• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nå tar jeg en vri som jeg har lært av LN-MOW...starter en god morgen tråd lenge før det er midnatt her - men alikevel ny dag i gamlelandet. Vi har drukket vin på terrassen (heter Front Porch her borte) og skal snart ut på en restaurant her på øya som drives av en norsk dame... i morgen blir det kanskje en tur til Everett...SHOPPING!!! Ha en bedre onsdag - der hjemme!

Replying to Topic 'Glad onsdag morgen...'

...og god morgen i fra 2 etasje i det samme huset...vinen var en nydelig Argentisk toerr hvitvin...absolutt kandidat til ukens vintips!...Kvelden tilbringes paa San Carlos, en Southwestern Style drevet av Norsk Dame.....

Joess - visste ikke at San Carlos var norskeiet! Men kanskje ikke saa overraskende - det er jo vanvittig mange norske navn i telefonkatalogen der borte ... :nor

Vel - her tre timer senere er jeg akkurat kommet hjem fra guttungens slaaballkamp. De vant 12-9, noe som egentlig er smigrende for motstanderen.... De var daarlige. Saa naa sitter jeg her med en liten brun en og faar varmen tilbake i kroppen. Det er langt igjen til sommertemperaturer ennaa ....

Morgendagen byr paa en ny 'first' - tror det er foerste gangen jeg setter foettene i Louisiana. Har ikke mange stater igjen foer jeg har vaert i alle .. Dakota'ene, Montana og noen av smaastatene i oest er vel det eneste som staar igjen ...

Akkurat kommet hjem fra en fantastisk middag hos Smorgaschef. Har hele tiden trodd det var svenskeiet, men der tok jeg feil!
Eieren er fra Nesodden/Vinderen og bruker navnet for at det er flere Amerikanere som vet hva smorgas er enn norsk mat bortsett fra laksen.. Stor middag med en flaske vin $110 for to. Anbefales!!!

God morgen fra en grå og fuktig hovedstad!

Trodde jeg for en gang skyld skulle være først ute...men den gang ei. Ikke mindre enn 4 "amerikanere" hadde "jukset" idag så jeg ikke fikk min første god morgen post

Stakkars deg da Somone! Du får prøve deg rett over midnatt neste gang!!:thumbup

Her i sør er det nok en regnværsdag. Men da smelter iallefall snøen. Bryllupsdag er det også i dag så jeg må nok ta konemor med ut å spise i aften! Ellers er det bare 2 dager igjen til en lengre østen-ferie! Skal vel ikke bli så dumt det heller!!:spin:

Ha en bedre dag!

BF:cool2

Nå lunsjpause på hjemmekontoret, og jeg har tid til å skrive litt her.

I går kveld var jeg i Asker for å høre på Vamp - og det ble to timer med ren nytelse. Etter det bar det hjem og sannelig ble det ikke tid til å skrive den tredje rapporten for flyturen fra LGW til GCI.

Ha en god dag

Og mens det ble rapportert om vin fra avdeling "langt vest",satt jeg i en vinsmaking i regi av Vinakademiet i Oslo.Hvitviner fra Abbazia di Novacella nord for Bressanone nær grensen til Østerrike.Utrolig fine viner! 2004 Kerner,#20712,kr. 145.- fins i en god del polutsalg.Frisk og fruktig,aromaer av gule og grønne epler,lang og frisk ettersmak.Løp og kjøp!
Ellers går dagen med til å rydde kjellerboden.Venter en ladning med Ivar-hyller fra IKEA.Nesten 30 hyllemetere til alle flytidsskrifter,hefter,etc. skal det bli.Endelig skal hobbyrommet kunne brukes til nettopp DET:HOBBY,og ikke lager.:spin:

Ha en ellers fortryllende dag!

Da var det blitt onsdag på Bainbridge også.. Våknet 04.00 - men det er jo egentlig bare to timer før jeg våkner vanligvis i Oslo... Skal ha 07:55 fergen til byen...

Og her i Alpharetta er det skikkelig Bainbridge-taake ....

Tåke kan komme av det å være omtåket pga for mye og sterke drikkevarer?!?! :smokin

BF:cheers:

Originally posted by LN-MOW

Og her i Alpharetta er det skikkelig Bainbridge-taake ....

Slik kan man vel beskrive ettermiddagen også på Østlandet.. tåke, dis, regn og 8 varmegrader pr nu - eneste positive er at snøen forsvinner!

Formen er vel blitt litt bedre etter ett par dager med en skikkelig smell, går dog fortsatt i frøloff med smør og tomat suppe! :up:

Stjerneklart på øya i dag...

Kjapt oppsummert:

Crap vær og dobbel arbeidsdag, men hyggelig kakelag for at jeg slutter i Telenor (lurer på hva de feirer). Lang kaffe med KOG, enda lengre lunsj med gamle kolleger. Rart å si takk for seg til folk man pleier å se mye til.

Min nye arbeidsgiver trenger meg desperat, men døgnet har bare 24 timer. Blir nok artig å stille på nytt kontor på mandag med to utålmodige direktører hengende over skulderen. Jaja, jeg kunne jobbet i et kongolesisk flyselskap.

Ha en fortreffelig aften, alle sammen.

Mvh Lars Laidback

Varmt og sol i NY idag! Naa har definitivt vaaren kommet!

MOW! Lunsj på Gordon B. i dag...bringer vel frem minner for deg også... Så var jeg en tur innom Boeing Field...

Back