• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Bergstaden og Erzscheidergården. Myemildere i dag - i går opplevde vi minus 25 ( som føles som minus 2 i et fuktigere Oslo) Nå kommer det mere sne og da er vi på behagelige 15 minus. Haen topp onsdag du også.

G' morgen fra Stavanger. Da er en på vei inn i vanlig rytme igjen etter en hærlig ferie. Kjenner litt på det at min kropp nettopp er bygget for ferie, så heldigvis er det bare 2 måneder til neste Asia tur :-).
Men, innkomme må man ha, så i dag bærer det avsted til Sola.
Værmessig har vi blås-bort-dag i dag, skikkelig ufyselig er det, men snøen er dog heldigvis fraværende.
Flott blås-bort-dag ønskes alle :)

God dag fra Oslo nord/Øst - dvs Groruddalen - her er det mildere ( usikker på gradene) og temperaturen stiger utover dagen til mange plussgrader og det skal komme en del snø også. Vi gleder oss veldig på grunn av kaoset som kommer med snøen i denne byen.

Klokken nærmer seg 7 denne morgen og ser på FrokostTV at det snør litt på Aker brygge - og det blåser sidelengst.

Ha en god dag videre.

Jan

Go’morgen fra snøværet i Bergen.

Ett par minutter til nå så er snøen gått over til regn og dagen blir som normal.

Midtveis i uken og livet som deltids taxisjåfør sees en ende på. Godt skal det bli [emoji51]

God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallaien fra Comfort Karl Johan!
Lett overheng etter seminarmiddag på Grilleriet igår. Fantastisk forrett og dessert, men litt underlevering på selve kjøttretten. God stemning uansett, kjenner jeg.
Dagen skal fylles med enda litt faglig oppladning, og så blir det onsdagspils.
Godt det snart er jobbehelg :D
Nystrøken midtuke ønskes!

Mornings fra trikken. Pudder i luften og på bakken, men dessverre betyr mildværet som kommer at snøen neppe blir liggende, selv i Marka. Derimot kan det blir glatt når vi skal ut på det bærumske bondelandet for å se på hus etter jobb. Om ikle blod, så blir det svette og tårer på Sats i kveld. Ha en fin dag

Fra det nære vesten kan det rapporteres om mye sne og lite vind. Men det legger sikkert ingen demper på det sedvanlige kaoset der ute...

God onsdag!

God formiddag fra det Sørlandske!
Var på dagstur til Oslo i går og landet igjen her sør i et skikkelig snøvær i går ettermiddag. Heldigvis snudde det i løpet av natta og var blitt til skikkelig sørpe og slaps. Det beste tegnet på at snøen forsvinner. Har ingen behov for snø, kjenner jeg. Eneste snøen gjør med meg er til å friste meg enda mer til å bestille en billett til varmere strøk.

Travel dag på kontoret i dag, og jeg er sannelig glad for at jeg jobber innendørs.

Ha en fjong onsdag.

Positivt: vakkert snøvær.
Negativt: sår i halsen og tung i kroppen

Ny kontordag venter :)

Ha en fin en

Positivt: vakkert snøvær.
Negativt: sår i halsen og tung i kroppen

Ny kontordag venter :)

Ha en fin en

Kopierar alt over; utover at eg ville kalla det ufyseleg snødrive.

Heimekontordag er det i alle fall.

Dette er en av de dagene jeg skulle ønske værsyke var en relevant sykdom og ringe inn syk på... Men nei det er dessverre ikke. Får drive og Excelere litt.... Forsinka ble man iallefall men pga helt andre ting enn snøværet - les hente en pc hos noen som hadde lånt den men som ikke var på jobb før sent. Jaja

God formiddag fra en midlertidig snødekket ruinpark i Gamlebyen. Rolig dag, og gråvær. Største forskjellen fra noen år tilbake er at nye fly ikke overdøver vanlig trafikkstøy i byen lenger... For øvrig er det bare å være glad for at vi ikke har verre ting enn været å klage over :)

Ha en god dag der du er

Full fart i hovedstaden i dag, neste ukene blir "Fnate-uker", dvs frem og tilbake og hit og dit i høyt tempo. God det et juleferie om en mnd så man kan få ladet batteriene litt. Ha en fin dag med eller uten snø...

God dag fra jobben. Her forberedes en sjelden jobbtur, til Tallinn denne gang. Det går "nedover", første jobbtur var til Baden Baden.... Vi bruker "billige folk" i Estland og LOT leier et rumensk flyselskap til å fly oss ditt bort. Hva blir det neste? Nuvel, blir en grei tur, skal bare hilse litt på og spandere middag. Blir bra. Så blir det julemarked og bedre middag for egen regning på lørdagen. Ha en brillefin onsdag !

Hau ... ser ut til å bli en fin dag her i vestsørøst. Eldstemann og forlovede kommer fra Bellingham i ettermiddag for å feire Thanksgiving, så da drar jeg ned til nærflyplassen litt tidlig... Alltid fint å kunne mosjonere kameraet litt. Dessuten er fruen i høygir med forberedelser, så da er det gunstig å rømme huset noen timer. ;)

Værfast pokkernivold utti havet. Forsåvidt helt ok, for jeg skulle bare inn å snu ut til en annen storm... (utti havet altså)

Back