Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad lørdag morgen

God morgen fra en litt overskyet Mitchell, NE.
Idag er det graduation som står på programmet. Må bare stryke the gown igjen, fælt så rynkete den skulle bli etter bare en dags bruk (honors night)
Det meste er klart nå, så dette blir nok en finfin dag.

Ha en flott dag :-)

Etter en småvill barrunde i går, og sightseeing med gjest i København i dag - er man nå snart klar for en ny tur ut - og nok en pubcrawl.

Jeg vurderte et øyeblikk i dag morges å slutte og drikke - men det gav seg heldigvis raskt!! Skål!

God ettermiddag

En rolig dag sammen med snuppa i dag. Fruen er ute med venner hele dagen så det har vært en hyggelig dag for far og datter. Men det blir å knekke et par dårlige nyheter for fruen når hun kommer hjem i kveld. For det første så har snuppa lekt frisør og klipt seg ørlite grann. Og jeg er nødt til å jobbe i morgen siden noen hadde driti på draget.

Jaja, og slik går du dagan.

Skyteam, Graduation er en artig greie. Gjorde det selv når jeg var på utveksling i Texas. Har mange gode minner fra den tiden. Lykke til i kveld og nyt de siste dagene før du reiser hjem.

S

Og det er bare å konstatere at bacalaoen smakte fortreffelig! ^_^

Attachments

• 006.jpg
    006.jpg
    79 KB · Views: 84

God morgen fra en litt overskyet Mitchell, NE.
Idag er det graduation som står på programmet. Må bare stryke the gown igjen, fælt så rynkete den skulle bli etter bare en dags bruk (honors night)
Det meste er klart nå, så dette blir nok en finfin dag.

Ha en flott dag :-)
Hmmm, graduation. Har noen minner fra motorsykkeltur med den svarte kappen flagrende, og hatten som blåste av i et kryss... :)

Gratulerer med graduation forresten!

Og det er bare å konstatere at bacalaoen smakte fortreffelig! ^_^

Så deilig ut det der ja! Stikker du nedom Krsand med en porsjon til meg i kveld, så spanderer jeg et par pils på deg!!:colgate:

Ble stille etter fotballkampen her på pub'en! Men jeg må jo være her å servere drikke resten av kvelden også. Det tar seg nok litt opp etterhvert.

Noen som har sjekket hvem som er på topp av Premier League for øyeblikket?:colgate:

BF:cool2

Ja jeg sjekket isted, og det er rett lag som ligger på toppen av tabellen :) :)

Last edited:

Din gris!

Her derimot har det gått i øl og GT i hele dag siden jeg var ferdig med å løpe

Kan jo forstå at det er litt vanskelig å stokke kortene med alle de drikkevarene du har hellt i deg i kveld. Hvis du får polert øynene dine så ser du at jeg begynner med at "VI er noen som liker lammekjøtt...". Det inkluderer meg. Det var DEG jeg tenkte på ang gamle sauer!!:colgate:

BF:cool2

Back