Glad lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen...

Lørdag og fri... Morgentrening om en drøy times tid...så ut å handle til kveldens middags selskap her i huset. Ha en bedre lørdag...

Re: Glad lørdag morgen...

God morgen god morgen

Tromsø calling. Melder om 4,4 grader og lettskyet. Dagen bringer litt handling på div.butikker. Deretter er det bare å forberede seg til...................FOTBALLLLLLL

:nor :nor :nor :nor :nor :nor :nor :nor :nor

Ha en stråååålende dag

Da er kofferten pakket, frokosten med familien inntatt og jeg har sjekket meg inn online slik at jeg får de vindusseter jeg vil ha på min lille reise som starter om et par timer. Har med meg 3 spennende bøker som skal pløyes igjennom, da dagens reise dessverre er "unplugged" :lol:

God lørdag morgen. Allerede vært på skolen og jobbet med en gruppe oppgave siden 9. Nå er det tid for å gå å skaffe seg en ny mobiltelefon, så litt lesing og til kvelden blir det :cheers: og fotball

God formiddag hilses fra Mosjøen!

Det er høst nå!! Fremdeles ingen snø i sikte, men lover å komme med de første bildene i tillfelle Farmer's gårdsredskaper skulle forsvinne mens han reiser jorden rundt på første klasse :D
Dagen er satt av til å bytte kjøkkenvindu hos mine foreldre (de har kostet på seg helt nytt kjøkken, så dette er bare begynnelsen...) før gutta samles til pizza, pils og fotball!
Vurderer å ha to tv apparat i dag da både Hellas-Norge og Sverige-Spania frister...

Egil

God morgen fra Bardufoss.
Strålende vær, men litt kaldt!

I dag er det siste IR-leksjon på NAC før skolsesjekk i morgen og CPL/IR-MEP skilltest på mandag.
Så helga blir nok viet lesing av PANS-OPS, BSLèr og OM.

Ha en Fabelaksig helg allesammen:;)

'Bikkjekaldt' her i Atlanta ... kan umulig ha vaert mer enn en 4-5 grader da jeg hentet avisen. Har en del ting aa gjoere i dag ... b;.a. ukens Costco-tur .. og selv om Danmark-Nord-Irland gaar live paa Fox, blir det nok Hellas-Norge paa TvNoo som faar prioritet!

en fin lørdag - startet med en tur i butikker med kone og barn, mor fikk to bukser og genser, frøkna fikk sko, klær og tøfler - og far fikk en kaffe mocha og en bolle! Som Bruce Hornsby sier - "that's just the way it is";)

Og NEI - jeg skal IKKE se foppal i kveld! puh!

Originally posted by CK

en fin lørdag - startet med en tur i butikker med kone og barn, mor fikk to bukser og genser, frøkna fikk sko, klær og tøfler - og far fikk en kaffe mocha og en bolle! Som Bruce Hornsby sier - "that's just the way it is";)

Og NEI - jeg skal IKKE se foppal i kveld! puh!

Spørsmålet er jo: Hvem betalte? ;)

God lørdag folkens! Etter en kjapp bytur, hvor heller ikke jeg endte opp med mere enn en mocha (riktignok dobbel, men ingen kanelbolle) skal det nå vaskes klær før det blir øl og foppal hos en kompis.

Har omsider fått somlet meg til å kjøpe og henge opp kjøkkengardiner og et par hjørneskap.Har bare bodd her i huset i drøyt 2 1/2 år.Det skal feires i kveld med lammekoteletter,mintsaus og dampede sukkererter.Til dette: 2002 Vosne-Romanée "Les Barreaux",Domaine Paul Misset.Obs,obs! Fransk vin i "Fornebua" ikveld dere! Ikke ofte,men det skjer.:FRA

Og Hellas-Norge kommer nok til å "surre" i bakgrunnen.

Originally posted by LN-MOW

'Bikkjekaldt' her i Atlanta ... kan umulig ha vaert mer enn en 4-5 grader da jeg hentet avisen. Har en del ting aa gjoere i dag ... b;.a. ukens Costco-tur .. og selv om Danmark-Nord-Irland gaar live paa Fox, blir det nok Hellas-Norge paa TvNoo som faar prioritet!

Hei LN.MOW!

Så du bor i Atlanta??
Vi skal dit førstkommende ondag med Airfrance fra Paris.
Åssen er klimaet der borte for tiden sier du??

Salmon-air.

Akkurat naa er det behagelig fior en nordbo. T-skjorte og shorts gaar fint ennaa.

TvNoo ser ut til aa vaere overbelastet .... mistenker at det blir dampradio istedet ... merker det er ferre som har TV3 .. mye stoerre belastning enn naar det er NRK eller TV2 som overfoerer ..

God ættermiddag. Da er jeg på tur igjen, og har plantet mitt legeme i Singapore Airlines sin Lounge på LHR. Har fått meg en nydelig Chicken Tandoori og en Tiger Beer, så livet er ikke så ille egentlig. Nå er det bare å slå ihjel et par timer her før TG skal ta meg til Bangkok. Lang flight, så det blir vel en film eller to og deretter å forsøke å sove mest mulig slik at jeg er frisk og rask når jeg lander.

God morgen i fra vest ogsaa, hvor vaeret igjen er straalende, det blir nok shorts og t skjorte foere her ogsaa i dag....hadde et morro "Time Warp" denne uken, maatte til det Norske Konsulatet i Seattle for aa fornye passet, og det var et besoek 30 aar tilbake i tiden...konsulens kone driver reisebyraa i samme kontor, og der var det SAS plaketer og brosjyrer som jeg er sikker paa at SAS Museumet paa Gardermoen ville ha droemt om....eller hva med brosjyrer fra MarkAir, Braniff (1.0) Diplom fra Pan Am Travel Agent Training !!....utrolig soergelig at damen ikke hadde samlet paam flymodeller, tenk hva hun kunne ha hatt staaende!!

Back