Altså en lang dag på jobb, men det er moro [emoji3060]
Lais fra nord. Skal også trekke retning sør i dag. 2,5 timer å slå ihjel på OSL i dag, vurderer nesten å kjøpe meg lounge. Men det går vel ikke med rødnesebillett :/
God morgen fra Kongsberg.
Ser ut til å bli en fin dag her i dag også. Rolig før lunch og etter lunch blir det muntlig eksamen med studentene mine. Noen som er litt stresset før matematikk muntlig, men det har nå gått greit så langt heldigvis.
Du kan kjøpe deg inn i OSL loungen. Den er åpen for alle reisende.
Du skulle istedet hatt en katt. Mye lettere å hanskes med men samtidig psykopater de luxe.Puuuh fra Herfra. Travle dager etter at jeg kom hjem. Ingen spøk å få ny valp i huset. Etter litt bitchy manøvre, tror jeg at gutta er i ferd med å skjønne at de snart blir fravokst. Ny sjef i huset, og den svir nok. Litt sjalusi, men det virker som at de er i ferd med å finne ut av hverandre.
I dag må det faktisk jobbes litt også. Godt jeg har et bur på kontoret….
God ettermiddag fra Messe Düsseldorf. Tredje dag her og av ulike årsaker er hjemreisen flyttet til i morgen. Gårsdagens arbeidsmiddag var lagt til Classic Remise, en blanding av garasje, utstilling og salg av Classic Cars. Mye eye candy der, men prisnivå mildt sagt stivt… Legger ved et bilde av min desiderte favoritt. Noe som ser hva det er?
![]()
God ettermiddag fra Messe Düsseldorf. Tredje dag her og av ulike årsaker er hjemreisen flyttet til i morgen. Gårsdagens arbeidsmiddag var lagt til Classic Remise, en blanding av garasje, utstilling og salg av Classic Cars. Mye eye candy der, men prisnivå mildt sagt stivt… Legger ved et bilde av min desiderte favoritt. Noe som ser hva det er?
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.