• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag:-)

God morgen fra Ris. Her er det nyheter på radio, nettbrett og papir sammen med dagens første Nespresso. En treningsøkt på morgenkvisten men ellers ingen planer for dagen. Nyt lørdagen du også.

Re: Glad lørdag:-)

God morgen fra Hvalstad. Har lovt kona ymse gjærbakst, så får vel bare fyre opp kjøkkenmaskinen snart. Svigers dukker vel opp med arvingene senere i dag, hvor jeg så sender han videre til de gamle :p Planen er også å delta på et rakfisklag i kveld, dog med en sprekkferdig pregosausrus ventende hjemme blir det neppe jeg som svinger mest på seidelen. Ha en fin dag

God morgen fra Solothurn hvor helgen startes som seg hør og bør sakte med alpenpanorama på TV med ompa til. Været er pent, men ikke varmere enn Norge til tross for at det stod en rotfast palme ved hotellinngangen. Har funnet såpass å se i denne sjarmerende byen at jeg vurderer om det får holde med én by idag. Så får jeg ta nabobyen hvor de fortsatt lager klokker en annen gang.

I byen hvor 11 er et magisk tall så er det naturlig at de ikke lengere produserer klokker.
attachment.php

Ha en god en alle synes det holder med kjedelige 12-klokker.

Attachments

• 11.jpg
    11.jpg
    93.7 KB · Views: 413

God morgen fra Stavanger. Tidlig opp og to transportoppdrag av pax uten lapp er utført.
Men også en god kopp kaffe fremfor ovnen er krysset av.
Om litt blir det åpen-dag på bedriften hvor den eldste arbeider.
Ellers er været på disse kanter strålende, men mye for kaldt, 1*C
Ha en glitrende flott lørdag, forumister :)

God lørdag fra Praha. Ser ut til og bli sol i dag. Men ikke så mange varmegrader. Turen ned i går ettermiddag i irskregga fly med svensk besetning fra OSL, ihvertfall av de jeg hørte snakke. Lenge siden sist gang uten skjermer i taket. Så sikkerhetsgjennomgangen var på gamle måten. 30 min forsinkelse pga ny slot ble heldigvis endret til bare noen få minutter.

Ha en fin lørdag.

God lørdag fra det sørlandske!

Overraskende fin i formen til tross for pizza og juleøl i går. I litt store mengder faktisk. Men stoppet visst i tide for en gangs skyld. I kveld venter en aldri så liten 8 retter hos Bølgen & Moi, med champagnevorspiel først.

Men først skal jeg ut og blåse noe løv. Kan det kalles for en blowjob? Hmmmm

Nuvel! God lørdag ønskes!

God dag fra bøljane blå sånn ca utenfor Gambia eller der omkring.

I dag er det god temp i luften og på grillen.
Ukens 2/3 Grilling tok vi til lunsj.
3/3 blir Biff grilling til kvelden.

Så litt snop og Cola. Blir en god helg.

God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God lørdag fra Queretaro - 12 timers dag i går og det ser ut til å bli en like lang dag i dag. En skal ikke klage på arbeidsviljen har, ved 19:00 var kontoret fremdeles fullt og de fleste kom samtidig med meg klokken 08:00. Ha en flott lørdag.

Hei og hopp fra det nordlige Georgia. Her var det is både her og der ute, men solen jobber med å fjerne det allerede. Merker meg at Google Analytics er litt for effektive. Siden Biz nevnte ‘blowjob’ dukket det opp reklame for Atlantis All-Gay Cruises under forumposten hans .... Nuvel.

Men det skal blåses løv her og. Endelig tørt nok til at løvet gidder å flytte på seg.

Hei og hopp fra det nordlige Georgia. Her var det is både her og der ute, men solen jobber med å fjerne det allerede. Merker meg at Google Analytics er litt for effektive. Siden Biz nevnte ‘blowjob’ dukket det opp reklame for Atlantis All-Gay Cruises under forumposten hans .... Nuvel.

Men det skal blåses løv her og. Endelig tørt nok til at løvet gidder å flytte på seg.
God lørdag fra Lillestrøm der Elefanten fikk pakke i posten fra selveste MOW.

Et tegn på at vi bør begynne med golf?

Ha en fin en

b9f46aff243c7acedb852ba707166c09.jpg

b3688cdeda5ce78a4d65b89a52176880.jpg

Tusen takk

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Back