Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen

Endelig er sneen her - men den skal vel regne bort i løpet av dagen så man må nyte den nå på morgenkvisten. I dag blir det først Mamma Mia på Folketeateret før det blir den årlige rakfiskmiddagen med mange gode venner...(...hyggelig å feste privat også!) Ha en flott lørdag!

Re: Glad lørdag morgen

God morgen fra OSL. Kaffekoppene skylles ned i mach 2, må bli våken før resten av flyplassen kommer seg på bena. Ha en trivelig dag.

Morn morn fra Bangkok. En grundig runde diarè sørger for en noe forskøvet døgnrytme etter mye soving i går, men livet er ganske OK nå. Frokost inntatt, nå står en dag med kontorjobbing på planen før en mulig safari i kveld.

-A

God formiddag fra Chiang Mai.
Ingen andre planer enn massasje, bassengkant, soving og spising.

Safari i Bangkoks jungel høres forøvrig spennende ut...

Da bør været bedre seg; det kom noe rullende igjennom her nå, ser knapt bakken fra 20. etasje, og det er mange som bruker blitz utendørs nå. :)

-A

God morgen fra Bislett. Fortsatt groggy, og ute er det slapsete. Blir å vær litt turistguide idag, så får man se hva man finner på. Ha en fin dag

God morgon från Uppsala,

Formen är precis som för Får Seasåns Bislett och vädret är inte mycket bättre heller. Idag blir det examensläsning för fullt och kanske lite städning av lägenheten också om orken finns.

Ha en flott dag forumister!

God morn fra Smøla!

Alt for tidlig opp til å være Lørdag, men det får gå ;)
Om få strakser legges turen til SmølaHallen, for å rigge hall og scene til fest med Sie Gubba ikveld! :)

Ha en flott dag folkens!

God morgen fra Stavanger!'

Da var kaffen øyetrax klar, så er det å hive i seg en kopp eller to og hente ungene som har vært på overnatting og i badekar og på med finstas og ut i.... var det 2 eller gebursdager i dag?!

Og saken er ikke bedre at jeg begynner å bli forkjølt, håper ikke/håper at det er Bacon Snufs, og at jeg er smågroggy etter julebord i går.....

Kan bli en fin dag dette ^_^

Ha en fortreffelig søndag forumister! :)

God lørdag fra Lilletorget! Her jobbes det, for noen må bygge landet også. Det er dog behagelig lite å gjøre. Så da kan jeg stikke ut en liten lunsjtur. Ser at de hadde noen fortreffelige ferske reker på Meny i går, la oss håpe de har fått inn ny forsyning i dag. Kanskje jeg skulle forsøke med litt månevann til?

God kveld fra Sydney. Har vært en strålende dag i dag. Nå blir det vorsing og så en tur på by'n. Ha en flott dag alle sammen.

Daarlig morgen fra Heathrow... Skulle vaert i NY naa, men snoe paa OSL i gaar forsinket BA nok til at jeg ikke rakk siste fly vestover. Etter ei kort natt paa Ibis, har jeg naa sittet ombord i en 747 en droey time for aa vente paa ny vaerradar.

God formiddag fra København - hvor man nå er på plass på lesesalen etter både trening og morgenmat i kantinen. Får håpe jeg klarer å jobbe litt halvveis effektivt med weekendens hjemmeeksamen - som jeg vel burde ha begynt på i går.

Ikke regner det heller, så ennå ihvertfall.

Ha en strålende lørdag!

God dag, eller er det det? Regnet er i ferd med å ta helt av her på Grefsen, og det ser ganske tungt ut i alle himmelretninger. Idag er det fest.....

God morgon frå Trondheim!

Her er det roleg start på dagen. Det blei varme rundstykker til frokost, og no nydes nytrekt kaffi med forum :) Fredagskvelden var middag ute på byen med gode venner på besøk frå Bergen. Blir sikkert ein runde til i kveld ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God formiddag fra Fagerborg, staten hadde vært så elskverdig å forære meg og mine kollegaer noen grunker på torsdag, og disse ble i sin tur omsatt i fast og flytende føde på et av byens vannhull i går. Nå venter varme rundstykker, deretter ingen planer. Deilig!

Last edited:

God ettermiddag fra Tananger,
Ruskevær her over idag gir god anledning til inneaktiviteter.
Sortering av slides fra siste års jobbreising og spotterturer står på planen.
Kvelden går med til festlig lag hos et annet forummedlem.
Ha en fortsatt god helg gutter og jenter.

God dag fra London, her blåser det. LHR melder om 20G30kt og det skal bli 30G45kt så her skal man søke ly på en pub i kveld.

Back