• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen...

Solen skinner igjen...og det ser ut til å bli nok en strålende dag. Først kaffe og aviser så trening klokken 10:00. Ha en bedre lørdag!

Re: Glad lørdag morgen...

Bleieskift, Shrek og vårens første loppemarked. Og salg av møbelprototyper på designhuset i ettermiddag.

Ha en brillefin dag, hvor dere enn er i verden!

Brillefin er nok stikkordet...skal se på et par nye i dag...(...etter at nettopp Falcon beskyldte meg for å være en av T5PC-gjengen!!!)

Originally posted by EB
Brillefin er nok stikkordet...skal se på et par nye i dag...(...etter at nettopp Falcon beskyldte meg for å være en av T5PC-gjengen!!!)

Been there, done that.. fick nya i Fredags

God ettermiddag. Da er første fridag delvis unnagjort med en kort tur på stranda i 36 graders varme og med solfaktor 40. Holdt med et par timer... Nå står kveldens familiemiddag snart for tur, og jeg kjenner at jeg gleder meg enormt til et stort og nydelig Thaimat måltid. Finnes ikke bedre mat å få synes jeg.
Ang brillefin ... vurderer sterkt å ta en laseroperasjon her nede til 8000 kr. Det er jo en knapp fjerdedel av hva det koster hjemme, og ikke mer enn kostnaden for et par briller. Må bare samle litt mot først
:D

Brillefin dag også i Kristiansand. Blå himmel og od temperatur. Får ta en tur ut å pusse litt på bilen!

Hvor i Thailand er det du befinner deg Farmer??

Ha en fortsatt god helg!

Det lønner seg å bli eldre... Brillalnd ga meg 37% rabatt siden jeg er 37 år. Nye briller kommer neste lørdag!

Du skulle ha ventet enda et år så hadde du fått enda bedre pris....hehe:D

Originally posted by Farmer
(...)
Ang brillefin ... vurderer sterkt å ta en laseroperasjon her nede til 8000 kr. Det er jo en knapp fjerdedel av hva det koster hjemme, og ikke mer enn kostnaden for et par briller. Må bare samle litt mot først
:D

Jeg så en annonse i dag fra byens ledende øyefiksere hvor de skryter av en rabatt på 8000 kroner... Løp og kjøp (i Thailand) sier nå jeg. Og så får du kose deg med curry, Singha, etc. på vegne av oss dårligere stilte. :)

Nå har vel oppfordringene til Falcon kostet oss nok for en dag... Sitt rolig - ikke kjøp!!!

Back