• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad søndag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag...

Fortsatt fri...første uke i 2006 med to fridager etter hverandre... JIPPI. Skal heller ikke noe spesielt i dag - slappe av og nyte det å absolutt gjøre ingen ting. Ha en bedre søndag...

Replying to Topic 'Glad søndag...'

God søndag !

Æsjh !:pissed Fullt hardwarekrash på PC'n!

Heldigvis ikke disken, så nå har jeg tatt ut disken og satt den i en annen maskin så jeg får ut dataene.....

Hele dagen går vel med til dette....:lol

En heller dårlig søndag her i gården! Da jeg kom hjem i går kveld klarte jeg å skli på isen og gikk i bakken og slo bakholdet rett i isen/asfalten. Så ble det mørkt! Da jeg kom til meg selv (etter alt fra 1 til 20 minutter - vet ikke helt!) var jeg blodig og fæl! Klarte å komme meg inn døra og få tørket vekk alt blodet. Så sovnet jeg, og våknet i dag med en kraftig hodepine. Konklusjon: Hjernerystelse! Paracett hjelper ikke mye!

Au au

BF:skep

Her i ATL er det graatt .. jeg maa naa ut paa en liten sekstimers kjoeretur for aa hente minstemann hos bestefar. Planlegger aa vaere hjemme til fotballkampen.
Blir sikkert mer fekting med Airwolf naar jeg kommer hjem! :up:

Originally posted by LN-MOW
Blir sikkert mer fekting med Airwolf naar jeg kommer hjem! :up:

Heldigvis så er utsiktene til fysiske skader ikke stor - en liten forstuelse av en finger kanskje? :up:

Her på Hurum begynner det å bli mørkt. Dagen i dag har stått i registreringers tegn og jeg har gått gjennom av mye morro innen luftfarten i Tyskland. Og litt an, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor und zwischen også :smokin

Ha en god søndagskveld!

Akkurat sjekket inn på hotellet her i Palm Beach og jeg har aldri i livet sett så mange rullestoler på flyplass før!! Ikke mange tenåringer for å si det sånn...

CO var bra selv om det var relativt mye turbulens hele veien og såklart ike noe frokost
:(

Originally posted by Concorde

Akkurat sjekket inn på hotellet her i Palm Beach og jeg har aldri i livet sett så mange rullestoler på flyplass før!!

Slik er det i Florida, og West Palm Beach og Sarasota skal vaere verst ...
De fleste selskaper beregner ekstra turnaroundtid paa disse stasjonene pga alle assistansepaxen ..

USA med pangstart mot Norge .. 2-0 etter 17 minutter .. Norge blir fullstendig overkjoert!!
Legg merke til navnet Taylor Twellman .. han kan fort bli et hett navn i VM. Disse gutta er gode!!
Naa maa Norge legge om fra 4-5-1 ... det maa poeses paa fremover!

..Mahalo....her er vi naa sjekket inn via Web paa Hawaiian helt frm til Kona i morgen. HA er vel det eneste selskap som spoer om hvor mange Surfboards du skal sjekke inn via Web....Right On Dude!!! har faatt 26AB som er noedutgang paa 767en, samt noedutgang paa MD-95 videre.....og Kona melder om rundt 30 grader og straalende sol....noe som skal smake omtrent like godt som Kona Kaffee etter 5 uker med sammenhengende regn......aloha

Pinlig, pinlig, pinlig ... Norge helt uten maalsjanser i annen omgang ... Naa er det 5-0 og Twellman med tre av dem. Norges bestemann: Espen Johnsen, som med et par kjemperedninger har holdt Norge unna enda flere baklengs.
Hva skjedde med disse gutta som spilte en bra kamp mot Mexico?? Er USA saa mye bedre enn Mexico, blir de aa virkelig aa regne med i VM!

F L A U T, H A R E I D E ! ! ! ! !!

Bjørnstad gjorde det godt da! Nå blir det hummer for nesten alle pengene på en deilig plass her... Imorgen, golf og masse golf!!!

Back