• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Røros

God morgen fra Røros. Kom opp til et faktisk flott høstvær i går og håper det fortsetter i dag. Starter dagen som frokostservitør...hyggeligste måten å komme i kontakt med gjestene på. Ha en fin lørdag du også

Re: Glad lørdag fra Røros

Gå og legg deg igjen EB. Dette er aaaaaalt for tidlig. Makan!

Goood morgen fra Bergen. Her klargjøres skrotten for dagvakt inne i hula. På sen eftan blir det hjemreise til Stavanger. Ellers teller vi ned til ferie. Utover det, lite å melde.
Ha en fantastisk lørdag :)

God morgen fra Lillestrøm. :) Første dag i ferien er deilig. Gullbryllup feiring med de gamle i dag før Widerøe tar oss til Røros i morgen. Ikke bruk opp alt finværet EB! ;) Spar noe til oss. Kona mi har ikke vært der før så sol hadde vært hyggelig.
Ha en fin en! :)

God morgen fra Berlin. Blå himmel men litt vind her i dag. Forsøker komme i vater med litt espresso, lokal bakverk og hipsterkola. Ha en fin dag

75fbcf097839aac2f412cb862ef29d2f.jpg

God formiddag fra Chichester. Her er det abolutt paraplyvær og det skal vist fortsette helt til jeg skal returnere. Utfordringen blir å holde sko tørre.
attachment.php

Naturopplevelser ved South Downs kan jeg altså glemme. Det er heldigvis romerske ruiner og slott å se på i området. Buss for tog starter visst ikke før jeg skal tilbake i morgen så det skal være mulig å komme seg litt rundt. Det er fortsatt over en halvtime til de starter frokostservering her på The Vestry.

Ha en god en alle som klarer holde seg tørre på beina idag.

Attachments

• chic.jpg
    chic.jpg
    90.2 KB · Views: 449

God morgen fra innenrikskantina på OSL.
Kunne tenkt meg en seng, men de finnes vel ikke her.
Gleder meg til å komme hjem om noen timer.

Ha en flott helg!

God morgen fra Oslo Øst. Får nyslått 50 åring med fler på besøk i dag. Først kaker og kaffe i heimen, så blir det middag på Dinner. Så da er det vel på tide med litt forberedelser snart. Må vel få ristet møllkulene ut av dressen også. Ha en strålende helg[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra Chichester. Her er det abolutt paraplyvær og det skal vist fortsette helt til jeg skal returnere. Utfordringen blir å holde sko tørre.
attachment.php

Naturopplevelser ved South Downs kan jeg altså glemme. Det er heldigvis romerske ruiner og slott å se på i området. Buss for tog starter visst ikke før jeg skal tilbake i morgen så det skal være mulig å komme seg litt rundt. Det er fortsatt over en halvtime til de starter frokostservering her på The Vestry.

Ha en god en alle som klarer holde seg tørre på beina idag.

Tangmere er jo ikke langt unna og der er det et flott museum med norsk tilknytning.

G’morgen. Normaliteten begynner å regjere i heimen igjen.

Må ut med motorsag og løvblåser i dag for å preppe litt for vinteren. Deretter må vi til Svigerbeistet, så det spørs om det blir landskamp for meg. Hvorfor kunne de ikke spilt på fredag, som f.eks. England? Velvel, det blir sikkert et ydmykende tap likevel ...

Fortsatt t-skjortevær og deilig og friskt å sitte ute med kaffen. Perfekt høstvær.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Hei fra Stavanger. Rolig stemning her etter en begivenhetsrik dag i går. Feiret fødselsdagen tidligere i uken med 12 venner på taco og øl. Bestilte billetter med bolaget til San Francisco (avreise om mindre enn fire uker), og for å krone det hele kom jeg til å love meg bort til kjæresten. Så da blir det bryllupsplanlegging fremover, og sikkert mer reising i 2020.

Nå trengs det kaffe!

Hei fra Stavanger. Rolig stemning her etter en begivenhetsrik dag i går. Feiret fødselsdagen tidligere i uken med 12 venner på taco og øl. Bestilte billetter med bolaget til San Francisco (avreise om mindre enn fire uker), og for å krone det hele kom jeg til å love meg bort til kjæresten. Så da blir det bryllupsplanlegging fremover, og sikkert mer reising i 2020.

Nå trengs det kaffe!

Gratulerer så mye Twin Otter! :) Høres ut som dere har det veldig fint sammen!

God lørdag fra sete 7f i D-AIDQ. På vei hjem etter gode dager på Madeira og dette var jo ikke stort dyrere enn t/r med DY på dager som slett ikke passet og da ble valget enkelt :)

Someone og jeg sjekker inn fra ett tysk kulturarrangement. Vi ønsker Twin Otter alle lykke og hell på veien videre!!
43c247cb9c82699d8a49d4172a6cec82.jpg

Ser ut som et velbalansert væskeinntak :drink

Someone og jeg sjekker inn fra ett tysk kulturarrangement. Vi ønsker Twin Otter alle lykke og hell på veien videre!!
43c247cb9c82699d8a49d4172a6cec82.jpg

Jepp. Jævla dumt å velte når ikke centre of gravity er i balanse

Fantastisk! Tusen takk. Minnet meg om at jeg har øl i kjøleskapet. Nyt kvelden.

Tangmere er jo ikke langt unna og der er det et flott museum med norsk tilknytning.
Takk for tips, men klarte ikke komme meg til Fishbourne idag og der har de alt under tak så det vil jeg nok prioritere for oppsamlingsheatet i morgen.

Og etter å ha sittet i en SR71 så klarer ikke flymuserer å slå romerske ruiner i min bok.

Back