• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra Ris

Nespress og nyheter inne og her tror jeg vi blir i dag - for ute skal det visst vannes og vaskes i hele dag. Tror jeg tar en gullvaffel eller 14 til kaffen jeg. Ha en bra søndag du også.

Glad søndag fra Ris

Mornings fra Sandefjord og Hotell Atlantic. Som vanlig må vi vente på at frokosten skal åpne. Buffetene er vel tilbake, så da skal de vel fylle opp hvalskuta. Hvalfangstmuseet og de aller eldste i familien skal avlegges et besøk. Ha en fin dag

Last edited:
Re: Glad søndag fra Ris

God morgen fra en trist Groruddalen, det er 15 grader og mye regn - det er yr.no som sier det. Ellers en varm natt i Oslo.

Ha en flott søndag der du befinner deg.

Jan

Morn fra en ferge retning Mykonos. I motsetning til Norge er det hverken fergekaos eller sveler om bord her

Ferge til Mykonos ... det gjorde jeg første gang i 1979 .. og for et party den øya var da.

G’morgen herfra. 40 effektive varmegrader i går og neppe bedre idag. Du vet det er for varmt når kona kjefter på at du jobber i hagen. :D

Tror jeg stort sett skal holde meg i ro i dag.

God ettermiddag fra åssiden bak Puerto Banus. Her slapper man av under et lime-tre etter en god tapas lunsj. Rolig i nabolaget her og folk ser svært "føre var" og går med munnbind med bikkja og folk holder avstand og man føler seg trygg. Vi blir stort sett på huset og tar noen utflukter i bilen.

25589F18-CE0B-4D26-A410-15583843D07E.jpg

God søndag.

Ikke andre sysler enn å lese litt i en bok.
Liker at forfatteren har detaljene i orden (selv om han gikk på en codeshare-smell i en annen bok):

c23c287b31d1ea1dc2022275e6482733.jpg

Kanskje spille litt gitar etterpå.

Ha en god en :)

God dag fra Lillestrøm. Jeg holdt meg ikke inne i dag, og har ruslet opp for å besøke moderen samt levere henne tidligere nevnte elg.

Kort oppsummert så var det varmt og klamt og litt vått å gå i dag, selv om det bare er en drøy halvtime hver vei.

Nå jobbe litt og så pakke litt til ny miniferie i morgen.

Ha en fin en

Ganske lik dag som Fnate minus overlevering av elg.

En tur til de gamle for å hilse på, og ellers en innedag før man imorgen durer avgårde mot Stavangertraktene for familiebesøk. Deler opp turen i to etapper og tar en natt i Arendal for å også få en smak av Sørlandsidyll før man setter kursen mot et noe mer forblåst sted Sørvest.

Hei fra Sandnes. Nok en dag med indretjeneste i gamle leiligheter. Men nå begynner det å nærme seg. Heldigvis. Straks opp til familie å spise middag. Digg når vi slipper å tenke på hva vi skal ha til middag. Ha en fin en!

Mykonos. Der har jeg vært jeg også. Men det var vel i 2012, så ganske langt unna 70 talllet. Turen til/fra øya gikk forøvrig med Aegean.

Mornings fra Sandefjord og Hotell Atlantic. Som vanlig må vi vente på at frokosten skal åpne. Buffetene er vel tilbake, så da skal de vel fylle opp hvalskuta. Hvalfangstmuseet og de aller eldste i familien skal avlegges et besøk. Ha en fin dag
Hvalfangsmuseet er barndomsminne! :) Vokste opp med hytte på Østre Nes og tilbrakte sommerene i barndommen i Sandefjord, hjemmeværende mor betydde at hun, søster og jeg bodde der hele skoleferien mens fatter'n kom på besøk i helger og ferieukene sine.
Ble noen turer på Hvalfangsmuseet når det var drittvær. Tror jeg må ta en dagstur til gamle trakter i løpet av sommeren. Opphavet solgte dessverre hytta for noen år siden da den ble alt for lite brukt og døgnprisen ble stivere enn suite på Continental.

God kveld fra Lier. Gårsdagens bobler har omsider sluppet taket og jeg har fått sparket igang vaskemaskina. Resten av kvelden blir det sofa og bok.

Ferge til Mykonos ... det gjorde jeg første gang i 1979 .. og for et party den øya var da.
.

Mykonos var og mitt første møte med den greske øyverdenen, men som hetro (i den grad det er relevant), med kjæreste, og utslitt etter for mye sol på dagtid var vi i vel i seng før midnatt hver kveld. :cool:
Men skulle definitivt heller vært der nå enn nok en dag med 14 slappe vestlandsgrader.
Flyr i alle fall i ´riktig retning øst i dag, før Alpene til helgen, Hellas får vente til september.

Hvalfangsmuseet er barndomsminne! :) Vokste opp med hytte på Østre Nes og tilbrakte sommerene i barndommen i Sandefjord, hjemmeværende mor betydde at hun, søster og jeg bodde der hele skoleferien mens fatter'n kom på besøk i helger og ferieukene sine.
Ble noen turer på Hvalfangsmuseet når det var drittvær. Tror jeg må ta en dagstur til gamle trakter i løpet av sommeren. Opphavet solgte dessverre hytta for noen år siden da den ble alt for lite brukt og døgnprisen ble stivere enn suite på Continental.

God kveld fra Lier. Gårsdagens bobler har omsider sluppet taket og jeg har fått sparket igang vaskemaskina. Resten av kvelden blir det sofa og bok.

Ser for meg meg på hvalfangstmuseum:

https://youtu.be/7pRwUpbmGP4

Mykonos var og mitt første møte med den greske øyverdenen, men som hetro (i den grad det er relevant), med kjæreste, .......

Mykonos’ rykte som homoøy var høyst overdrevet. ;)

Back