Glad onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
I det jeg sier god natt kan jeg jo også ønske god onsdag. Sove litt nå før det blir jobbing frem til jeg får 4. dosen med Corona vaksine i ettermiddag - utrolig takknemlig for akkurat det sprøytestikket. Så skal det vel feires at det idag er 23 år siden at han som ble med meg hjem på en «one night stand» aldri dro igjen og nå kan kalle seg ektemannen min. Ha en fin onsdag du også.

Grattis!
Snart slutt på dagen her seks tidssoner unna. Kulda er i ferd med å slippe og om et par dager ser det ut som at jeg til og med kan ta morgenkaffen på terrassen igjen. Ihvertfall et par dager. Det veksler fort ….
Fikk ned utepynten i dag, treet skal få stå et par dager til.
Nå blir det et par timer med Skippy og musikkspilleren før hue treffer puta ….

God onsdag fra Lysaker. Årets siste dag på kontoret. Ganske så alene her på morgenkvisten, så har på FR24 sin live-episode om SouthWest-meldtdown som selskap.
Kaffekoppen er fylt, og oppgavelisten ligger foran meg, når den er fullført går jeg hjem, uanhengig om klokken er 12:00 eller 16:00.

Ønsker alle en riktig god romjul!

God morgen fra Hvalstad. Etter sluppet unnå veldig lenge nå, så ser det ut som trusselen om å måtte ta en tur til Ikea har blitt høyst reell. Planen i kveld var å ta med eldstemann som begynte på hocket i høst, på kamp på Jordal i kveld, men der ser det ut som alt er utsolgt, og jeg var litt vel impulsiv og sjeldenæt dårlig på planleggingen. Ha en fin dag, og så med plan B

Morn fra Sofiemyr. Her venter en dag i badeland helt fritt for vannsklier. Makan.
Utnytter godt at barnehagen er åpen i romjula.

God morgen fra Kongsberg. Her er frokosten inntatt og sjakksendingen fra VM i hurtigsjakk surrer på fjernsynet. Ikke de store planene for dagen, men jeg må en snartur til bye og gjøre noen småærender. Ønsker alle en fin dag.

God middag fra Sandnes. Det ble visst sovemorgen her etter gårsdagens biltur. Fruen dro akkurat på kontoret. For u.t fortsetter ferien. Litt indretjeneste blir det og jeg vurderer om jeg skal ta en tur på gymmen. Ha en fin dag forumister!

Morgen fra Tenerife. Første dag av ferien i gang og det på tidenes klabb & babb hotell. Lekkasje fra taket når vi sjekket inn, brev med velkommen mr "ikke oss". Kids som stjeler privacy skilt, gjester og ansatte som kommer ramlende i hytt og vær. Alle restauranter var visstnok også fullbooket hele ferien. Det måtte vi jo vite at måtte bookes 2 mnd før. Litt kjefting foran desken så har vi mat allikevel.

Nå kom det en fyr busende inn på rommet mens jeg dusjet med complimentary ost og vin, men ingen vinåpner, som unnskyld for ræva start på oppholdet. Satser på at det snur nå. Men enn så lenge er dette en klar oppkjøpskandidat for Bongos Tryllereiser. Her har selv vi noe å lære. Så vi studerer og noterer på blokk og papir. :)

Ferie here vi kom.

Ha en fin en

Last edited:
God dag fra stuen i Bergen, der fokus er på VM i hurtigsjakk. Tar neste skiftet på Tenerife om halvannen uke, så satser på at de har surret seg ferdig til da, og ikke minst at uværet da har blåst fra seg.

God dag fra Oslo. Her har man booket et hotell som viste seg være over 1000 NOK billigere på Booking.com enn å booke direkte. Noen som vet om det er noe poeng å kontakte hotellet direkte for å få den raten? Kunne jo være verdt å forsøke, hoteller flest er vel mer enn glad i folk som ønsker å booke direkte. Dette er ikke en kjede.

God dag fra Oslo. Her har man booket et hotell som viste seg være over 1000 NOK billigere på Booking.com enn å booke direkte. Noen som vet om det er noe poeng å kontakte hotellet direkte for å få den raten? Kunne jo være verdt å forsøke, hoteller flest er vel mer enn glad i folk som ønsker å booke direkte. Dette er ikke en kjede.

