Fulle au pair plikter i ettermiddag, dog uten noen som må kjøres noe sted. Ha en fin dag
Herregud jeg er litt trøtt i dag. Leste "fulle au pair piker i ettermiddag". Du store alpakka, det var da voldsomt - tenkte jeg. Men så våknet jeg.
Å nei, men kanskje jeg tar en ekstra kjeks til teen i kveld, etter jeg har kjørt en vaskemaskin og lagt barna. Living on the edge lissom....
Gjør det ikke noe med hodet deres, når dere stadig vekk kaller det å være sammen med barna deres som "au pair-plikter"? Det må jo være ganske leit at de kuleste menneskene i verden reduseres til noen dere har en "plikt" å være med, og at forholdet indikeres å være på "au pair" nivå? Eller er det en sånn "tøffe seg jeg er mann"-kind of sjargong, fordi barn er ukult og følelser er ukult, altså tøffer man seg med at man har "au pair plikter" - framfor å ha en helt normal koselig ettermiddag sammen med de barna man har satt til verden?
For et liv! Arve Thomassen
«Man vet at det som blir snakket om, ikke blir gjenfortalt»
Arve Thomassen har opplevd å måtte skyte seg ut av et jagerfly i fallskjerm. I dag er han kaptein i SAS og er en av 17 aksjonerer i kompisgjengen som driver Lageret Pub i Rygge.
Han er fortsatt god til å ikke bekymre seg for ting han ikke får gjort noe med.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.