• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Glad onsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hjem kjære hjem. Fikk nok timer søvn i natt så nå er jeg klar for turen opp til toppen av byen og dagens oppgaver. Besøk hos opphavet og trening i kveld…så blir det nye timer med søvn. Livet er fiiint.

God morgen fra Trondheim. Vurderer nesten å gå bort til Nidelven for frokost, men spiser mye mindre her på Radisson Blu. Spiser jeg her er jeg på kontoret 07.10, med Nidelven blir det fort 07.50...

Tilbake til sentrale strøk i kveld.

Ligger forresten et passord i testforumet plukket opp på nett fra en ansatt blogger så da tenker jeg det er ok å dele videre.

God fördmiddag från Vikhroli Mumbai,

Hotellfrukost ja, den som finns här kommer nog att ge mig några extra kilon. Behagligt klimat även om luften idag inte är den bästa men fortfarande bättre än i huvudstaden Dag tre med workshop fortsätter och huvudet fylls med processer som skall analyseras. Ha en strålande onsdag!

God morgen fra Radisson Blu på Værnes. Visstnok fullbooket hotell, så blir sikkert intimfrokost. Oppgradert rom og oppgradert leiebil (V90). SAS Premium eller hva det nå heter opp hit i går. Det ble opplyst at de serverer «snacks». En liten kurv med muffin, chips og nøtter var det de hadde å by på i tillegg til drikke. I ettermiddag blir det dog ingenting siden DY skal frakte meg sørover igjen. God onsdag ønskes🙂

Morn fra RE11. Noen bonuspoeng som går ut tillegg våren og SAS har salg på bonusreiser i Skandinavia, så blir det København i palmehelgen. Sleng på litt FlyPremium så ble jo prisen hyggelig til slutt for hele flokken, og så får man lov til å sitte bakerst i ATRenIMG_1728.webp

Mornings fra Hvalstad Stasjon. Litt for effektiv følging til SFO, så nå har jeg alt for god tid før toget går. Fant en anledning til å skåle litt i kveld. Ha en fin dag.

Hola fra kontoret. Trening utgikk i dag også da formen er ganske rusten. Møtemarathon i dag også hjelpe senior litt i kveld. Gleder meg faktisk litt til helg allerede..

Back