• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Først en tur på det norske kontoret før jeg drar på SAS sin Temadag på Radisson Blu Scandinavia. Blir hyggelig å møte ledere og selgere fra de fleste norske reisebyråer igjen. Nyt dagen!

Re: Glad onsdag:-)

Hepp hepp fra Prærieekspressen. Ny dag venter. Satser på å få klemt inn en fly&lunch i orginalkantinen i dag. Mål om å unngå overtidsmat tre dager på rad og heller få spunnet litt på Sats i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Mye på tapet i dag, og mye er unnagjort allerede og enda mer må unnagjøres i dag..... Ser frem til helg! :D

Ha en fin en forumister! :)

Hoi hoi fra bartelandet.
-10 og stjerneklart=nydelig morgen :D
Idag er det "hjemmealenemed kidsa"-kveld,da mor er på møter hele ettermiddagen og kvelden. Blir en bra dag :D :D :D

Ha en fortreffelig onsdag, og måtte millionene rulle inn fra Norsk Tipping :) :)

God morgon frå Jåttåvågen i Stavanger :)

Ei god treningsøkt før arbeid er bra, så eg karra meg opp og starta treninga kl 0555... grøsse tidlig, men så får du gjort så mykje :)

Fortsetter gårsdagens oppgåver, prøve å ferdigstille prosjektet før utløpet av januar, så blir prosjektet fornøyd ;)

Ha ein fin dag alle samane!

Urk fra flytoget!
Her måtte man opp alt for tidlig for å rekke fly. Sov dårlig i natt gjorde jeg også så det eneste positive er at jeg skal bo på et veldig fint hotell i natt og at jeg skal teste ut senga på det så fort dagens kurs er unnagjort. Det er forresten ingenting som å sitte på et kjedelig kurs når man er trøtt som en strømpe....

Trim har jeg også fått i dag! 19e. Den jeg hater mest! Takk Morten N....

Grr!

Det kunne vært verre Biz, noe som heter 19h også:-). God morgen fra Bergen. Har hanglet i flere dager nå, og i morges sa kroppen stopp. Måtte kaste inn hånkledet og bli hjemme selv om det passer usedvanlig dårlig. Får satse på at en dag med total avslapning er det kroppen trenger. Feberen renner iallfall ut nå føles det som.

God morgen fra et vinterkaldt og vinterklart TOS, ser faktisk ut som om sola er på vei. I følge P4 er sola tilbake i Tromsø idag, men pga fjellene må vi nok vente til den 21. før vi får mumse solboller.

På tur ned til Langnes hvor turen går til Toulouse via OSL og FRA for nok et EU FP7 prosjektreview. Det er årets første jobbtur og det er jo godt å komme igang igjen, selv om det er non-wrap class blir det jo Warsteiner på Luftwaffe.

Have a nice one!

Gnarf fra Jernbanetorget der jeg venter på linje 1. Fikk kjørt kortet godt på BA salget igår og fikk ordnet det meste av vårens reiser. Eneste på hold er besøk til Canada i April, som var alt annet enn billig + litt småtjafs.

Ha en fin dag hos SAS, hos Tyven, på Prærien eller hen dere er

Hepp hepp fra Prærieekspressen. Ny dag venter. Satser på å få klemt inn en fly&lunch i orginalkantinen i dag.

Prærielunsj her også! Ellers går det salg-i-slag på prærien til klokken er sent i kveld. Ha en fin dag!

God formiddag fra Bagnaia,
Her sydpå er det nydelig vintervær, 14 grader og dagslys som på en norsk sommerdag.
Lett morgentåke på lavlandet nordover mot Toscana.
Vi lager en utflukt til Orvieto , byen oppe på klippen i dag. Der finnes en rekke fine spisesteder med nødvendig god mat og vin.
Ha en fin dag Forumister.

Attachments

• DSCN6842.jpg
    DSCN6842.jpg
    63.3 KB · Views: 190
Jææææææ ..... glad morgen, ja ........

Lettskyet og småkjølig i dag .. mumles noe om snøfiller, men så langt har jeg ikke sett noe til det. Bikkja er klengete i dag og skal på død og liv ligge så nære kontorstolen at jeg knapt kan røre meg .. don't ask me why ...

Camel på radioen .. kaffe i koppen og WIAS Elitelag (MOW/Egil/Farmer) som styrer skuta i kveld. Må bookinggudene styre deres fingre via linken øverst til høyre .. ;)

Back