• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SWE Glad söndag från Karlstad

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgon fra Home Hotel Bilan. Snart frokost før snabbtoget tar oss hjem til Oslo. Veldig bra helg og skal ikke se at vi kommer tilbake til området til sommeren. Fikk også tid til å handle champagne her…nesten halv pris og da ble dette noen flasker. Njuta!

Ja, god morgen fra Karlstad. Frokost her, så opp til Filipstad igjen. Ulempen med elbil er at jeg ser jeg må planlegge litt rundt lading skal vi komme oss hjem til Asker. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Uvanlig fredelig og rolig småbarnsmorgen hvor begge har lekt fredelig og fornøyd uten hverken krangling eller skadeverk.
Skal bli halvveis trivelig ute i dag så da passer det kanskje med vårsjsuing på alt av sykler i garasjen. Er heldigvis bare seks stykker i div størrelser, farger og fasonger

God søndag morgen fra Klepp. Dagens sitat fra barnemunn er "bare jenter kan ha fine ting". Det handlet om klær...

Nuvel. Jeg har begynt å tenke på hvorvidt det kan være på tide med sommerdekk, men værmeldingen sier nei. Laveste temperatur meldt i 10-dagers-varselet er 1 grad, men jeg vet at jeg bor i en kuldegrop hvor det fort blir glatt...

God morgon fra Home Hotel Bilan. Snart frokost før snabbtoget tar oss hjem til Oslo. Veldig bra helg og skal ikke se at vi kommer tilbake til området til sommeren. Fikk også tid til å handle champagne her…nesten halv pris og da ble dette noen flasker. Njuta!
Hvilken Champagne var dette? Husket du å legge til ti prosent på kronekursen?

God dag fra fbu. Har jobbet litt, spist frokost og sosialisert litt med eldste datter. Skal vel trenes litt styrke med eller uten kona og kanskje invitere de gamle på enkel middag. Alle liker jo hamburgere, det viktigste er å møtes. Fotballkamp for den yngste i kveld kom brått inn fra siden i går. Hun var ikke så happy da hun fikk vite det var i Hemingland, de er så voldsomt seriøse oppi der og har ikke skjønt det at idrett av og til bare kan være for gøy.

Last edited:
God morgen fra Budapest. Her er det nasjonaldag, nyhetene sender en endeløs strøm av intervjuer med folk som får utmerkelser av Viktor Orban. Ute er det sol, snart ut på tur, hjem i kveld.

Halv pris på Champsgne er sjeldent og definitivt verdt en Harry-tur. Hvilken?

God morgen fra Groruddalen. Her er far med Jr og tre kamerater som er med på Gokart Cup. Sud Jr ligger på første plass av 30 deltakere, men vi prøver å holde masken. En stor stek skal danderes og det skal pakkes for en uke i Athen. Søndager ass..

God dag fra Lillestrøm. Apropos Champagne hadde vi en sjukt god en i går. Veldig bra match til sofa og TV titting.
1000029649.webp
Finnes 1 flaske igjen på Storo og 3 på Aker Brygge. Desverre ikke til halv pris. :)

Deilig å være hjemme igjen. Helt i overkant sliten og døgnvill. Sov greit på flyet til Helsinki i går. Kom hjem kl 09. Sovnet og sov til kl 17. Opp, drikke bobler, i seng igjen på kvelden og så måtte jeg bryte meg ut av sengen igjen kl 12. Heldigvis har jeg en prinsesse som også syns søvn er helt greit.

Ha en best søndag!

God søndag fra den sørlige halvkule. Kjenner gårsdagens argentinske biffmiddag så det må bli en løpetur etter hvert. Lunsjgjester i dag så det må handles litt også. Ha en bra dag.

God dag fra Stockholm
God morgen fra Budapest. Her er det nasjonaldag, nyhetene sender en endeløs strøm av intervjuer med folk som får utmerkelser av Viktor Orban. Ute er det sol, snart ut på tur, hjem i kveld.
God ettermiddag fra Stockholm. Det er ufyselig vær. Jeg kopierte posten over for å si at jeg håper det blir siste gang Orban deler ut slike utmerkelser. Det er valg i Ungarn snart.

Hu og hei .. Her er alt som det pleier .. Spådd uvær i morgen så hysteriet er i fullt gir. Værkartet viser imidlertid at ting kan bli mindre seriøst enn meterolygene gauler om, og ikke helt der hvor vi befinner oss, så jeg tar dette ganske rolig.
På den annen side, så var 15. mars en hyggelig dag langs gjerdet på Boeing Field ---

P3150011.webp

God dag fra Stockholm

God ettermiddag fra Stockholm. Det er ufyselig vær. Jeg kopierte posten over for å si at jeg håper det blir siste gang Orban deler ut slike utmerkelser. Det er valg i Ungarn snart.
Valget er 12/4 og det blir spennende. Utfordrerne til Orbans parti Fidesz - Peter Magyar sitt parti Tiszda - samlet minst 100 000 mennesker i sentrum i dag, det var fantastisk å se hvor mange som var møtt opp i håpet om en forandring. Vi snakket med mange unge som virkelig håpet på en endring, med også med stemmer som støttet Orbans politikk. Vi får håpe på et rettferdig valg.

Back