Hva sier de om prisgaranti på nettsiden sin da?

Jeg var for øvrig borti et hotell, der den mest fleksible løsningen de hadde inkluderte et 10%, ikke-refunderbart forskudd. Hotels.com derimot, tilbød samme hotellet helt fleksibelt, uten noe forskudd.

Sendte hotellet en mail da jeg syntes det hørtes litt rart ut, men de kunne bekrefte at de 10 prosentene var tapt om man avbestilte. Men jeg kunne ringe inn og bestille, da skulle de ikke ha noe forskudd.

Var ikke noe lite jallahotell, heller.

God ettermiddag fra Cph. Akkurat landet fra Sfo, god mat i både Polaris Lounge og på flyet. Fikk oppgradert resten av familien for 35000 poeng på flyplass. Stiv pris, men hyggelig å fly sammen.

Nå håper jeg på skiføre i Nordmarka og Vestmarka for det er endel frityr som må brennes.

God morgen fra Fort Lauderdale. Nå er det full sommer her igjen og det ni-nytes. Fantastisk middag i går på Tropical Acres som er en av de kuleste steakhousene vi har vært på.. Fra førti-tallet, enormt med pianist og greier. Wagyu biffer fra en annen planet og en service uten like. Sitte der lettere solbrent mens godt voksne Diane kaller deg "honey" er så Florida som de kan få blitt.

Junior var med på frokost-shoppingen i dag og nå er det bassenget og Miller Lite på programmet.

Romjul ja..

0B813713-04E3-4D24-9A9C-0312F2B74325.jpeg

EB741584-E792-4A24-9AD5-E67A185BCA22.jpeg

81F872A8-B9A9-4E51-8F87-5C0C540678FE.jpeg

8A38416C-D9BF-4167-B136-D2D6B435E265.jpeg

Er Miller Lite det beste de har?

Oi oi, ikke start den diskusjonen igjen.:72::72::72:

Det har nok noe med basseng og 25 grader å gjøre.

Ser for øvrig at det anbefales å la bilen stå i morgen så da utgår nok langrenn. Kom på at jeg også har en uken e-post å gå gjennom i morgen.

Er Miller Lite det beste de har?

….ikke snakk om öl med SudCaravelle :D - han har meget god smak og styr paa det meste unntatt öl :p (der er det full Dacia Duster Class (Rumensk Surburban :p)

Her borte i vest ligger det an til en «toerr» dag uten regn, muligens sol ogsaa. flere av veiene her paa oeya var solid oversvoemmet med tildels store toemmerstokker (drivved) flytene.

Her blir det fotosafari med den lille Italienerinnen som fikk nytt kamera til jul (Nikon Z). Ha en fortsatt toerr dag !

Ha ha, det Chirscross sa.. Denne har vi vært gjennom hundre ganger før. Det å klare å nyte i alle retninger - det er god smak og betyr ikke at man begrenser seg til det man har lest seg opp på er riktig. Jeg drikker ikke gløgg, IPA, Negroni eller kakao bed bassenget, men liker det for det. Drikker også vann ved bassenget, det smaker enda midte IPA enn Miller Liten ;)

Tror dette er en forum-ting, møter aldri mennesker personlig som henger seg opp så veldig i hva andre liker.

Skål.. nå kom Junior med to iskalde til mor og far.

Tror dette er en forum-ting, møter aldri mennesker personlig som henger seg opp så veldig i hva andre liker.

Skål.. nå kom Junior med to iskalde til mor og far.

Godt oppdratt. Neste steg blir å korrigere varen før levering. ;)

Det er nok noe med at skriftlig er verdens vanskeligste språk. Og at mange av oss etterhvert kjenner hverandre godt. Og når f.eks. åtter'n finner glede i å hakke på oss her nede i Georgia er det fordi han er misunnelig og har et hemmelig ønske om å få Waffle House på Bainbridge. :stir

Men vi kan vel være litt som gallerlandsbyen i Asterix av og til.

Back