Glad onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad onsdag fra Røros

God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Klar for en dag med interne og eksterne møter...og heldigvis blir det tid til en treningsrunde også. Våren er på vei også her...herlig. Ha en like flott dag du også.

Re: Glad onsdag fra Røros

Ja EB hvis du har sol, blå himmel og 0 grader - så kan du også si Glad onsdag :)

Ja her i Groruddalen - her skinner dagen - sitter på kontoret og nyter blå himmel og sol. - dette blir en dag som man skal nyte.

Ha en flott dag der du er.

jan

God morgen fra Grønland. Straks på vei til OSL for å hente madammen som ankommer med TG954. Det blir stas. Ha en finfin onsdag[emoji3]

Mornings fra det Bærumske!
Dagen ser strøken ut der ute, så det er bare å komme igang. Tur og uteliv står på planen. Kan leve godt med det :)
Fabuløs midtuke ønskes!

Mornings fra trikken. Vanlig dag på jobb, dog faktisk uten møter, før vi i kveld skal ta med mormor ut på middag. Fikset meg parkering på OSL i månedsskiftet, men siden vi plutselig skal være borte 8,5 dag, kom vi akkurat over grensen for når P10 er billig med forhåndsbestilling, så da har jeg kjøpet ned og valgt P6. Ha en fin dag

God morgen fra Klepp. Solen skinner, og arvingen passer heldigvis på å vekke meg før telefonen rekker å gjøre det. Linjen "Load Control" i CV-en ser ut til å være mer poppulær enn hva jeg på forhånd hadde trodd...

Våren er på vei også her...herlig. Ha en like flott dag du også.

Vår på Røros?? Betyr det at det ikke lenger er 2-sifret antall minusgrader midt på dagen? ;)

God morgen fra Gaustad. Ca 4 dugelige melkespannkast fra der EB har Apreol-hulen sin. Det er vanlig kontordag igjen etter 1 uke med reising og gjester.

Det våres på Lillestrøm også, så jeg skal opp til opphavet i kveld og hente midlertidig verandamøbler, mens smurfen min er hos en venninne og slurper vin.

Men først, kontor. Det blir skikkelig fint.

Ha en digg dag

God morgen fra KL868, ett sted over Sibir.
Våknet akkurat av at de spurte etter medisinsk personell til bakre galley, får håpe det står bra til med vedkommende.

På tur hjem etter noen flotte dager i Japan, burde kanskje vert en bedre turist, men jeg skal definitivt ta turen tilbake for det! :-)

Ha en finfin onsdag med eller uten bakkekontakt! :-)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Back