G'lørdag fra Santa Barbara

flyKSU

ScanFlyer Gold
G'lørdag fra Santa Barbara

Fortsatt fredagskveld her på biblioteket på UCSB, hvor jeg driver heftig brannslukking i forkant av en eksamen i morgen tidlig. Pulten er impregnert i kaffe og Doritos-støv, men det nærmer seg et gjennombrudd. Én uke igjen til spring break – vær så snill å la den gå raskt ...

Ha en god en!

Re: G'lørdag fra Santa Barbara

God lørdag morgen fra NCE hvor man er på vei hjem til helg etter et ekspresseminar. Satser på at LH sørger for litt frokost og et par hyggelige flyvninger på vei oppover.

Tidlig oppe i dag - planlegger noen spottertimer og noe videofilming på et kjent sted i Akershus på planene i dag. Først kaffe, så frokost - det er bra start på lørdagen.

Ha en god dag i solen.

Jan

God morgen fra båten til OJB

Her sitter man og venter på at tankbåten skal dukke opp og skal begynne å ta imot olje, slik at jeg kan gjøre det jeg kom ut her for å gjøre. Dessverre er det den signifikante bølgehøyden rett over tillatt for at den kan koble til. Så da er det bare å vente... :8:

Kan i hvert fall "trøste" meg med at det er en veldig fin plass å være, så lenge det ikke er for høye bølger :p

Ha en fin dag, med lite venting, forumister :)

God formiddag fra Kuwait. Har ikke klart oppspore stort av severdigheter som jeg ikke fikk med meg igår så idag er det på med solkrem og ut på byvandring.

Ha en god en alle som skal ut og smile til solen.

En riktig GOD morgen fra Snillfjorden! :)

Været kan sies med ett ord: FANTASTISK! :D Her åpnes lørdagen med at SU103 akkurat har passert, og i ovnen stekes rundstykker til frokosten, viktig å kose seg for fullt når værgudene er i godt humør også, så i dag blir det te og rundstykker med brunost til frokost. Med dette været så kan en jo håpe at mange av de oversjøiske legger turen over Trøndelag, så en får mange flotte passeringer over en blå skyfri himmel. ;) Moder'n og lillesøster dukker nok opp i løpet av dagen, i samme slengen skulle sikkert bilen fått seg en liten vask tenker jeg. Ellers lite å melde fra Snillfjord denne morgenen.

Med usedvanlig godt vårvær i bortimot hele landet er det bare å ønske alle forumister og #avgeeks en topp dag!! :D

Morn fra Oslo.
Planer for dagen blir å finne seg et tog til Vestfold da man har en kamerat som akkurat har bikket 23, så da måtte man feire litt. Blir sikkert fint og fuktig

God dag fra hovedstaden i Norge. I mars måned skulle man hatt en balkong eller ski, men har verken det ene eller det andre. Så da blir det en rusletur over Grønland i stedet. Får finne noen fine grønnsaker til Lofotlammet og en god rødvin fra Sicilia. Det blir nok bra til Melodi Grand Prix. Ha en fin lørdag!

God ettermiddag fra Chiang Rai.

Litt mye forurensing i luften, men det blir likevel mange-og-tredve grader om dagen.

Kino og middag med venner er vel planen for resten av kvelden

Hallo fra Lillestrøm.

Sykt deilig å vokne en lørdag morgen i egen seng etter å ha sovet godt og lenge. Sist gang jeg voknet hjemme en helgedag var 14 Februar.

Det hele feires med kaffe og Bris. Elefanten har ikke stått opp enda.

Ha en fin dag

God litt på ettermiddagen fra det Sørlandske!

Sola skinner men det er litt skarpt i luften. Men hey, mye bedre enn regn og snø og storm og sånn.

Blir en fredelig dag i dag. Eneste som skal pønskes frem er noe godt til middag.

Hallo fra Lillestrøm.

Sykt deilig å vokne en lørdag morgen i egen seng etter å ha sovet godt og lenge. Sist gang jeg voknet hjemme en helgedag var 14 Februar.

Det hele feires med kaffe og Bris. Elefanten har ikke stått opp enda.

Ha en fin dag

Jasså! Har du sluttet med sånne one-night-stands eller?:cool:

God dag fra Køben. Nettopp avsluttet en klassisk dansk frokost med rikelige tilbehør. I kveld går turen hjem til Oslo med SK. Ha en aldeles fortreffelig dag[emoji3]

G'morgen, ja .... her ser man Crystal Palace banke QPR mens man legger i seg en solid frokost med omelett, hashbrowns og toast. Nå god og mett ...

Regn og grått ute, så motorsagen får nok pause til i morgen.

Hei fra Stavanger. Intet så mye å melde i grunn. Helg er helg. Forsøkte meg på en liten ekspedisjon i byen, men der var det aaaalt for mye folk. Men jeg fikk sikret meg en billett til filmen om "Den tilfeldige Rockestjernen" i kveld. Så da har jeg hvertfall noe på programmet. Blir nok stort sett sløving frem til den tid.

God morgen fra SF, alt ok etter dramatikken for tre dager siden. Tidlig sommer her , 24 grader. Titte på Saint Patrick marsjen på Market i dag.:up:

Afternoon fra Hardanger

Det ble sent etter kalas i går. Rett og slett en daff lørdag, blir en tur til puben for litt fotball og mat. Satser på en tur på fjorden (som er badet i sol) etterpå. Så finner vi nok et sted for lystig lag igjen :)

Ha en nydelig lørdag alle!!

God ettermiddag fra Sandaker. Effektiv dag og allerede klokke 09 var skiene på bena og jeg var på vei oppover og innover marka. Knallføre i dag og 3,5 mil før jeg var tilbake innen lunsj er godkjent. Hjemme har det godt slag i slag da kona insisterte på den store ryddedagen. Har vel omtrent fylt en halv søppelkontainer, og da har jeg ennå ikke vært i Freetexkontaineren med nok klær til en halv landsby i et eller annet uland. Vel, vel, skalldyr på menyen i kveld, og noe boblende i glasset. God kveld

2782d4a84065d0318fcc7adfe158595f.jpg

Back