Glad søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra Ris

God morgen fra sofaen ved peisen… Kaffe og knitrende peisved er slett ingen dårlig start på dagen. I dag er det en måned til avreise til Seattle….så da kan jeg jo drømme meg bort litt her jeg sitter. Ha en best søndag du også.

Re: Glad søndag fra Ris

God morgen fra L12 på vei mot OSL. Om et par dager skal jeg kvalitetssjekke Seattle for EB. Men først skal Finnair ta meg til Dallas.

Ha en super dag

God morgen fra sofaen. Ingen peis, men stearinlys på bordet. Satser på å lese resten av DN før huset våkner.

God morgen fra Forus. Man har fått kaffe i koppen og godt er det. Nok en helgevakt er i gang her på bruket. Ønsker alle en fin dag!

Morn fra Kolsås. Dagen startet kl 6, men med sammenhengende søvn før det så er man passe fornøyd når man fikk seg kaffe.
Blir å mekke sammen litt bolognese i dag (innsatsen har fått tommel opp av en italiener) også dukker han far med frue opp etterpå for å hilse på før de tar laaang juleferie i Sør-Afrika

Glad søndag fra Lillestrøm! :)

Nykvernet kaffe i Lufthansa koppen og alt på stell. Fin dagstur til Stockholm i går. 16000 skritt, Gamla stan, shopping og restaurant.
Vi kjøpte relativt billige billetter i GO, da Diamant statusen gir oss det meste annet. Fin toseter begge veier også. Men ved retur ble vi ropt opp ved gate. Heldige oss, ironi, ble oppgradert til Plus. Så vi fikk hver vår fremmede mann ved siden av oss og på forskjellige rader. Absolutt ikke noe krise på den korte veien, og flighten var fin den i solnedgangen. :) Men jeg ville nå valgt GO fire seter bak sammen med kona da, uten en fremmed albue i siden... Så oppgradering, njaaa? ;)

Tåkete i Deltabyen i dag og indretjeneste på planen. Pluss og slappe helt av...
Kanskje småflytur om en uke og Sveits 3 november, da med egen toseter, nemlig! ;)

Ha en fin en, med eller uten oppgradering! 20221022_173002.jpg20221022_121955.jpg20221022_120729.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Stockholm og Nordic Light hotell. Får vel snart hive oss over frokostbuffeten. SK491 hjem i kveld

God morgen - god morgen! Sesongens første melis kom i natt. Nå er både fjellet og noen av åsene rundt oss kvite og fine. Vinterdekkene kom på i går etter ei lita økt i garasjen, så nå er vi klar for den kalde hvite tida. :)

God formiddag fra Oslo. Her er været av det tåkete slaget , men får vel gå en tur ut likevel. Skal ha et lite Zoom møte om noe greier, sånn er det når man er med i frivillige greier. Så kommer det sikkert en eller annen bøssebærer i løpet av dagen. Jeg personlig har ikke så fryktelig mye til overs for selve konseptet TV aksjonen. Det er ikke formålene i seg selv det er så mye galt med, men at NRK lager fryktelig mye buzz ut av det som egentlig er ganske alvorlige saker. Jeg gir nå 275 kroner pr måned til Amnesty så jeg gir min del uten at det blir et slags skippertak for veldedige formål.

God formiddag fra Stavanger. Her klarte en å sove helt til 9:30 og er ganske fornøyd med det. Skriver T-10 og en begynner å bli klar for atter en tur med SQ, har allerede vert inne å sikret meg noe brukelig mat fra inflight menyen.
Nå nytes kaffe og restene av gårsdagens sjokolade :)
Senere skal en på loftet å finne fram adventspynten slik at en er klar til pynting neste helg. Viktig å være beredt og tidlig ute.
Ha en nydelig søndag :)

3191ff5d85a25106d5c49f3d0956385e.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra nordre Havanna. Nydelig mimosa-frokost er inntatt på Mandarin-kantina og man kan vel trygt si de leverer tett opp til Jumeirah/Knausen standard. Nå er det fire-fem timer ved poolen før det bærer mot ARN med bolaget. Dragen mener vi skal flytte hit.

