Glad mandag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad mandag fra Røros

God morgen fra Røros Hotell. Snart kaffe foran peisen før det blir frokost med noen kollegaer. Driving home for christmas til en god og lang jul- og nyttårsferie. Best mandag ønskes!

Re: Glad mandag fra Røros

God morgen fra kontoret. Bil for tog i dag, så for oss uten aupair gjelder det da og komme seg avgårde i tide. Første espresso i hånden, også får jeg vel produsere litt. Et juletre, på omtrent 2.5 meter, må også kjøpes. Ha en fin dag

Last edited:

God morgen. En liten pause fra hjemmekontoret for å grave frem hokeyhjelm siden det er en som skal ha skøytedag. Diverse kontorering etter det før svg venter i kveld. Dagens dilemma er vel om en skal teste ny lounge eller safe med gratis wrap.

God morgen fra Kongsberg. Stille og fredelig her med -3 grader på morgenkvisten. Ser ut til at solen vil avlegge oss et besøk i løpet av dagen også. Vel, jeg får prøve å få trent litt i dag og i kveld er de bridgekveld igjen.

God morgen fra havet.

Sitter her på vakt og leser kommentaren på YouTube’eren som ble svartelistet på Qatar (QR) flygninger pga han lagde dårlig review på en flight.

Generelt mye rare kommenterer, og noen skremmende kommentarer om livet i Qatarairways.

Her ombord ser vi med spenning på Heliport.no og lurer på hvordan dagen blir når alle morgen avgangene står på bakken pga været, og ikke pga at vi er svartelistet [emoji23][emoji28]

FQTV

Hei fra bortekontoret. 2000 meter gikk fort unna i bassenget i dag.

Humøret var såpass godt så julegaven til familien ble booket etter andre kaffen: LAX i påsken for alle fem. Med F&F tilbudet ble OSL-CPH-LAX-CPH-OSL i pluss rimeligere enn Alicante eller Malage.. No-brainer.

Tentativ plan er 2 dager LA, 2 dager Las Vegas og 9 dager San Diego. Dette hjelper mot fantom-reisefeberen.

Hei fra bortekontoret. 2000 meter gikk fort unna i bassenget i dag.

Humøret var såpass godt så julegaven til familien ble booket etter andre kaffen: LAX i påsken for alle fem. Med F&F tilbudet ble OSL-CPH-LAX-CPH-OSL i pluss rimeligere enn Alicante eller Malage.. No-brainer.

Tentativ plan er 2 dager LA, 2 dager Las Vegas og 9 dager San Diego. Dette hjelper mot fantom-reisefeberen.

Ah jeg elsker San Diego. Fin og trivelig by igrunn. Tijuna kan man også besøke som en dagstur på trikkens endestasjon i syd. Men den byen i seg selv er ikke så spennende i grunn, men man kan skryte av å ha vært i Mexico da. Følte meg ikke så høy i hatten da jeg gikk tilbake til amerikanske grensestasjonen etter mørkets frembrudd for å si det sånn. Bare synd du ikke får flydd inn til SAN , den approachen er spennende i seg selv, det er relativt høye åskammer rundt byen så man kommer skikkelig nære det på innflygingen der.

GOd mandag fra Oslo, får vel komme meg på trening en tur straks. Ellers kanskje rydde og vaske litt klær osv er planen.
Du kan se litt her så skjønner du hva jeg snakker om
https://www.youtube.com/watch?v=v3u-EmNH3Eg

Last edited:

God mandag, fridag i dag, ordne litt julegaver og så er det en konsert i kveld.

Hallo fra Tønsberg. Sol og fint ute, men lav vintersol er nådeløs når det gjelder å dokumentere alt av små fingeravtrykk på vinduer og rusk på gulvet. Bra det er mørkt ute når man serverer julemiddagen på søndag.

G’mårgen fra Augusta, hvor det ser ut til å bli en fin dag. Litt småting som må ordnes på morran før kursen settes hjemover. Satser på hjemkomst før mørkets frembrudd. Pelsdotten misser morgenturen sin, men vi får legge til et par km i morgen.

Rush traller på radioen, forum gjennomgås og første kaffekopp er overstått. Let the Monday commence.

God ettermiddag fra Jåttå,
Våren ser ut til å ha kommet her over i sørvest , eller er det høsten?
Vel, 3 travle dager denne uken før det blir juleferie.
Torsdag settes kursen østover til Jar hvor julen skal feires med familie "høvdingen" og resten av gjengen.
Ha en fin dag.

God mandag fra kontoret. Kjenner gårsdagens rakfisklunsj i kroppen. Blir stille og rolig i kveld.

Back