Glad mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenet hjemme på Ris. Her startet dagen med å vaske nok glass etter gårsdagens italienske sammenkomst…men nå er alt vasket for hånd og tørket. Hjemmekontoret åpnes om en liten stund før de siste plaggene pakkes og kursen settes mot Bibelbeltet og den første messen på over to år hvor vi skal delta fysisk. Ha en herlig uke!

God morgen fra heimen. Barna er levert og nå er det bare å få på seg shipping-bunaden og komme seg til Lillestrøm.

Glad-middag i kveld på brygga.

Morn fra Kolsås. Sol Altibox-kunde har vi mistet TV2, men til gjengjeld har vist fått HBO Max. En ganske god deal spør du meg. Antydning til hvitt på bakken men tror jeg slipper å ta frem snøskuffa

God formiddag fra Forus,
En god start på dagen her i Prosjektet , det ligger an til en travel uke så her må arbeidet skuffes unna i høyt tempo.
Det blir både innenlands og utenlands turer denne uka , så ikke mye tid til overs i mellom "slagene".
Ha en fin dag.

God dag fra tuben på vei til LCY. Fly til DUB står på planen om noen timer, for en uken med morro på landsbygden utenfor byen.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

G’morgen fra terrassen! Favorittdagen er som vanlig fridagen.

Fikk ordnet opp med ‘spade’ og ‘planter’ i går, så i dag skal det restitueres. Men først ut med bikkjene og en tur til dynga.

Seriestart for Stabæk i uteliggerligaen. Går disse matchene på noen gratiskanal, tro? Kanskje vel optimistisk ..

Seriestart for Stabæk i uteliggerligaen. Går disse matchene på noen gratiskanal, tro? Kanskje vel optimistisk ..

Det ser ut til at den bare går på Eurosport pluss kanalen. De skikkelige lagene (Brann) vises gjerne på Max. ;)

God dag fra Gaustad. Får håpe i dag markerte siste gangen jeg våkner til snøvær i Lillestrøm denne "våren".

Ikke de helt store utskeielsene heller i dag. Bare komme meg hjemover etter hvert så jeg kan få gaflet i meg dagens meny der heime.

Ha en strålende dag

Back