• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Go-o-o-o-onsdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var det vel onsdag i gamlelandet igjen ... unge MOW sitter fortsatt i ATL, turen til Vegas/Nellis ble utsatt i 24 timer pga for mye trafikk paa en stripe i Saudi. Men nye reisearrangementer er i boks, fystaklasse-sete paa Delta er bekreftet og paa veien hjem skal jeg fly Continental 757-300. Kanskje en av vaare gamle? Det vet kanskje Dag J. ..... ???

Vaeret er klart, og natten vil bringe temp ned mot nullpunktet. Selv om traerene blomstrer, mangler det litt paa vaarfoelelsen.

Replying to Topic 'Go-o-o-o-onsdag!'

God morgen fra Bergen også !

-Ja,- nå har vi snø i Bergen også ! -Ikke fullt så mye som dere har "Østpå"...,- men ca. en centimeter ivertfall.....

-Det er vel etpar minusgrader i sentrum nå.

Nå er det siste nattevakten min for denne gangen. -Kun 3 timer igjen !
Da er det langhelg,- og det skal visst bli bra helgevær også ! :up:

Her borte i vest har vi vaar stemning, fuglene synger, det spirer og gror...de foerste tulipanene er paa vei....og her sitter jeg alltfor sent paa kvelden og studerer iSCSI og hva som skal til for aa kapre data fra en iSCSI connection...uansett ha en riktig god onsdag oestover...

God Morgen fra Terneuzen i Nederland!

Her er grønne plener, endel plussgrader og sur vind. OK å slippe snøen hjemme for en stund...

God morgen.
Da er jeg våknet opp etter en god natt søvn på Hotell Millennium i Oslo, og har et par møter oppe i Nydalen på planen før jeg reiser til New York via Frankfurt med Lufthansa.
Det blir 747-400 med de nye setene og wifi, så det blir nok en helt grei reise det der.
Tripreport følger

Glad morgen fra Bergen - som helt riktig er dekket av et hvitt teppe. Nok en forestilling er unnagjort...Bergensere likte også det de fikk servert... Hjem om et par timer til innspurten på forberedelser på morgendagens 40 års dag. Ha en bedre onsdag...

God morgen. Nok en dag bortimot uten trafikk på jobben:)

-8,5 da jeg dro hjemmefra....noen som nevnte vår?

God morgen fra Drammen! -8 på morgenkvisten, men det forventes å stige til noen plussgrader. Ja til mest mulig snøsmelting! :)

Ellers fikk jeg bestilt komfyren til det nye kjøkkenet (som ikke kommer for om en ukes tid) i går, så da begynner det å likne på noe ihvertfall :)

God mor'n fra Tromsø

Her er det delvis sol idag, men kaldt og litt vind. Solen titter fram og bringer heldigvis litt
varme til oss.

Ha en varm onsdag :nor

God morgen ønskes fra Gamlebyen i Oslo…. Her er det skikkelig påskestemning ut…. Sola skinner fra blå himmel og snøen ser hvit ut hvis man setter litt godvilje til….. :spin: temperaturen i ligger på -1.6 per nå… i skyggen… Fabelaktig….. :smokin :smokin

God formiddag fra Bardufoss.

Skal være der et par dager i forbindelse med undervisning i sannsynlighetsregning for lærerstudenter som tar matte som valgfag. Startet med SK4409 fra Alta til Tromsø i morges. Så ble det leiebil (en bitteliten Polo) fra Tromsø til Bardufoss. Polo'en er så liten at jeg tror den hadde fått plass i bagasjerommet på Hiace'en min.

Fuglene kvitrer,snøen smelter,solen skinner!Det er vårstemning på Nærsnes og jeg pusser Shanghai-støvet av uniformskoene,uniformskjortene er strøket og buksepressen gjenopprettet.Kvelden,og natten,skal tilbringes i 10100meters høyde over Sibir og Mongolia.Beijing,here I come!:hi2

Steike balje, det var kaldt aa ta guttungen til bussen idag. Det kjennes som om vinden kommer fra tidligere nevnte Sibir .. brrr ....
Men naa kommer solen opp, saa da blir det nok litt bedre.
Skal til Vegas klokken 20.12, podcastene oppdateres, Herreavdelingen er tatt opp, jeg er klar or en ny tur.

Back