Glad onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad onsdag fra Røros

God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Snart ut på en liten morgentur før kontoreringen starter. Dagen byr på en haug med møter og et spennende intervju. Ha en best onsdag.

Re: Glad onsdag fra Røros

God morgen fra bane nummer 1. Rimelig hektisk dag på gang og man merker ulempene med å være en-bils familie. Blir lite shopping da :D

God morgen fra Lufthansen på vei til MUC. Ble litt stress på morgenen da jeg hadde alarm på 0450, men ble vekket av minstemann som kom inn på soverommet klokken 0510. Da var det bare å hive på seg habitten og komme seg avgårde. Ikke ofte jeg kjører til OSL, men det ble lavtflyging fra Mjøndalen opp til OSL. Kom pesende til gaten, og hadde ikke fått sete tildelt, så da var det ekstra gledelig at man ble tildelt 1F. Passer godt siden jeg ikke har rukket frokost.

Ellers så blir det en hel dag på messe, og man er hjemme på OSL rundt 2230 i kveld. Altså en lang dag på jobb, men det er moro [emoji3060]

Ønsker alle en flott dag!

God morgen fra Hvalstad. Starter dagen med foreldresamtale i barnehagen, så da rekker jeg en espresso før avreise. Baltazar i går, lenge siden sist, og nærmest trillet ut døren. Ha en fin dag

Altså en lang dag på jobb, men det er moro [emoji3060]

The saying goes, om man gjentar noe ofte nok blir det en sannhet? :lol:

Lais fra nord. Skal også trekke retning sør i dag. 2,5 timer å slå ihjel på OSL i dag, vurderer nesten å kjøpe meg lounge. Men det går vel ikke med rødnesebillett :/

God morgen fra Kongsberg.

Ser ut til å bli en fin dag her i dag også. Rolig før lunch og etter lunch blir det muntlig eksamen med studentene mine. Noen som er litt stresset før matematikk muntlig, men det har nå gått greit så langt heldigvis.

Lais fra nord. Skal også trekke retning sør i dag. 2,5 timer å slå ihjel på OSL i dag, vurderer nesten å kjøpe meg lounge. Men det går vel ikke med rødnesebillett :/

Du kan kjøpe deg inn i OSL loungen. Den er åpen for alle reisende.

God morgen fra Kongsberg.

Ser ut til å bli en fin dag her i dag også. Rolig før lunch og etter lunch blir det muntlig eksamen med studentene mine. Noen som er litt stresset før matematikk muntlig, men det har nå gått greit så langt heldigvis.

Du kan kjøpe deg inn i OSL loungen. Den er åpen for alle reisende.

Kult, takk for tipset. Skal sjekke det ut!

God Morgon från Kairo,
Dag två av tre med möten startar om en stund. Behaglig temperatur än så länge men varmare skall det bli.

Ha en flott onsdag!

God dag fra Oslo. Om en liten stund blir det tur med Color Magic. Ikke noe veldig spennende utflukt t/r Kiel akkurat. Men vi får se. Ser i oversikten at jeg plutselig hadde fått 30k ekstrapoeng fra Amex. Vet ikke hvorfor men tja det gjør vel ingenting det.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Heia fra TOS retning BGO direkte på WF623 med Mr. -WEA; syns jeg alltid får dette individet i E2-familien til WF. Kollega og meg alene i fronten på hhv. 2A og 1F, og ellers ca. 5-60% fullt.

Får ca. 6-7 timer hjemme, før ny tur til fredag lønsj. Heldigvis ikke så langt, da man «må» bo på hotell i egen by grunnet jobbopplegg. Ser dog lyset i enden av tunnelen/uken [emoji1]

God dag fra Bergen.

Sjeldent jeg er så glad for å kunne reise på jobb i havet som i dag. Så svikter været og helikopterne står på bakken. Gårsdagen Damage Control begynner å bli oversiktlig og vi som var med er enige at vi tar ingen reprise. Sårene etter div fall begynner å blir mer vondere for hver time som går. Nå vil eg bare på jobb så jeg kan gjømme meg i havet.

FQTV

God ettermiddag fra Koh Samui.Siste dag før flytting til Chaweng i morgen.Kom i prat med en fra Finnland som sa at både Norse og Thai ville snart starte flygninger til Bangkok fra Osl.Ville i då fall være greit for konkurransenens del

Sent fra min AC2003 via Tapatalk

God dag fra Bergen. Her er det kommet noen få byger for å vaske byen, før finværet setter inn igjen fra fredag. Mye styr for tiden på jobb med avslutning av prosjekt, men det går vel over etter hvert det også. Driver og vurderer tur til Sarpsborg og Brann kamp på lørdag. Blir i så fall å kjøre over fjellet. Tunge valg.

Goooooood dag fra Gustad. Etter tur i går og gjester i forrige uke kom jeg på jobben med et hode helt stappfullt av ideer og betydelig energi til å bare gunne på med ting.

Så det har vært en særdeles produktiv dag med veldig mange prosjekter igangsatt og beslutninger tatt.

Nå skal jeg bare gønne på videre... og faktisk skal jeg få booket en restaurant til lørdagsbrunchen også

Ha en best onsdag

Puuuh fra Herfra. Travle dager etter at jeg kom hjem. Ingen spøk å få ny valp i huset. Etter litt bitchy manøvre, tror jeg at gutta er i ferd med å skjønne at de snart blir fravokst. Ny sjef i huset, og den svir nok. Litt sjalusi, men det virker som at de er i ferd med å finne ut av hverandre.

I dag må det faktisk jobbes litt også. Godt jeg har et bur på kontoret….

Puuuh fra Herfra. Travle dager etter at jeg kom hjem. Ingen spøk å få ny valp i huset. Etter litt bitchy manøvre, tror jeg at gutta er i ferd med å skjønne at de snart blir fravokst. Ny sjef i huset, og den svir nok. Litt sjalusi, men det virker som at de er i ferd med å finne ut av hverandre.

I dag må det faktisk jobbes litt også. Godt jeg har et bur på kontoret….
Du skulle istedet hatt en katt. Mye lettere å hanskes med men samtidig psykopater de luxe.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God ettermiddag fra Messe Düsseldorf. Tredje dag her og av ulike årsaker er hjemreisen flyttet til i morgen. Gårsdagens arbeidsmiddag var lagt til Classic Remise, en blanding av garasje, utstilling og salg av Classic Cars. Mye eye candy der, men prisnivå mildt sagt stivt… Legger ved et bilde av min desiderte favoritt. Noe som ser hva det er?
82c787ebd81c703973479950e2cd9dac.jpg

God ettermiddag fra Messe Düsseldorf. Tredje dag her og av ulike årsaker er hjemreisen flyttet til i morgen. Gårsdagens arbeidsmiddag var lagt til Classic Remise, en blanding av garasje, utstilling og salg av Classic Cars. Mye eye candy der, men prisnivå mildt sagt stivt… Legger ved et bilde av min desiderte favoritt. Noe som ser hva det er?

Er ikke det en Iso spagetti-koker? Fra den tiden italienerene lagde biler?

God ettermiddag fra Stavanger. Været er ikke det aller beste, det regner. Men har omsider fått lagt på sommerdekk i dag og nå har en akkurat våknet fra en liten blund. Senere blir det bolaget opp til Bergen for 2 nattevakter av det korte slaget.
Ha en fin en :)

Er enig med SudCaravelle at det er ISO - kan det dreie seg om en Grifo?

Back