• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme i Villa Granlien. Kaffe, nyheter og forum før hjemmekontoret åpnes om en drøy times tid. Tid for egenpleie med time booket hos en barberer i ettermiddag - snart helg:-) Nyt torsdagen.

God morgen fra Børsen.. deilig å trekke gardinene til side for å nye panoramautsikten over et solfylt Fløyfjell og toppen.

Tre spennende eksterne møter i dag og deretter tilstelning på Statsråd Lemkhul. Sabla hyggelig, men blir svært godt med de herlige fire i en solfylt Knaus i morgen. :cool:

E55C5169-9480-44BD-A7BB-5B21865824C7.jpeg

Last edited:
God morgen fra et eller annet Crown Plaza i nærheten av FRA. Full A320neo fra Oslo og hit i går. Middag på hotellet og noen øl i Alt Sachsenhausen i går. Fint i Tyskland i aspargessesongen[emoji846] Nå er det frokost før man starter på dagens møtevirksomhet. Hjem igjen i kveld. Ha en strålende torsdag!
b207f8a9c57ec6795fd713779fdce99f.jpg

God morgen fra L1. Barn er levert, solen skinner og jobben kaller. En bortekamp for eldste arving som starter unødvendig tidlig, gjør at man får stokke litt om på rutinene. Ha en fin dag

God morgen fra solen. Tidlig i gang i dag. Er en spm ligger nede for telling hjemme så blir nok en tidlig retur.

Morn fra T-banen. Sen start i dag men blir fort slik når man er hjemme på feil side av midnatt. Mistenker at også i dag finner man et punkt i kalenderen hvor det står "is på takterrassen" så overlever nok dagen før man tar sykkelen hjem

God dag fra gjemmekontoret. Business as usual her i dag. Mer spent på morgendagen.

Uansett snart helg, og da har jeg en konsertbillett som skal brukes.

Ha en god en :)

God... nei, strålende morgen fra L14!!! Deilig å være i gang med normale hverdager etter alt for mye reise en periode. Tror jeg trenger det.

Når jeg kom hjem tirsdag gikk jeg rett i køya for en nap. Så feiret vi litt at jeg var hjemme etterpå. Før jeg sov til kl 18 i går. Var oppe noen timer og spiste før jeg sov videre til klokken ringte 07.42 i dag. :)

Føler det er et tegn på at hvile er greia.

Nå sitter jeg bare her på L14 og gleder meg til kontordag på bortekontoret!

Ha en best dag

God morgen fra Catosenteret på Son. Dagens første aktivitet som var boccia er unnagjort. Ikke veldig mye trim men sosialt og morsomt. Snart står det en time med fysioterapeuten på timeplanen. Det blir nok atskillig hardere. Tipper vi ender opp med å spille badminton.

Ellers blir det foredrag av Cato Zahl Pedersen i kveld. Det tipper jeg blir bra.

God dag fra foten av Kolsåstoppen hvor man i dag er tentamensvakt for vg3. De er lange i øyne og samtaleemnet da de kom var ulike teorier om hva som hjelper mot fyllesyke. Frista nesten å si at det eneste som hjelper er å ta tiden til hjelp og at de fleste teorier kan forkastes. Ja så har man jo det som faktisk virkelig hjelper, men det svaret vil de neppe høre. Nemlig å ikke drikke. Men her har man faktisk 100 prosent oppmøtte i dag så de fortjener skryt. Faktisk

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God formiddag fra Forus. Man har passert lunsj og det gjenstår noen timer av arbeidsdagen. Oppdaget tilfeldigvis at det skulle være visning av Coldplays konsertfilm "Live from River Plate" i går kveld så da heiv man seg rundt og kom seg på kino. Og det var virkelig en opplevelse! Tårer i øyekroken og gåsehud. Ny kinovisning på søndag førstkommende. Anbefales!

Her har det også gått i ett i dag - ikke noe for et B-menneske

Ellers bør vel den tidligere WIAS-bonden gratuleres med 60-årsdagen og Learjet med 46-årsdagen

Hei og hå .... Her går det i turbofart og dagen har ikke engang startet ..
Svigerbeistet ble sendt til sykehuset i går, og det kan se ut som at Norgesturen henger i en svært tynn tråd .. Ihvertfall første del.

Velvel, sånn er'e ... Men nå må tunellen borres opp ...

Feiret streikeslutt med tidenes gevinst på vinlotteriet her på hjemmekontoret.

Back