Glad tirsdag!

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God morgen fra en av Ruters røde i retning Oslo. Ny dag og nye muligheter som det heter. :)
Ha en riktig fin en!
Husk refleks! 20220927_053540.jpg20220927_053749.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Røros. NRK Stor Oslo på i bakgrunnen mens jeg surfer med gjennom de vanlige 3-4 nettavisene. Nå venter en hel dag ved kontorpulten…så da bør ettermiddagen by på en bra tur til fots. Ha den beste tirsdagen.

God morgen fra stasjonen. Dagen X-faktor: «Hvor lang tid tar det å få på barn regntøy», overrasket på den positive siden. Så nå har jeg alt for god tid til toget. Ellers ble hotell i Stockholm i oktober booket, lenge siden sist, men hva er det med hotellene der? Mange som tilbyr rom uten vinduer.

Vel vel ha fin dag

God morgen fra stasjonen. Dagen X-faktor: «Hvor lang tid tar det å få på barn regntøy», overrasket på den positive siden. Så nå har jeg alt for god tid til toget. Ellers ble hotell i Stockholm i oktober booket, lenge siden sist, men hva er det med hotellene der? Mange som tilbyr rom uten vinduer.

Vel vel ha fin dag

Svensker elsker å spare penger...og rom uten vindu er billigere;-)

God morgen herfra - gjemmekontor i dag, grått og trist ute. Ha en fin dag :stir

Ellers ble hotell i Stockholm i oktober booket, lenge siden sist, men hva er det med hotellene der? Mange som tilbyr rom uten vinduer.
Når det er lovlig med slike rom så gir det jo plass til flere rom som gir mer penger i kassa. Og sikkert mange som (1) ikke ser det når de booker (2) couldn't care less

God morgen fra bortekontoret. Dagen startet med en nydelig 2000 meters svømmetur og man kjenner formen er redusert etter mye mat og reising - men godkjent. God time-management og da sitte på kontoret med en nykvernet kaffe og se at PCen viser det magiske klokkeslettet 07.47

I kveld blir det hjemmekino og calzone med Drage og arvinger.

Makan fra Lillestrøm. Straks rusle ned til stasjonen for å starte opp en ny Danmark tur. Skal si ting og spille sang i Ålborg i kveld. Så er det 3 nye dager i bil rundt omkring på Jylland.

Ha en ekstra best dag

God morgen fra Comfort Hotel Malmø.

Frokost inntatt, og jeg savnet gressløken til eggerøren de hadde sist jeg var her.

Planene for dagen involverer mest sannsynlig noen togbilletter, men må innrømme at været legger en liten demper på stemningen.

Ha en god en :)

Ps: Digger interiøret i inngangspartiet på hotellet:

0f172b14b7e02bb1b84e273fea624508.jpg

God morgen fra Tranby,
Startet ut i morges med FS301 fra Sola . Regn , regn , regn over det ganske land. Litt over sytti PAX på morraflighten her idag i gråværet.
Møter i kø i løpet av dagen før returen med FS316 i ettermiddag.
Flyr må få litt av min business også.
Ha en fin dag.

God morgen fra ExCel i London. IATA Cargo Symposiums første dag. Åpnet av sjefen i IAG Cargo og CCO på LHR. Bra dag så langt, så får man se om man blir fristet til å handle noe på utstillingene som skal besøkes i løpet av ettermiddagen.
f91dceb0ab76853e0b0abcb59d71d40c.jpg

God formiddag fra Skaun!

Her er man akkurat kommet seg på beina etter en Europa-runde fra langt nord, helt ned til langt sør. Nå hjemme noen dager, før man skal interraile seg gjennom Italia med fruen og en mengde rødvin....

Det tikket akkurat inn en mail med "Friends and family" fra SAS her også, så må vel se om det er noe den kan brukes til utover høsten og vinteren.

Landskamp i kveld, blir hygge! :)

Kim

G’morgen. Bare 10 grader her på terrassen i dag, så nødvendig med jakke. Deilig.

Halvveis gjennom 747-praktverket til Hans Jakobsson. Hvis du ikke har bladd opp sjekkheftet og anskaffet den ennå, går du glipp sv noe. Ja, DU ja .. Løpåkjøp!

Ny arbeidsuke i emning. Blir en lang en ..

Hvis du ikke har bladd opp sjekkheftet og anskaffet den ennå, går du glipp sv noe. Ja, DU ja .. Løpåkjøp!

Takk for påminnelse. Bestilt nå. Men slapp å løpe.

Heller ikke løpt særlig for å rekke verken buss-for-tog, tog eller ferge. Nå er det korteste omveg til Kjøben og tilbake til Malmø etter hvert.

Buss-for-tog fra Malmø kunne faktisk ikke vært mer praktisk, da holdeplassen var rett utenfor hotellet.

1cfc4cc9155ef8cbea8e5ae253d108bd.jpg

e637a8c948063ecd4ac985636ca084f4.jpg

4c3448840137500a0ec908a9d1d26f81.jpg

Ramla innom ei gammal stamsjappe fra drøssevis av tidligere triprapporter, og så klinka de til med Sjefen og Sherry Darling, gitt!

cd11002be022943b4ceca2b7c9eff54a.jpg

Tilbake i heimen etter to dager på Radisson Blu Alna. Helt greie og romslige rom. Vanligvis pleier Radisson å servere gode frokoster, men dette var bare helt katastrofe. Ikke speilegg, kun pulver-eggerøre. Ved siden av stod det fat med bacon merket «kyllingbacon». Jeg gjorde betjeningen oppmerksom på at det var tomt for vanlig bacon. Svaret var; «Vi har bare kyllingbacon». Ja da vi er i Groruddalen, men den ligger for pokker ikke i Saudi Arabia! Helt krise… Selv i Emiratene er det da bacon fra svin å få til frokost. Dagens rant. Uken blir bedre, i morgen er det middag på Den glade Gris[emoji3]

Back