gardermoen. Her sov man stykkevis og delt men ganske okay. Vi reiste hit da en nabo varslet fest. Etter mange netter på ryggen og fire timers søvn ønsket jeg ikke å ligge våken. Sovnet før midnatt og spiste akkurat en god frokost. Fint smittevern og god plass. Så får vi ønske at 2021 bringer med seg gode nyheter.

Riktig godt nytt år til alle sammen.

Re: Godt nyttår fra Antarkt-is

God 1 januar fra Scandic Hafjell. Middagen i går ble av det dyre slaget men 5 retteren på restaurant vidsyn var bra saker. Mye god mat og mye drikke som man legger merke til i dag. Tok faktisk nesten en halv time opp dit å kjøre men sånn er det vel med smale og snødekte fjellveier Hafjellbussen anbefales som transport. Nå får jeg pleie denne bakrusen litt til før man sikkert får noen timer på ski i dag og.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Godt Nytt År 2021 ønskes alle flypratere!

Rolig kveld i går med hyggelig besøk, kalkun og tilbehør :) God utsikt til fyrverkeri fra Strømmen til Ekeberg, og idag er det også godt med en rolig dag.

så alt i alt en bra start på året når vi kan sover til 08. Sånn for cirka første gang siden vi fikk barn. Ha en fin dag

Så når ungen vår sover til 10:00 så skal jeg prise meg lykkelig? :p

Meh, dessverre ble vi vekket 08:30 med telefon fra rederiet om at
gårdagens endring av kaiposisjon dessverre medførte at de må ut igjen. Skipet som skulle tørrdokkes var feilplanlagt hva gjelder støttene, så dokken må fylles, skipet må ut, støttene må flyttes og så videre. Og siden skipet til mannen ligger til kais langs døra av dokken...jaja go figure. Meh.

Godt nytt år om ikke annet :)

RIKIG GODT NYTT ÅR!!

2020 ble et godt år for potteplantene her hjemme om ikke annet. De er nok ikke vant med å få så mye stell. Men det blir neppe noen vane...har nemlig en laaang liste over byer i Colombia jeg kunne tenke meg å besøke og håper å se mindre av Oslo-Sagene og mer av Sør-Amerika i 2021 så snart Pfizer-vaksinen er satt i 2 doser.

Ønsker alle i forumet et GODT NYTT Reiseår!

Last edited:

Godt nytt år fra Sandnes. Hyggelig kveld i går med gode venner på Bogafjell med panoramautsikt. Måtte dette året bringe mye godt med seg og bli noe helt annet en det vi nettopp har lagt bak oss.

G'morgen i regnet ...

Året åpner vått .. Lite fyrverkeri i går kveld - eller så sov jeg tungt. Muligens det siste. Sliten.

Men hjemmekontoret er åpnet, VPN-tunellen summer fornøyd (summer VPN-tuneller?) og den første dag som Widerøe-ansatt forløper foreløpig som jeg er vant med. Fint det. :)

Nå blir det å holde koken mens jeg venter på at nyttårsmiddagen (i sør kaller man lunch 'dinner') skal bli ferdig nede i 'bedriftskantina'.

Gått surr i ukedagene, men nederst på skjermen står det 'Friday' så da satser vi på at det stemmer og at det er et par-tre fridager på gang.

Tjallabajs - må 2021 ikke bare bringe sorg og jævelskap, men kanskje en flytur eller tre også .. :fly 2020 var første kalenderår siden 1978 jeg ikke fikk luft under vingene, så det ble litt spesielt ..

Godt nytt år fra stuen på Ris. Hjemme etter en rolig feiring av overgangen til det nye året. Fikk da med meg både tur til Island, Tyskland og Danmark i 2020 - en del flyturer til og fra Trøndelagble det også...mest Røros men også noen turer til Trondheim. Har allerede 4 flyvninger booket i januar - så på noen områder er livet ganske så normalt. Ha en fin start på 2021.

Psst. Jeg sov til 09:00 - uten unger, bikkjer eller annet bråk. Så lenge har jeg ikke sovet siden russetiden.

Re: Godt nyttår fra Antarkt-is

Godt nyttår alle sammen fra Antarktis!

Det er akkurat bikket midnatt her i Sørishavet, feiringen blei unnagjort med en god middag og tilhørende kakebord i går. Teamet i byssa leverte varene!

Ønsker alle sammen et godt nytt år, så håper jeg at Covid-situasjonen bedrer seg utover året.

Hva gjør man i sørishavet, utenom forskning? Det er vel ikke lov å drive med oljeboring?

Back