Glad mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra den blåmstuen på Ris. Kaffe og forum før kontoreringen fortsetter i den stripete stuen. Lettere forkjølet men med hjemmekontor så er det jo ingen grunn til å ikke jobbe. Ha en best start på uken.

Mornings fra kontoret. Solen skinner og dagens oppgaver og møter venter. LItt podcasting om fly i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Strålede vær her i dag. Ikke de helt store planene for dagen utover å få jobbet litt og spille kort i kveld.

God mandag fra Parkveien. Jeg har allerede rukket SK305 fra HAU som landet 10 minutter før tiden. Fantastisk vakkert over fjellet i dag. Pent i Oslo også, men kunne ønske meg litt høyere temperatur. Ha en bra dag.

God morgen fra Flytoget (!). Grunnet kaos på Ring 3 og at kona jobber på Barcode så ble det drosjefritt i dag. Nå er det fire glade dager med likesinnede i Bergen.

God morgen fra toget. Hører på hostingen her at det er flere som har "vært ute og kauka med rompa bar" de siste dagene. Lumsk vær ute.

Her håper jeg virkelig å inngå det, da en skikkelig stri tur til Shanghai venter senere i uken. Hater når man blir plukket opp i enden av en longhaul og skal rett på jobb. Forstår så klart at jeg er bortskjemt men det er virkelig deilig å kunne komme til seg selv første kvelden.

Nuvel. En ekstra best mandag ønskes

God morgen fra toget. Hører på hostingen her at det er flere som har "vært ute og kauka med rompa bar" de siste dagene. Lumsk vær ute.

Her håper jeg virkelig å inngå det, da en skikkelig stri tur til Shanghai venter senere i uken. Hater når man blir plukket opp i enden av en longhaul og skal rett på jobb. Forstår så klart at jeg er bortskjemt men det er virkelig deilig å kunne komme til seg selv første kvelden.

Hmmm. Er det å ligge med rompen bar du for en hver pris vil unngå? :D Hva sier storsmurfen til det?

God ettermiddag fra Jåttå,

Halvgått arbeidsdag , god start på uken. Fortsatt travle dager i O&G industrien og slik ser det ut å bli i overskuelig fremtid.
Nå blir det kontorering resten av dagen .
Ha en fin dag

God morgen fra Flytoget (!). Grunnet kaos på Ring 3 og at kona jobber på Barcode så ble det drosjefritt i dag. Nå er det fire glade dager med likesinnede i Bergen.

Velkommen skal du være, i nydelig solskinn som alltid [emoji41]

Etter å ha vært på reise ons-søn var det ekstra mye å ta igjen i dag både privat og på jobb. Sommerdekk på bilen i morgen blir bra, selv med planlagt skitur kommende helg (planlegger ikke over Hardangervidda). Ski/snø, mye daglys, varme og flotte fjell er en kanon kombo fra påske til pinse [emoji2956]

Back