Glad søndag fra Stockholm

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra Stockholm

Godmorgen fra Stockholm. Nå skal det pakkes, vi skal spise en skikkelig god frokost før Stelvio`n setter kurs mot hjem kjøre hjem. Hatt noen herlige opplevelser på svenske restauranter denne helgen…svensk husmannskost med en moderne tvist er tydeligvis greia nå..og det smaker vanvittig godt.

God søndag og valgdag, her i Dhaka, Bangladesh

Det er valgdag i Bangladesh i dag og visstnok er alt stengt. Dette fant vi ut relativt sent i går, så da prioriterte vi å dra på Jamuna Future Park, et av verdens største kjøpesentre, 7 etg med en masse større men mest mindre butikker. Det var f.eks 100 butikker som solgte mobil tlf med tilbehør, 200 klesbutikker, 50 Gull og smykke butikker. 30 restauranter, inkl Burger King(der vi spiste) og Dominos Pizza. Jeg ville kjøpe en T-skjorte med Bangladesh eller Dhaka på, men etter masse leting klarte vi å finne 2 butikker, men desverre bare i alt for små størrelser. Men jeg fikk kjøpt en Cap med Bangladesh på i det minste. Jeg sjekket opp muligheten for å kjøpe en ny Samsung telefon. En Samsung S22 koster her rundt 12.000kr, som må være bortimot en årslønn, den får jeg for 6000,- i Norge. Etter hvert tenkte vi å besøke Lalbag Fort og kanskje se parlamentet fra utsiden. Ellers er som kjent det meste stengt her, så det blir nok mye avslapping på hotellet.

Last edited:
Re: Glad søndag fra Stockholm

Mornings fra Hvalstad. Brødet står i ovnen, så nå lukter det nybakt her. Blir etterhvert slept med til Nesodden for et stykk svigerfamilie bursdag. Løpetur er planlagt i kveld, da jeg kan ikke bare løfte skrot og flesk nede i kjelleren heller som fysisk fostring. Ha en fin dag.

God morgen fra hybelen i Bergen.
Gårsdagens julebord ble igjen en suksess.
Fruen i huset hadde mekket og dekket, pyntet og forlatt kåken da vi kom, makan til service asså.
Nå går turen til opphavet for et lite besøk samt henting av ved.
Ved trengs i disse dager, også i Stavanger selv om vi bare snakker om 8-10 blå mot hovedstaden som har betydelig flere blå.

Ha en flott søndag :)

Det er så inmari vakkert oppi Knausen her nå så vi sitter bar og glaner utover byen etter en stram mimosa-frokost.

En gedigen entrecôte ligger på 50 grader i ovnen og Dragens onkel kommer på middag (blir han da en varan?)

Dragen skal på aggressiv pump trening med venninner og jeg sniker meg ut bakveien for en laaaang tur med politiske podkaster på øret. (Røde sådanne da det er viktig å vite om eller hva du er uenig i)

I morgen blir det Vestlandet så litt pakking må også til. Rimelig monoton garderobe så det går nok fort.

7d917f64-2b53-49ab-89c9-597c0ed6ac34.jpg

God søndag fra Gausta. Begynte dagen med noen runder i alpinbakkene - en god del mildere i dag og perfekt føre. Lang brunsj etterfulgt av pakking og rydding. Setter kursen hjemover straks. Ha en fin ettermiddag.

Deilig kjøretur hjem…lite trafikk når man kjører tidlig nok en søndag morgen. Nå peis og papiraviser…helt greit at vi tok investeringen om å borre etter bergvarme for over 15 år siden. Nå er peisen til kos og varmen er så og si gratis:-)

Back