• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen...

Ser ut til å bli nok en strålende dag... Først noen timer med aviser, forum og nypresset kaffe - så blir det jobb i butikk. I kveld blir det matkurs i heimen. I dag skal vi lære mer om crossover kjøkken... Ha en bedre lørdag...

Replying to Topic 'Glad lørdag morgen...'

God morgen. Nesten fridag i dag... Har vært ute på en lengre morgentrimtur og tapte vel 2-3 kg bare i vesketap i varmen! Nå er det litt jobb før jeg drar til stranda og prøver havvannet for første gang denne reisen. Har akkurat fått bekreftet billetten til Dubai på mandag, og det blir med et nytt og spennende selskap for min del. Etihad Airways skal jeg endelig få teste, foran i en kliss ny B777-ER med deres Flatbed.
Hadde valget mellom Etihad og Emirates, men ettersom Etihad har wifi, og jeg allerede har prøvd Emirates var jo valget enkelt.. Se mer her om

Etihad

WiFi var nok en gang avgjørende... Gleder meg til å lese om Ethiad "live" fra et eller annet sted der oppe...:up:

Godere lørdag fra Skien!
Strålende vær her og. I dag er det shoping og sessongåpning av grillsessongen i kveld!
Det var like pent vær i går og, og da måtte jeg ha en liten tur opp på Geiteryggen og fikk fanget disse:

LN-ORM21.jpg

At det er en Bell vet jeg, men er det noen som kan si meg eksakt hvilken og hvor den har base? Reg. er LN-ORM

SE-LVT21.jpg

Svenske på tur!

Vildanden21.jpg

Vildanden med lang turnaround i Skien!

LN-ORM21.jpg

Et bedre bilde av orm`en.

Originally posted by B737

LN-ORM21.jpg

.

Är inte detta Helitrans "brandvaktshelikopter" som är baserad på Torp och är i så fall enn Bell 214

God lørdag fra Oslo. Idag blir det å gjøre litt skolearbeid før planen er å bevege seg ned til byen når mørket faller på:cheers:

Ellers kommer nå vårtegnene for fullt...idag ble årets første Clarityn inntatt:(

God lørdag fra BUSK Bookingen

Nok å gjøre her idag, men er klart andre steder jeg heller ville vært.

Praktvær i Oslo området det legges til :)

Kos dere i vårsola. Er vel snart på tide å invie utepilsen tenker jeg

God morgen fra Watertown NY hvor jeg er klar til aa stupe i seng. Klokken er 06.30, jeg har meg en liten brun en i glasset og gleder meg til aa sooooove ....

Det blaaste noe sinnsykt ute paa basen i morges - maatte bestille ny flightplan ettersom den foerste naa sannsynligvis er et sted over Canada .....

Attachments

• 514dark.jpg
    514dark.jpg
    42.3 KB · Views: 32
Back