0EC7E09D-4007-4ECF-8529-57104E53DFEF.jpeg

1C1BC7CE-DFED-4648-BD5C-6C5EB7D7D2C1.jpeg

Dragen mener vi skal flytte hit.

Florida ligger veldig lavt på 'prioriteringslisten' min, spesielt med unger. Ikke blant de med dårligst score, men sjekk skoledistriktene før dere eventuelt bestemmer dere. Eller en god privatskole. Offentlige skoler er veldig variable. Husk at som turist får du et litt annet bilde av realitetene. ;)

G'morgen! Sitter og privatkontorerer litt .. Flybilletter og opphold skal også ferdigstilles. Været er fint, og det begynner å varme opp. Både gressklipper og løvblåser må nok mosjoneres i dag.

Florida ligger veldig lavt på 'prioriteringslisten' min, spesielt med unger. Ikke blant de med dårligst score, men sjekk skoledistriktene før dere eventuelt bestemmer dere. Eller en god privatskole. Offentlige skoler er veldig variable. Husk at som turist får du et litt annet bilde av realitetene. ;)

G'morgen! Sitter og privatkontorerer litt .. Flybilletter og opphold skal også ferdigstilles. Været er fint, og det begynner å varme opp. Både gressklipper og løvblåser må nok mosjoneres i dag.

Tror nok Florida har sine fordeler og ulemper samt at det er et sted mange elsker å hate.. De vi kjenner som bor her og Jar bodd her stortrives jo og det virker som de tar til seg svært mange fra nordstatene for tiden. Men, som vanlig - noen liker mora osv.

God morgen fra nordre Havanna. Nydelig mimosa-frokost er inntatt på Mandarin-kantina og man kan vel trygt si de leverer tett opp til Jumeirah/Knausen standard. Nå er det fire-fem timer ved poolen før det bærer mot ARN med bolaget. Dragen mener vi skal flytte hit.

View attachment 52259

View attachment 52260

Da bærer det hjemover.. sabla trist å forlate Miami, men sabla hyggelig å se barna igjen.

581A1584-7D38-440B-AF42-714B17D75C41.jpeg

Tror nok Florida har sine fordeler og ulemper samt at det er et sted mange elsker å hate.. De vi kjenner som bor her og Jar bodd her stortrives jo og det virker som de tar til seg svært mange fra nordstatene for tiden. Men, som vanlig - noen liker mora osv.

Du er 100% paa rett spor, utrolig at du som Nordmann skjoenner Florida (og USA) betydelig bedre enn LN-MOW :drunk: - han maa nok ha blitt solid lurt som alltid av Kroger Duden - som har solgt Florida Sumpwater som Single Malt fra The Isle of Lord Kroger Laird of the KrogerKuerigMagaBadBadBadGuys (we Take Groceries back to the 1970 - when Ford Pinto was the Dude Car :cool:

USA er et land hvor DU med litt paagangs mot og villighet til aa utforske finner ! Det ideelle sted aa leve ! Andre vil helt sikkert fortelle deg at du er en idiot !! Som vurderer et liv nettopp der ! Selv hadde vi nettopp en fantastisk helg i Portland OR, sammen med min svigerinne og svoger (som har 30 aar bak seg i Portland Metro Police ) Vi 4, hvorav 3 er oppvokst i Portland, rister paa hodet over hvordan FOX fremstiller 3% av Portland som 100% av byen, vi hadde frokost paa nivaa med Hanalei Bay paa Kauai - middag utendoers i Belmont District - tryggere enn Oslo paa en sliten Onsdag.

USA er en investering - men er du villig til aa foelge din egen droem - real good shit will come your way Dude !!

Back