• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad søndag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag...

Våknet opp på Jessheim etter en fuktig kveld i går... I ettermiddag seiler vi med M/S Pearl of Scandinavia ut Oslofjorden... Gleder meg til nok en dag i København i morgen...må være den flotteste hovedstaden i Nord Europa!!! Ha en bedre søndag...

Replying to Topic 'Glad søndag...'

Originally posted by EB

Våknet opp på Jessheim etter en fuktig kveld i går......

Kom det som en overraskelse??? :D

Go' morgen fra Amerika. Her er det farsdag og jeg har allerede faatt lov til aa lage morrakaffen selv! :p Men ellers har dagen vaert som farsdager skal vaere ...

I kveld skal vi paa Il Divo - det er imidlertid ikke det JEG helst ville sett ... ville heller sett Hurra Torpedo som var her onsdag. men da var jeg i Gulfport ....

God morgen fra USA, nærmere bestemt Conway, South Carolina. Ikke helt i riktig tidsone ennå så våknet ganske så tidlig selv etter gårsdagens grillfest som ble relativt fuktig, men da fikk jeg ihvet5fall med meg litt fotball på TVen

God søndag fra York! Her i England er det farsdag så jeg tar det piano i dag (samt får med meg farsdag i Norge senere i år...). :spin:

Her er TV'en på: Sønnen min som sitter drapert i det brasilianske flagget og svigerfar ser på - ikke jeg....

Originally posted by EB

Gleder meg til nok en dag i København i morgen...må være den flotteste hovedstaden i Nord Europa!!! Ha en bedre søndag...

Personlig så holder jeg en knapp på Helsinki som Nord-Europas flotteste hovedstad (om man ikke skal regne helsinki som øst), selv om København er en drøm i forhold til vår egen hovedstad....

Bor du i York? Det er jo en veldig fin by. Hva er vel mer sivilisert enn en kopp te på Bettys i York?

Originally posted by WestAir

Bor du i York? Det er jo en veldig fin by. Hva er vel mer sivilisert enn en kopp te på Bettys i York?

Ja, jeg bor i York - riktignok er dette midlertidig (har bodd fra februar og skal tilbake til Norge i slutten av juli). Vi inntok faktisk tradisjonell afternoon tea på Bettys forleden dag, og i dag har jeg kjøpt farsdagskaker der. York er en fabelaktig fin by å bo i - ikke for stor, men tilstrekkelig stor til å ha mer enn det man har behov for av butikker osv. I tillegg er det jo en by som rommer mye historie, og har fullt opp av ulike større og mindre museer.

York er flott! Har vært der to ganger og har blitt glad i den byen. Liker også veldig godt North York Moors med sine idylliske landsbyer og spesielle landskap. Storbritannia har virkelig mye er enn "bare" London.

God kveld. Utrolig variert vær idag, ikke minst windy! Tipper EB & Co får seg en liten gyngetur i natt.

Hvor har det blitt av han karen som røyker sigar i smiley-feltet? Sommerferie? :skep

Originally posted by Blubird
Hvor har det blitt av han karen som røyker sigar i smiley-feltet? Sommerferie? :skep

Fant den jeg :devil

F.. han med solbriller er forsvunnet

Back