Glad torsdag morgen

storg

ScanFlyer Gold
Medlem
God Torsdag Morgen!

Da er man på plass på FBU, og en lang arbeidsdag venter. Men avsluttes med en tur ut med gutta. Blir nok bra.

Nå starter dagen i Strømstad med treningsøkt ute og en økt inne før frokost. Ser ut til å bli en strålende dag her i Øst Europa.

God morgen fra Oslo. Like trøtt som vanlig på denne tiden av døgnet. Om noen få minutter bærer det i rettning jobb. Ha en fin dag

God morgen fra BUD. Nå skal det sjekkes ut, California Coffee Company skal besøkes på veien bort til konferansehotellet og så er jeg klar for å høre på Lars Kjos (DY) på den siste dagen av konferansen. I ettermiddag blir det retur hjem med Malev (BUD-GOT) og WF (GOT-OSL). Lurer på hvem av dem som har den beste business-klassen?? ;-)
Ha en flott torsdag, forumister!

God morgen fra Mosjøen hvor det har snedd i hele natt. Vi får se om vi klarer å krysse veien uten å påkalle hjelp fra hundespann ...

Ellers satser vi på en fredelig dag og og morgen ettermiddag bærer det i retning OSL på første etappe av heimreisen.

God dag fra Lilletorget. Den vanlige traktekaffen ble i dag supplert med et par skjer pulverkaffe, slik at man kan ha håp om å holde seg våken til lunsj..

God morgen fra Manchester. I dag blir det SAS og MD-87, for første gang på mange år, og A319, for sjette gang den siste måneden, til København og Bergen. Ha en fin dag!

God morgen fra MJF hvor jeg har tatt fatt på en seks dagers arbeidshelg!
Det har lagt seg et hvitt teppe over byen, men Avinor jobbet på spreng og fikk banen klar før WF739 kom med posten fra BOO.

I kveld er det "nattåpne" butikker i byen. Tenker jeg skal ned og ta meg et par iskalde og se på folk som stresser med julegaver ^_^

E!

God morgen fra Oslo, nå er man akkurat gjort seg klar til en ny arbeidsdag. I dag skal jeg være på Munch Museet fra 1000 til 1615 så dette ser ut til å bli en laaaang og kjedelig dag...

Ha en god dag videre folkens!

God morgen fra hovedstaden. Nå er det like før jeg stikker ut døren for dagens første møte. Deretter går det slag i slag frem til kl. 14.

God morgen fra Forus! Kom meg på plass for en halvtimes tid cirka.

En smule trøtt i dag, var hjemme til klokken 2 i natt og nå er det å se over en gang til at det ikke er noe snusk etter gårsdagens jobbing.

Blir en sen dag dette her.....

Ha en forhåpentligvis raskere dag enn meg :p

God morgen fra Asker.
Dagens hitech oppdrag, reise inn til et datacenter i Oslo og trykke inn en cddrive som en #"¤¤¤% i Romania gjorde "eject" på i natt...., vel først en kopp kaffe eller to så E18 får normalisert(?) seg.

God formiddag fra Krsand!

Fridag her, og jeg har sovet lenge! Det var deilig! Nå venter lunsj nede i byen! I kveld skal det lokale bryggeriets kjeller besøkes, og der er ølkrana plassert "riktig" vei!

Ellers er jeg blitt bekymret for LN-MOW! De tidligere dagene har han jo meldt fra her når han er kommet helskinnet over gata til jobben, men så ikke i dag. Så hva har skjedd?
1: Var ikke hundespann tilgjengelig?
2: Har han gått seg vill i storbyen Mosjøen?
3: Ligger han og fryser i ei snøfonn?
4: Har han gravd seg ned i tide?
5: Har han blitt funnet av en St Bernhards hunn med cognac i koggen og er drita nå?

Ja jeg bare spør!
Så LN-MOW: Husk å melde fra at du er kommet frem!!!

BF:cool2

God formiddag fra kurs mesteren

Sitter på OSL i mitt andre kurs for uken. Denne gangen er det Finnair. Ekstra morsomt siden jeg skal til HEL neste uke og lære AY sitt nye system....

Og selvsagt er det jo litt forskjellig nivå på deltagerne.... Takk gud for at jeg har tilgang på nett her jeg sitter...

Nå er det straks på tide at jeg skal møte en litt forsinket TK som skal stappfull ut igjen. Og i dag må vi antagelig gjøre et manuelt LS.

Ha en trivelig dag

S

Ellers er jeg blitt bekymret for LN-MOW! De tidligere dagene har han jo meldt fra her når han er kommet helskinnet over gata til jobben, men så ikke i dag. Så hva har skjedd?
1: Var ikke hundespann tilgjengelig?
2: Har han gått seg vill i storbyen Mosjøen?
3: Ligger han og fryser i ei snøfonn?
4: Har han gravd seg ned i tide?
5: Har han blitt funnet av en St Bernhards hunn med cognac i koggen og er drita nå?

Ja jeg bare spør!
Så LN-MOW: Husk å melde fra at du er kommet frem!!!

Menig 22 LN-MOW melder seg vel fremme. Hadde medvind i snefokket, så etter å ha stanget i veggen og fulgt den mot venstre, fant jeg trygt døra til Kompetansehuset uten altfor mye dramatikaliteter.

Nå har det klarnet litt, så jeg tror jeg skal ta sjansen på å gå i motsatt retning om litt for å se om det er noe godt i kjøleskapet til lunch.

God formiddag, lunsjen er i magen, diverse kaffe er i magen, hodet er fullt så da er det bare å fortsette med det man driver med. Ha en fin dag!

God morgen fra L.A . Siste dag i Hollywood før jeg i ettermiddag setter kursen mot snø og kulde med NZ. Her er ikke klokken 6 ennå, og det er tid for en liten treningsrunde i bassenget før frokost og siste del av seminaret.

Back