• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad mandag fra Røros

God morgen fra Vertshuset Røros. Ute sner det og det er ehagelig 3-4 kalde grader. En frikveld mht julebord/alkohol i kveld...en av få hvite dager i desember om ikke den eneste. Nå ut i møter...ingen grunn til å slappe av siste uken.

Re: Glad mandag fra Røros

Morn fra Flesland.

Her kansellerer WF avgangen vi skal med til KRS. Sitter å venter på hva som blir alternativet.

Ellers var det ikke så kaldt i morges.
Godt er det

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra studentbyen. Blir nok en del kaffe i dag og ikke bare fordi det er mandag. Avdelingssamling i dag som sjefen har valgt å legge til Joh Johansen Kaffe. Avslutter dagen med ølsmaking på øl-akademiet i kveld blir nok også bra

Mornings fra L1. Første dag på jobb på 3,5 uke. Godt deg bare er en uke før det blir juleferie. Ymse ærend og hjemmearbeid står på listen for i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra KSU. Her venter jeg på flyet som skal ta meg ned til Bergen for å tilbringe en uke på CCB.

En uke..... på Ågotnes.... Gud gje me styrke

God morgen fra Stavanger. Ute er det opphold og temperaturen på +siden, men fortsatt for kaldt. Yngste er sendt til skolen. Nå sløves det litt før en skal ut på litt handling. Videre skal det lunsjes sammen med en annen her inne.
Ha en fin fin mandag :)

God mandag fra Oslo øst. Tbanekaos gjorde at jeg valgte gjemmekontor i dag men men man har da nok å gjøre

God morgen fra Thon hotell Oslofjord. Skikkelig koselig dag igår med julegaveshopping, øl og mat.

Opp tidlig og hjemmekontorere fra hotellet og nå må jeg snart vekke jomfrua så vi kan sjekke ut og kjøre hjemover.

Ha en fin en

En isfri frontrute på bilen, selv om det har vært minusgrader, kaller jeg en fin start på dagen.
En relativ rolig uke i sikte denne uken, håper kalenderen holder seg så avtaletom som den er nå. Greit å faktisk kunne jobbe og ikke bare møte.

Ha en flott dag alle sammen! :)

God morgen fra KSU. Her venter jeg på flyet som skal ta meg ned til Bergen for å tilbringe en uke på CCB.

En uke..... på Ågotnes.... Gud gje me styrke

DSA?

Sent from my iPhone using Tapatalk

God eftermiddag fra Gullstuen på Nødlanda!
Her er det litt omvei hjem fra det tyske. Snø er det her også.
Satser på at resten av flyene hjem i dag går uforsinket og med ledige midtseter.

Få dager igjen til juleferie nå.....
Fortsatt skrekkelig overrasket over at taxfreen på Galemoen ikke har Gilde Juleakevitt 2018. Men finner vel på noe annet.

Ha en hangoverfri mandag....

God kveld fra Klepp. Og pfhøy, ammoniakk stinker. I fall det var noen som lurte. Det var lekkasje på jobben i løpet av helga, så de første som kom i dag ble møtt av en heller heftig stank. Og det var fremdeles en heftig stank da jeg kom. Nuvel, regner med de har fått ventilert bedre til i morgen. Nå har arvingen endelig sovnet, og jeg tar noe varmt i en kopp før jeg selv finner sengen....

Back