• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen.... Først noen timer på jobb. Så i ettermiddag braker det løs - det største Fly&Vin treff noen sinne - med avdelinger fra Nord, sør og vest... Ha en bedre dag - enn så lenge!

Riktig god morgen fra Tromsø

På jobb igjen etter en liten sykdomsperiode. Influensaen herjer landsdelen.........
Jobb til 1530, så er det hjem å forberede familiebesøk. Deilig å kunne ta helg på en onsdag ettermiddag :spin:

Skulle gjerne vært med på fly & vin for første gang , men dessverre passet det ekstremt dårlig denne gang. Forhåpentligvis passer det bedre neste gang :nor

Ha en fortreffelig dag alle sammen og god helg :cheers:

GRATULERER MED DAGEN!!!
I DAG ER DET ETT ÅR SIDEN SCANAIR.NO FORUM BLE "HERRE I EGET HUS".
ETTER FLERE ÅR SOM HOSTED FORUM PÅ DIVERSE ANDRE SIDER - IN-FLIGHT, AIRPICS OG STP - KOM ALTSÅ SCANAIR-FORUM.NET PÅ PLASS FOR ETT ÅR SIDEN I DAG.

TAKK TIL ALLE SOM HAR DELTATT - MED INNLEGG, EKSPERTISE ELLER ØKONOMISKE BIDRAG. UTEN DERE HADDE DETTE ALDRI VÆRT MULIG.

EN SPESIELL TAKK TIL RICHARD HAVEMANN (BU662) I BERLIN SOM UTGJØR "TEKNISK AVDELING" SAMMEN MED FINN ERIK EDVARDSEN (DC-8-63) I SEATTLE. TUSEN TAKK, GUTTA!:up:

Gratulerer med dagen alle sammen !

Members: 432 - Posts: 56338 - Topics: 6722

Ikke dårlig på 1 år

Stor takk til moderatorene som lar oss "ta av" ...

/G

God morgen og gratulerer med dagen til CK og scanair.no

Fin dag i Alta i dag, om enn litt kjølig. Gradestokken viste 1 grad i morges, men heldigvis hadde det ikke lagt seg is på veien.

Slenger meg på med gratulasjonene....

Ser frem til å få noen ansikter å knytte til alle nickene......

Og EB, som "Leading Man" for kveldens Fly & Vin treff....Jeg kommer, men blir sen, neppe før 1730-1800

:nor

God morgen, og gratulerer med dagen. Vil også fremheve EBs innsats for forumet på en dag som denne. Mannen står for over 10% av innleggene (!), og bidrar i betydelig grad med å holde aktiviteten - og temperaturen - oppe. :cheers: :up:

Gratulerer til oss
Selv om begrepet tastaturdiaré dukket opp på nettet første gang i april 2001, så har EB gitt ordet en ny mening - og det er godt vi har mange moderatorer her :up:

Glad onsdag, og tillykke med dagen alle forummedlemmer! Og en spesiell takk til CK og moderatorene for all jobben de har lagt ned i dette!

Ellers var det en hyggelig kveld i går, men oppvaskmaskinen (19 år gammel!) tok selvfølgelig kvelden i går - med vann i naturligvis. Og kjøkkenbenken full av oppvask etter å ha vært 12 stykker tilsammen i går... Så nå starter en helt umiddelbar jakt på ny. :baeh

God morgen fra Nærsnes,også! I kveld blir det bursdagsfeiring med stil! Og kanskje EB passerer 7000 innlegg på forumet i løpet av dagen?

P.S. Jeg skal bekrefte antall mat nå,og jeg bestiller 17 @ kr. 250.- Vi sees på Enoteca Vinbar! :cheers:

Da er maten bestilt,og det er en tre-retters meny,ikke antipastotallerken.En liten matbit til lunsj,så begir jeg meg til Slemmestad og 15:45-båten til Aker Brygge og en frisk spasertur til Enoteca. ETA ca. 16:45. Men da er vel EB halveis ned i det første glasset,skulle jeg tro.Han møter ALLTID først nemlig! :biggrin

syk datter, sliten kone og egen skrantende helse (les hals), gjør at jeg dessverre må overlate "bursdagsfeiringen" i kveld til dere andre. Feir for all del IKKE med måte - selv kommer jeg sterkere tilbake neste gang

...God ettermiddag

Da var de siste tingene unnagjort, i dag kom "Fem Rette" til bokhandelen, saa LN-MOW blir nok fornoeyd med siste boka om Mummi Trollene:p

Gleder meg stort til kvelden, skal bli morro aa moete dere.....Ck blir nok overrasket naar han logger på forumet i morgen....en bør ikke utebli fra en slik feiring, naar deler av de som styrer forumet hans deltar:hi2

Vi sees snart

Gratulerer med dagen til alle sammen :)

Skulle gjerne blitt med i dag, men har det alt for travelt for tiden, så det får bli en annen gang. Kos dere!

Originally posted by dc-8-63
Gleder meg stort til kvelden, skal bli morro aa moete dere.....Ck blir nok overrasket naar han logger på forumet i morgen....en bør ikke utebli fra en slik feiring, naar deler av de som styrer forumet hans deltar:hi2

Det er en risiko - helt klart, men jeg tar sjansen. Dere få feire den Store Dagen for meg også. Selv må jeg lade opp til en enda større dag neste torsdag!:cheers:

Ett stort GRATTIS!!! ifrån avd. Monaco/Sigtuna. Stort tack till CK, Richard, Finn-Erik, mina "co-moderators" och alla medlemmar som bidrar till att göra detta till ett toppenställe att fördriva tid på.

HIPP HIPP HIPP HURRA!!!!!!!

:nor :nor :nor

Back