• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Minus 10 grader og fortsatt ingen tegn til at det nærmer seg vår... Snart på kontoret og dagens møter før det blir trening igjen i kveld...(...all treningen skyldes et veddemål om hvor mye jeg kan trene - premien blir helikoptertur over Manhattan i mai!!!) Ha en bedre tirsdag!

Her i SEA var det igjen 20+ idag ... hang litt rundt gjerdet ved BFI etter jobben, men fikk ikke annet enn sol.

Fikk den gode nyheten om at jeg maa vitne i en rettsak neste tirsdag .. et kluthue av en dopselger floey med oss i fjor vaar, og derfor maa jeg (som ATA's stedlige representant) moete i retten og peke og forklare hvordan en PNR ser ut ... hurraa ... gleder meg voldsomt ... noooooot ....

God morgen fra landsbygda. Sitter i godstolen og skal jobbe litt hjemmefra på formiddagen i dag. SKulle egentlig ha tatt meg fri og tatt meg en lang skitur i det nydelige vinterværet. Akkurat nå er det minus 12, men med skyfri himmel vil nok tempen stige utover dagen

Her i sør er det en herlig vinterdag. Minus 5 og godt skiføre. Blå himmel og tørr snø er jo et flott syn. Selv om vi her i sør mer er vandt til overskyet, regn og slaps (såkaldt Sørlandsvinter!).

Men de har meldt omslag til det kjente drittværet i løpet av ettermiddagen eller morgendagen. Så da skal det nok bli ei herlig sørpe!

Vurderer heller en tur til Bangkok. Der har nok ikke Brøytebillene være i aksjon på en stund! :thumbup

BF

God dag, det er vel det nå etter at klokka har passert 12 ?
Sola skinner og det er nydelig ute. Snøen begynner å smelte.
-Men brøytebudsjettet til kommunen ble brukt opp etter det siste snøfallet.....
Det har vært snø etpar ganger,- og så er kassa tom.... ?! Jaja .... :devot:

formen er ikke 100% på topp, men med skjærf rundt halsen (inne), Repsils i lommen og retur til heimen om det ikke blir bedre skal det nok gå bra. I morgen er det nok en tur med Airbus'en til CPH. Satser på like flott vær i morgen som i dag. Da er det gøy å vente på flyet både i CPH og OSL!!! Om den Lille Prinsessen oppfører seg i kveld blir det oppdatering av Scanair.no også - med tre-fire nye tester, noen oppdateringer av Skandinaviske Flyselskaper og en VELDIG interessant artikkel (og er vi heldige, er den kun den første i en serie!!!) Stay tuned!

Back