• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart ut døren for å ta toget til Røros...bare en Nespresso først. På Røros er det friske og fine minus 25 grader og selvfølgelig skikkelig vinter. Ha en frisk tirsdag du også.

Morn fra Bergen.

Her er det 3 kalde varmegrader.
Var ikke så lurt å anskaffe Netflix.
To døgn som TV slave og døgn rytmen snudd.

Snart klar for sengen. Må bare se ferdig påbegynt episode.

Ha en søvnig dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Kongsberg.

Da var det tid for å fly litt igjen. Ferden går til London og Bett messen som er en gigantisk messe for IKT og skole. Nå har jeg relativt greit med tid i dag så da ble det en litt kreativ reiserute. Ruten blir OSL-ZRH-LHR med Swiss i dag og LHR-FRA-OSL hjem på fredag med Lufthansa. Jeg bestilte biletter sent (under en uke siden) og var litt spent på hvilke priser som fantes. Jeg ble litt overrasket over å finne billetter i business til 3600 t/r så den ble bestilt umiddelbart. Det var ikke mange kronene mer enn det ville kostet med økonomi og da var valget enkelt. Det blir både nytt selskap og ny flytype i dag siden jeg ikke har fløyet hverken med Cs100 eller Swiss tidligere.

Mornings fra L1. -4 ute i følge toget. Mens jeg er litt bak skjema. Dog med møtefri dag spiller ikke det så stor rolle. Ha en fin dag

God morgen!

Støl etter skiøkten i helgen enda. Sikkert et tegn på at jeg trives bedre på fly enn på en skibakke, for jeg blir ikke støl i flere dager av å fly. Blir egentlig ikke støl i det hele tatt. Bra jeg skal ut og fly igjen om ikke så lenger.

Ha en flott dag!

God morgen fra Lillestrøm. Gjør klar til EWR på torsdag.. Endelig NYC igjen..

SK384 , joda Business Saver hos LH er perfekt. Bruker knapt noe annet de siste to år i Europa. I år foreløpig 6 booket til ca. 3.600 pr pax.. Including Larnaca, Athen, Malaga, Barcelona, Roma, Lisboa.

Flotte er at en lett kan mixe LH, LX eller OS ...:stir

Last edited:
God morgen fra Lillestrøm. Gjør klar til EWR på torsdag.. Endelig NYC igjen..

SK384 , joda Business Saver hos LH er perfekt. Bruker knapt noe annet de siste to år i Europa. I år foreløpig 6 booket til ca. 3.600 pr pax.. Including Larnaca, Athen, Malaga, Barcelona, Roma, Lisboa.

Synd de ikke kan ha det til Nord-Norge.

I dag er en sånn dag som passer inn i en LUNSJ-tegneserie.

God formiddag fra Flybussen FB2. Lenge siden jeg har kjørt buss til OSL, men når den stopper rett utenfor kontordøra er det et greit alternativ utenfor rushtiden. På tur til Hamburg med Norwegian, og om lykken står meg bi blir det første tur med MAX8. Hotellet har adresse Reeperbahn 1, så da ligger det vel an til en ørliten barrunde i kveld. Ha en finfin tirsdag[emoji3]

Trallabom fra Nationaltheatret stasjon. Litt sen på vei til jobb i dag, noe som skyldes gårsdagens jobbkveld på Lorry m.m.

Ha en fin dag

God morgen fra Ris. Snart ut døren for å ta toget til Røros...bare en Nespresso først. På Røros er det friske og fine minus 25 grader og selvfølgelig skikkelig vinter. Ha en frisk tirsdag du også.

De som frivillig setter seg på den trikken til Røros - BM92 settene burde vært utrangert for lengst. Husker jeg tok den trikken t/r Alvdal i sommer. Holdte jo på å koke ihjel og i tillegg med vinduene åpent så måtte man høre på hornkonserten oppover Østerdalen så fred å få var det ikke.

Uansett god tirsdag fra jobb. Her det ikke så mye som skjer, men nok å gjøre likevel.

God formiddag fra Flybussen FB2. Lenge siden jeg har kjørt buss til OSL, men når den stopper rett utenfor kontordøra er det et greit alternativ utenfor rushtiden. På tur til Hamburg med Norwegian, og om lykken står meg bi blir det første tur med MAX8. Hotellet har adresse Reeperbahn 1, så da ligger det vel an til en ørliten barrunde i kveld. Ha en finfin tirsdag[emoji3]

Hehe Reeperbahn er da kjent for en del mer sketchy ting enn barer... :old God tur til Hamburg - trivelig by det.

God morgen fra F15 på OSL - møter i London i dag og i morgen, håper dog på at jeg rekker BA til hjem til Seattle i morgen, så det blir noen dager hjemme før det bærer videre til Singapore på søndag, nonstop med A350 Los Angeles - Singapore blir morro.

Hepp hepp .. fortsatt lyskaster ute. Fint å kunne gå ut med bikkjene uten lommelykt.

Klar for ny arbeidsuke. Jeg er heldig som har en jobb det er en glede å gå til.

Ja, slutter meg til det. Det ble en svært behagelig reise med Swiss først til ZRH og videre til LHR. Nå er jeg lite bevandret I businessverden. Erfaringene min fra tidligere er noen meget få turer med SAS og British Airways. Jeg synes produktet til Swiss var bra. Det var god mat og en crew som var oppmerksomme og tilstede hele veien. Begynte det å bli tomt I glasset var de der med en gang og tilbød mer. Returen på fredag går med Lufthansa. Jeg har skjønt på tidligere rapporter at nivået der ikke er helt det same som det Swiss leverer.

Back