• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Røros

God morgen fra Vertshuset Røros. For komme meg på jobb - i dag skal jeg jobbe som frokkostservitør - pushe kaffe og nystekte vafler til alle som kommer innom. Ha en herlig lørdag du også.

Re: Glad lørdag fra Røros

God morgen fra Hvalstad. Våknet unødvendig tidlig, spesielt siden eldste bølla er parkert hos de gamle. Middagsgjester i kveld, så må være alt fra innkjøper, kokk og servitør. Og ikke minst somalier sommelier. Og nå skinner solen også. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Her skinner også sola men det blåser litt. Straks blir det og bevege seg opp mot OSL, deretter to CRJ turer mot HEL via ARN.
Ha en fin en! :)

God morgen fra The Hub!
Deilig fyllesyk idag, så det er bare å se frem til kolegatreff og en natt på Amerikalinjen.
Avholdsfri helg ønskes :)
f2258b9158364c72086de44782de07d7.jpg

'dag frå OSL. Det var slett ikkje her eg skulle vere no, men slik vart det. Planen var å vere i Amsterdam no, men sas fekk ikkje det til. Nokon med innsyn som veit kanselleringsgrunn på SK2884 (i går kveld) som førde til kansellering av SK2885 I dag? Kjem fram meir enn seks tima seint, fundera på om det kvalifisera til standardkompensasjon.

God dag fra BCN.

Turen fra Madrid i går endre med forsinket/mistet baggasje. Ikke kjekt å måtte tilbringe en fredagskveld på rommet pga manglende klær. Og jeg som kun har to netter i byen.

Det var minst 5 avg fra MAD etter min flight. Bagasjen kom ikke før i morges med utkjøring kl 1700 og estimert levering kl 21-23. Så det ble taxi til flyplassen i formiddag og hente den selv. Makan til sirup system.

Så nå er alt vel. Nytt undertøy på og klar for det byen måtte tilby [emoji4][emoji4]

God helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hola fra Kolsås. Skulle bare kjapt innom et par butikker før man startet med helgens maling. Har ikke begynt med maskeringstape enda, men sånn blir det vel når én av de butikkene man skulle kjapt innom var det gule, svenske helvetet. