• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Nå åpnes hjemmekontoret og frem til et tannlegebesøk i ettermiddag blir kjøkkenet mitt tilholdssted. Med tannlege i sentrum skla jeg vel få nok skritt - fin tur å gå frem og tilbake. Ha en bra onsdag du også.

God morgen fra Stavanger. Her ble det tidlig revelje da klokken ikke var innstilt på vintertid. Godt jeg oppdaget dette før jeg strøk ut døren. Så da har bi en ekstra time til kaffe og kos.
Det blir tur til Oslo med DY i dag.
Ha en nydelig onsdag :)

Mornings fra Hvalstad. Her kommer etterhvert de som tar Wizz for å komme hjem på juleferie, så da passer det henge litt sammen med de andre pappaene i strøket. Men først må det ryddes litt. Ha en fin dag

God morgen fra Ris. Nå åpnes hjemmekontoret og frem til et tannlegebesøk i ettermiddag blir kjøkkenet mitt tilholdssted. Med tannlege i sentrum skla jeg vel få nok skritt - fin tur å gå frem og tilbake. Ha en bra onsdag du også.

Temmelige synkronsierte i dag EB.. Hjemmekontor oppe i lia til jeg skal gå ned til et møte i Vika som begynner 12.30.. Vi sees kanskje på veien -krysser området ditt ca 11.10

God onsdag nå er uken svært godt i gang..

God morgen fra Trondheim.
Is og slapps på veien, kokvarmt innendørs, jepp, det er vinter.
Selv om jeg ikke er en "juleperson" gleder jeg meg til Torget rustes opp med lys og juletre, telt og hele pakke, ser utrolig fint ut.
I flyrelatert: vårt nye bookingsystem lar meg ikke registrere eurobonuskort "pga policy". Men policy er bare at man ikke kan bruke poeng privat, står ingenting om at man ikke kan bruke private fordeler på jobb, ei heller om at det ikke er lov å opptjene poeng eller status. Spent på hva innkjøpsansvarlig svarer på det.

Ha en flott dag!

I flyrelatert: vårt nye bookingsystem lar meg ikke registrere eurobonuskort "pga policy". Men policy er bare at man ikke kan bruke poeng privat, står ingenting om at man ikke kan bruke private fordeler på jobb, ei heller om at det ikke er lov å opptjene poeng eller status. Spent på hva innkjøpsansvarlig svarer på det.

Ha en flott dag!

Det enkleste er jo bare å legge til det manuelt i flyselskapets system i ettertid og late som ingenting

God morgen fra Oslo, i taxi på vei til eksternt møte. Litt småforkjøla som mange andre i kontorlandskapet, rene barnehagen når det gjelder smittsomme basiller... Men hadde en hyggelig kinokveld i går, førpremiere på «Ford v Ferrari». Bør være pensum for alle som har et snev av bensin i blodet. Hadde ikke de helt store forventningene, men filmen innfridde absolutt. Sterk femmer på terningen[emoji469] Ha en finfin onsdag!

00b915977cc62ee119d84c11eaa0e229.jpg

Temmelige synkronsierte i dag EB.. Hjemmekontor oppe i lia til jeg skal gå ned til et møte i Vika som begynner 12.30.. Vi sees kanskje på veien -krysser området ditt ca 11.10

God onsdag nå er uken svært godt i gang..

...holder på en times tid lenger her hjemme før jeg går 12:45ish - tilbake går jeg i 14:30 tiden.

Urghhh .... lysvåken kl 0400 og da bikkjene oppdaget det ville de umiddelbart være bestevennen min .. Så da var det ingen bønn.

Nå sitter jeg her med kaffe, ipad og Anders Buaas i hodetelefonene. Kjenner på meg at det nok blir en lang dag ....

God efta fra Stockholm. Var på jobb tidlig her i dag etterfulgt av en laaaaaang pause før det er på'n igjen i kveld. Faktisk har jeg fått til noe såpass unikt som en skikkelig nap midt på lyse dagen. Det var digg det. Åjåjåj!

Åjåjåj!!!

Åjåjåjåjåj

Får straks finne meg noe mat

Ha en fin en

Back