Glad lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad lørdag:-)

Gratulerer EB fra varm og fuktig Lillestrøm :cheers: med vinglass selvfølgelig
Reidar

25.8C i vannet på Storøyodden i går, så egentlig lite å klage på. Mer enn 30C i vannet synes jeg fort blir litt svett, men hver sin smak.
Liker heller ikke at det blir så mye over 30, men minst 28,5 må det være.

Morsomt at de mye av året avkjøler vannet i mange basseng i Dubai. Det var planlagt at et hotell skulle ha avkjølt strand, men kjipingene droppet det.

Jeg endte opp med kone og (egne) barn etter en nettdate for 8 år siden. Så det er definitivt høyrisiko business som kan koste deg jævla dyrt på sikt [emoji13]
Haha, godt det er fleire...

Her begynner comulusen å bygge seg opp, og det bles litt, men framleis er det vel rundt 30 i Trondheim. Har fått plass til litt av meg i plaskebassenget til ungane, greitt med litt hage slike dagar.

Vekslar mellom om å ha lyst eller ikkje til å reise på jobb mandag.

God morgen fra FLL. Lett overskyet i dag og lett hangover så da dro rypene for å fikse neglene mens gutta dro på spotting. :)

5E29F6D9-3716-42F8-BC19-E8A355C169B7.jpeg

8A770449-E540-467B-9527-B55669DE91FB.jpeg

Last edited:

Hau hau .. grattis til EB!!

Prøvde også nettdating en gang. 20 år senere sitter jeg her i Trumpistan og er stasborger....

G’formiddag ja .. travel morgen, men nå har det begynt å roe seg. Skal ned til byen og se Yes i kveld. Siste konserten på 50-årsturneen, så kanskje de finner på noen sprell?

Gratulerer med dagen til EB. :)

Og ellers god kveld fra Snillfjord. :)

Her har varmen tatt knekken på begge to i huset, så dagen har vært av det heller dovne slaget kan man vel si.

Nå er det derimot mer skyer og vær-radaren på FR24 bærer med seg sjansen for litt regn etter hvert. Om det er bare en ting å si: PÅ TIDE!

En fortsatt god en ønskes. :)

God kveld fra Jæren. Det kom endelig regn, og på kort tid datt temperaturen fra over 30 til under 20 (bilen hevdet 18 grader i det tyngste regnværet). Plutselig er det varmere inne enn ute igjen. Håper vi klarer å lufte ut litt i løpet av natta slik at temperaturen igjen blir levelig...

Og gratulerer til EB med dagen.

Back