• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad onsdag fra Røros

God morgen fra Røros. Før de grønne flyr meg hjem i ettermiddag skal det gjennomføres en del møter i regionen. Ha en bra onsdag du også...på bakken eller i luften.

Re: Glad onsdag fra Røros

Glad morgen fra Lillestrøm. Straks avgårde til jobben. Midt i uka alt og Finnair venter til helga med seter helt foran til Helsinki. :) Dessuten ramlet man på en booking med OS til Wien om drøye to uker. Da med seter i midten først deretter i front tilbake. Ha en spenstig onsdag! :)

Glad onsdag fra Røros

G’morgen fra Bodøbyen! Sitter her med en kaffe og kikker gjennom nattens nyheter. Gårsdagens all-you-can-eat lutefiskaften var svært vellykket og Bryggerikaia anbefales virkelig hvis noen er i by’n.

Bærer sørover i dag, ser ut som det skjer per bil. Fikk tilbud om å sitte på med en gammel kompis som skal reposisjonere en leiebil, så gjør muligens det. Kanskje sjekke værmeldingen først. ;)

Er svært fornøyd med kameraet på min nye iphone 11 pro, slik er utsikten fra rommet.

3aa0b0a94dc0b591a5cd67e9c95351eb.jpg

Mornings fra Hvalstad. Her skal vi ingen andre steder enn et en kort tur ut for å kjøpe noe stæsj. Men fly har vi. Ha en fin dag

8022f5e878782092e00504fb06904e28.jpg

God morgen fra Asker. Fikk skiftet dekk på Dragomobilen i dag tidlig så da er vi klare for snø.. Merker jeg som nevnt er underernært på reising da jeg har reisefeber før HAU flighten i morgen..

I kveld er det fullt kaos med henting og middag til barna, men belønningen blir krabbe og chardonnay med trofefruen senere på kvelden.

God morgen fra Clarion Brattøra.
Startet dagen ‘tungt’ ved å teste en massasjestol. Kaffe og god mat har de også, klarer meg fint her. Lunsj blir i skybaren.

Ha en flott dag!

God ettermiddag fra Tunhovd!

ce55508f462183324b8edb60fd513129.jpg

Like kaldt inne som ute, så her er det bare å fyre på alle slags vis.

f78916d44ff32d7f300983a9c1195997.jpg

Overraskende digg onsdagskveld ønskes :)

Back