Glad lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag:-)

God morgen fra Ris. Det regner heftig - men huset har da stått i over 125 år og tåler nok en «liten» skur til. Med dette været er det helt greit å ha null planer. Forresten - nå skal planen om en kopp kaffe til gjennomføres. Viktig med realistiske mål.

Re: Glad lørdag:-)

God morgen fra Lillestrøm. Om ca 20 minutter står faren til Storsmurfen utenfor døra her for å slepe meg med på mitt livs første, og kanskje siste runde golf. Det kan jo hende dette er gøy, men jeg er også helt sykt dårlig på det. Heldigvis bare 9 hull som skal til for å kvalifisere meg til grønt kort, men det kan bli 2 greit pinlige timer med bomming på ballen og Baller som går 2 meter fremover om gangen.

Elefanten trygler om å få bli med å se på. Har hentet han ut av golfbagen 2 ganger allerede. Til store protester.

Ha en bedre start på lørdagen

God morgen fra Hvasser. En Paracet også er man snart i vater igjen. Kan vel snart begynne reparere? Tror ikke vi har så mange andre planer. Ha en din dag

God morgen fra heimen. Her er det også reparert litt, foreløpig bare med Paracet da man skal kjøre til Hokksund i kaffeslaberas om et par timer… Først kaffe nå og så må man over på Meny for å finne litt frokostingredienser. Resten av dagen? Er gressenkemann i kveld, så da er det mange muligheter[emoji846] Ha en finfin lørdag!

Heisann fra Knausen. Dagen startet alt for tidlig (09.50) med en tur ned til Vinderen for å kjøpe ved og kaffebønner. Nå er nydelig frokost inntatt og peisen går for full guffe. Familierådet er svært uenige om hvordan resten av dagen skal foregå og det heller mot klatreparken på Tryvann.

IMG_7312.jpeg

God morgen fra Lillestrøm. Om ca 20 minutter står faren til Storsmurfen utenfor døra her for å slepe meg med på mitt livs første, og kanskje siste runde golf. Det kan jo hende dette er gøy, men jeg er også helt sykt dårlig på det. Heldigvis bare 9 hull som skal til for å kvalifisere meg til grønt kort, men det kan bli 2 greit pinlige timer med bomming på ballen og Baller som går 2 meter fremover om gangen.

Elefanten trygler om å få bli med å se på. Har hentet han ut av golfbagen 2 ganger allerede. Til store protester.

Ha en bedre start på lørdagen

Regner med at fagvideo er studert? ^_^

Attachments

• IMG_1670.jpeg
    IMG_1670.jpeg
    200 KB · Views: 219

G’morgen. Kjører dobbelpost i dag til støtte for torturofferet.

Fortsatt altfor varmt til å være 0640, men kun et par dager til det kjøler litt ned. Straks avgårde med valpen. Ha en brukbar dag!

God ettermiddag fra Fbu. Regnet til EB gav seg på formiddagen så vi har rukket både litt fotball og jogging. Nå skal det lages kanelboller har jeg fått beskjed om.

Regner med at fagvideo er studert? ^_^
Jepp, men må se den igjen.

De første 4 hullene i dag kunne blitt en egen film, forøvrig. Med mye snurrjävel og andre fy-ord.

De må plante litt gress der i morgen

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Han kunne da blitt med? Holdt flagget nå du skulle putte, f.eks.?

https://www.youtube.com/watch?v=tJEVF5LWYJA

Sånn ellers god lørdag. Har fått "gjort noe med" at man fikk godkjent en feriesøknad i går, og funnet ut hvordan jeg skal tilbringe 40-årsdagen om en snau måned.

Ha en god en :)

Lørdag fra det sørlandske!
God er den ikke, og det er i en slik grad selvforskylt.
AmEx skuffer med å utsette de årlige 20k poengene til september. En måned for sent til når jeg trengte dem. Så da ble det i går kveld booket tur til Berlin fra i morgen til mandag på svindyre billetter som gir nesten 20k poeng. Ganske godt gjort å booke 7 legs for å komme frem og tilbake. Hva gjør man ikke for å beholde gullkortet.....

Så da dropper jeg øllen i kveld og ser frem til en god tysk øl i morgen kveld.

Back