• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. I dag sjal jeg utplasseres hos en kunde - med skrekkblandet fryd er jeg klar for å gjøre noe jeg absolutt ikke kan:-) Satser også på å få med meg nok skritt. Ha en spennende dag du også.

Nok en regnfull natt i Oslo nord - det har bøtta ned og nå folkens nå kan du senke skuldrene - du slipper å vanne plen denne uken :)

Ingen flyplaner før i november.

Jan

God morgen fra Sandaker. Arvingen er allerede greit propell, mens jeg forsøker få liv i meg med en espresso. Mulig en fordel å ha en paraply tilgjengelig i dag? Hanen fin dag

God morgen fra jobben på Furuset. Vått her også ja. Kjedelig vær, men det får man ikke gjort noe med. Om 10 dager er det en uke høstferie, greit å tenke på.
Ha en fin en! :)

God morgen fra et tog mellom København og CPH. Her står vi bom fast fordi toget foran oss har fått tekniske problemer. Planen er å være i Lund til kl 10, men det ser nå noe usikkert ut. Ha en bedre start på dagen...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bendit Bringebær & Jordbær!!!! - fra Lillestrøm. Jetlag-Franz skal på kontoret.

Schnakkes

Ha en fin en

Greetings fra bøljan blå

Her har man vært i noen dager, og har nå klart å karre til seg siste sete på flighten i land i morgen (håper jeg... DW ikke oppdatert enda). Skal blir greit å komme hjem igjen.
Det regner visst ute (har ikke vært ute og verifisert enda), så det er greit å ha kun papirarbeid igjen (med unntak av en rask verktøyssjekk).

Ny reise neste uke, da blir en en kort tur til Tønsberg og å snakke med, og høre på, forskjellige folk innen "min" del av bransjen. Satser på å lære litt også.

Ha en fin dag forumister :)

Hei og hå fra rett vestenfor!
Litt styr med enda to nattvakter og så formiddagsavreise til et noe mildere klima torsdag. MEN klager man? Jada. Littegrann så :D
Men når morgenen kommer, og man får smugdrukket en Underberg eller to på dassen i loungen før frokost og en liten powernap, tenker jeg det skal gå bra, jeg.
Idag klesvask.
Topp tirsdag ønskes :)

Greetings fra bøljan blå

Her har man vært i noen dager, og har nå klart å karre til seg siste sete på flighten i land i morgen (håper jeg... DW ikke oppdatert enda). Skal blir greit å komme hjem igjen.
Det regner visst ute (har ikke vært ute og verifisert enda), så det er greit å ha kun papirarbeid igjen (med unntak av en rask verktøyssjekk).

Ny reise neste uke, da blir en en kort tur til Tønsberg og å snakke med, og høre på, forskjellige folk innen "min" del av bransjen. Satser på å lære litt også.

Ha en fin dag forumister :)

Forandring fryder, kommer meg i land i dag i stedet :8:

Ha en fortsatt fin dag forumister :)

Hei og hå - Spennende dag både på Embraer og Bombardier-fronten.

Vekket av bikkjene til vanlig tid og etter luftingen er det godt med kaffe. Kun ensifret på termometeret i dag, det er vel sesongrekord. Første morgen med jakke ihvertfall ..

Lang arbeidsuke sparkes i gang om et par timer.

Back