Glad lørdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Røros

God morgen fra Røros. Kaffe og forum flr frokost. I formiddag blir det harryhandling i Funäsdalen før det blir både kunst og mat kultur i kveld. Ellers var det morsomt at vi hadde en tredje rotasjon på flyplassen i går når Widerøe hadde en charter med Q400 fra Stavanger…skal nok ut å se på Q`n når den flyr tilbake i morgen. Ha en best lørdag.

Re: Glad lørdag fra Røros

God morgen fra Kongsberg. Veldig god seng og Taco-fredag på Clarioncollection i går. Veldig fint i bakken var det også. Spent på hvor varmt det har blitt iløpet av natten.

God morgen fra Grønland. Tidligere oppe enn planlagt, men det er OK siden man har fullt program med juleforberedelser hele dagen. Pynte juletre, kjøpe julegaver, tilberede pinnekjøtt og etter middagen blir det julebanjo-konsert med Ila Auto på John Dee. Vinterens Thailandstur ble booket i går. Slipper ikke unna India denne gangen heller, retur via Hyderabad… Kan jo bli interessant[emoji3]

Ønsker alle en strålende helg!

Tidlig oppe som planlagt, skal også bruke dagen til juleforberedelser, men det skjer i Grefsen kirke der vi har generalprøvedag med et syng-med-oss-kor som jeg har jobbet med siden 2010, og i morgen er den store Julespill-dagen

Så da er det bare å få i seg frokost og rekke en t-bane.

Mornings fra Beitostølen. Skikkelig drittvær ute, så blir nok badebukse og ikke ski i dag. Ha en fin dag

Best morgen fra Lillestrøm! Her har vi laget pannekaker og bacon til frokost og hatt juleverksted allerede. Det er nokså unikt til oss å være. Sånn rent lørdagsmessig. :)

Nå skal jeg ut og kjøpe lodd på polet og så se om vi får litt lys i grana.

Ha en like best lørdag!

G’laurdag …. Frokost er inntatt, Genesis traller på radioen og pelsdotten hinter at det er på tide med skauturen. Så da blir det vel det, da ….

Hepp fra Vollen. Dragen og arving 2 er på operaen, arving 3 i bakken - da drar gutta og ser på fly.

I kveld er det intimjulebord med dansk tema.

IMG_1462.jpg

God ettermiddag fra havet.

Blåser friske 50 knop og selv med varme 11 grader ute så er det surt. Så jeg holder meg innendørs.
Ser litt på overnatting i NYC i januar, ca 4 uker frem i tid.
Mye fullt og uhyggelige priser. Trenger kun en-natt så 5* er ikke nødvendig.

Ellers, er kua byttet ut med Nasse-Nøff på lørdags middagene her i havet. Så vurderer fisk. God helg.

FQTV

Back