• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen...

God morgen... Ble en sen kveld i går med mye god mat (rakfisk) og mye godt i glasset... Nå blir det frokost og så en lengre gå tur for å gå av seg litt av inntaket fra i går. Ha en bedre søndag...

Replying to Topic 'Glad søndag morgen...'

glad søndag kveld fra Asker. Sitter her og laster opp litt bilder og hører på iTunes mens konemor ammer frøkna. En liten svipptur til SVG i helgen for å delta i 50årsdag. Hadde planlagt å fly over med første SK-avgang lørdag morgen (på ID-billetter). Kjærra var wide-open, men så ble den jammen kansellert gitt pga problemene i Røyken, noe som resulterte i at neste flight ble smekk full, men til slutt kom vi oss med - undertegnede, kone, inf, og svigerinnen på vennebillett - dagens tredje fly fra OSL til SVG (etter at alternetivet OSL-BGO-SVG ble avvist av konemor) - vi fikk tre av de fire siste setene! Avis oppgraderte oss fra Polo til Opel Vectra, Royal oppgraderte oss til Business Class-rom og festen var bra! Dessverre ble det ikke tid til noen tur til flymuseet (Prinsessen (og mor og far) sov til klokken 10 i dag!! Slå den, Tobben!), og så bar det hjem med Hedrun Viking.

Fikk spottet Atlantics BAe 146 OY-RCB som sto parkert på Sola begge dager - og lørdag var det jammen en An-124 der også, men dessverre var forholdene dårlige for fotografering. Søndag ble KLMs 737-800 PH-BXK og Spanairs A321 EC-HPM festet til minnebrikken. Men, fysjom så møkkete vinduer det er i terminalen!!! Særlig ved gate 18 der vi satt og ventet. Skjerpings SVG!

Attachments

• RC-146An124.jpg
    RC-146An124.jpg
    104.7 KB · Views: 3

Originally posted by Leorim

Stort besøk på Sola tydeligvis
:spin:

På flere måter!! Dessverre et meget tight program, ellers skulle jeg nok ha ringt spottertaxi'n!:up:

Og her i Alpharetta er det over lunchtid ... svigerforeldre paa besoek og barneselskap paa Andretti's go-cart racing i gaar har gjort dette til en travel helg ..
Naa forsvant akkurat gjengen til mall'en (et sted jeg har erklaert jeg holder meg unna inntil januar), saa da kan jeg se den siste halvtimen av Villareal - Barcelona.

Faatt bekreftet tur til Fairbanks neste helg, saa naa haaper jeg reisekontoret gir meg NW-flightene jeg ba om .. Ser ogsaa ut som det blir enda en tur i begynnelsen av januar ..

Originally posted by CK

På flere måter!! Dessverre et meget tight program, ellers skulle jeg nok ha ringt spottertaxi'n!:up:

Å??? Har du mitt nummer ? :up:

Originally posted by CK

Å??? Har du mitt nummer ? :up:

skulle nok ha funnet det.... eller du kan sende det i PM til meg, så har jeg det til neste gang....

Back