• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Etter kveldsbadet i går ble det heldigvis kjøligere ute...så natten har vært helt grei. Kunne til og med sove med dyne. Solen har ennå ikke vist seg...men den kommer vel. Ha en bedre onsdag!

God onsdag från Qingdao.. Klockan är just nu 12:35 och jag har lunchpaus från föreläsningarna. Upptäckte möjligheten att få internet till motsvarande 10SEK om dagen som får anses som nästan skrattretande billigt (som det mesta annat i det här landet). Åt en trerätters middag i går för motsvarande 10 euro.

Nu skall jag ta och sova en stund innan vi får en introduktion i Tai Chi klockan 1400.

Ha en fin dag hemma i Norden eller vart ni än befinner er.

g'onsdag! I dag blir det tur til OSL for å plukke opp modern, og er jeg heldig er hun forsinket så jeg kan ta litt ekstra bilder. 350D'en er nå kvitt de slemme støvkornene som lagde stygge skygger på bildene mine. En "Hurricane" blåsegreie innkjøpt til 99 kroner i går ettermiddag gjorde susen. To små "blow-jobs" og så var det rent og fint der inne. Var litt nærvøs for å gjøre noe galt inni der, men det gikk fint og på andre forsøk var alt fint igjen. Deilig!

God morgen,

Delvis skyet og drøye 20 grader på Østlandet.. TAF'en melder om CAVOK og nordvest bris fra i ettermiddag..

Blir å tilbringe noen timer på OSL fra 1500 --> grunnet "WOW" og DLH MD11..

STA FRA OSL 16:45
STD OSL FAI 18:50

Bare de ikke kommer med logojet'en :alien:

Da får jo du med deg

BLX612 som er B757 - I-AIGB
BLX744 som er B757 - OH-AFJ

:spin:

Solen skinner og det er blitt litt kjøligere her på Nærsnes.Kroppen forteller meg med store bokstaver hva jeg tilbrakte gårsdagen med: Nemlig graving av et 80 cm dypt hull i plenen.Det var mest sprengstein som skulle fjernes.
Støl hilsen til alle!:hi2

Dagens lunsjmøte unnagjort...og det ble en hyggelig lunsj på Amytrion i Oslo Sentrum...inkludert en flaske chablis.

Gooood ettermiddag fra Drammen!

Ferieklargjøringen av kontoret er i full gang, kroppen er for lengst gått inn i feriemodus. Bare torsdag og halve fredag igjen nå... :cool2

I dag er det middag med reker og hvitvin hos svigers, senere i kveld skal madamen og jeg teste opphavets nyinnkjøpte 3-tonns Fiat (sånt er alltid gøy! :)) og Volvoen er omsider bekreftet klar for levering i morgen kl. 17. Livet er verdt å leve! :cheers:

Back