• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Snart blir jeg hentet av Oslo Taxi og arbeidsdagen er i gang. Kontorplass i Stockholm i dag og i morgen. Ha en bra tirsdag du også:-)

Mornings. På tide å ta tranen min og komme meg ut på E18. Heldigvis motstrøms. Mål om å fortsette litt på malerarbeidet hjemme i dag. Ha en fin dag

God morgen fra bartelandet. Kom seg litt tidligere på jobb da en nabo tilbød skyss - det sier man jo ikke nei takk til , selv om man i utg.punktet hadde tenkt å gå.....
Forventer fullt trøkk også idag,siden sykdommen herjer, så det er greit å være litt forberedt :D

Nåvel - kaffen er ferdig

Ha en strålende dag :D:D:D:D

trallalalaaa etc etc etc også videre, fra Lillestrøm.

Er egentlig ikke stort annet å si om den saken. Fortsatt god morgen.

God morgen fra Oslo nord og været er bra:

12148_10151888927181260_1100664601_n.jpg

Ha en god dag i skyggen.

Jan

God morgen folkens

29 år har man blitt, så ekstra fin frokost idag.

Ellers skulle jeg se Curling i reprise, litt kjipt å glemme seg og sjekke vg.no før reprisen. Der sto selvfølgelig sluttresultatet.

Ha en topp dag folkens!

God morgen fra Park Inn Frankfurt. Straks går turen videre til FRA og en helt ny opplevelse. Middle East Airlines A320 til BEY bak gardinen. Det kan bli interessant! Om jeg får ånden over meg (og ikke minst ledig tid), så skal jeg se om jeg ikke får skrevet en liten rapport..

Morn fra 3A, hvor nedfallsfrukt er servert og G4S har blitt bedt om å ryke og reise. Man får håpe dagen utvikler seg til det bedre.

-A

Morgen (?) fra OSL. En rask lunsj i gullstova før SK484 skal ta meg til ARN. Par timer på Clarion, så blir det vel en rask retur i kveld :) Har for øvrig ikke bedt G4S om å ryke og reise i dag!

Hrmdopf fra det Sørlandske!

Sludd og en plussgrad på vei til jobb her. Er det vinteren som truer igjen? Trodde vi var ferdig med denslags. Ligger jo bare noen brøytehauger med snø igjen her sør. Ellers er det bart og fint. Og det kan det gjerne fortsette med.

Ellers er det tirsdag. Kjedeligste dagen i uka....

Sikkert derfor jeg drikker!

BF:cool2

God formiddag fra en noget oppgitt kar nord for polarsirkelen. Har vært forkjøla de tre siste ukene, og i dag ser det endelig ut til at det slipper taket! Er dog ikke for optimistisk enda, men kjennes ut som at bihulene åpner seg; jeg kan faktisk lukte igjen!
Har sedvanlig arbeidsuke, med turer til Costa del Sortland, mitt andre hjem!

Ha en flott dag

Jøss, trodde alle som kjører 4WD var på hyttene sine men jaggu var det ikke noen i cordfløy-knickers i Oslo også :o

Fridag og her skal vi gumle grillmat i kveld. Men først en luftetur i finværet.

God dag fra Gamle Oslo. Her er det OL på skjermen før kveldsvakt setter inn ved 16-tiden. Skal ut å skaffe meg litt skrei. Ellers er ned nedtelling til Sør Afrika - 8 dager igjen... God tirsdag!!

God dag fra Gamle Oslo. Her er det OL på skjermen før kveldsvakt setter inn ved 16-tiden. Skal ut å skaffe meg litt skrei. Ellers er ned nedtelling til Sør Afrika - 8 dager igjen... God tirsdag!!

Gleder meg til du skal til Sør-Afrika, fordi da er det bare 9 dager til min fritur!

Traff forøvrig storg her i lunsjen, og så robertaas (gå sammen med storg) - ser ut som jeg er hos rett kunde for tiden ;) hehe

Merkelig hva dagslys gjør med kroppen, bobler i blodet!

Gleder meg til du skal til Sør-Afrika, fordi da er det bare 9 dager til min fritur!

Det er bra. Det skal visst være A380 Frankfurt-Johannesburg. Første gang jeg vil være om bord i en A380 som er i lufta, og dessverre uten adgang til annen etasje denne gang. :D

Det er bra. Det skal visst være A380 Frankfurt-Johannesburg. Første gang jeg vil være om bord i en A380 som er i lufta, og dessverre uten adgang til annen etasje denne gang. :D

Riktig, flydd den selv tilbake i juli og august 2012. Anbefaler å spise før avgang (den om bord i Y på LH = tragisk), se en film og sove :) Ikke vær i JNB for lenge, lite å gjør der - du kan forøvrig sjekke trip reporten jeg skrev ;)

Hrmdopf fra det Sørlandske!

Sludd og en plussgrad på vei til jobb her. Er det vinteren som truer igjen? Trodde vi var ferdig med denslags. Ligger jo bare noen brøytehauger med snø igjen her sør. Ellers er det bart og fint. Og det kan det gjerne fortsette med.

Ellers er det tirsdag. Kjedeligste dagen i uka....

Sikkert derfor jeg drikker!

BF:cool2

God middag her fra syd jylland, 7c og fint og tørt :)

BF. Hva med lidt udendørs spinning :lol:

Attachments

• bike.jpg
    bike.jpg
    38.3 KB · Views: 165
God "morgen" fra gjemmekontoret i Drammen, dagen er satt av til å knyte løse tråder... Ha en fortsatt strålende dag!

Last edited:
Back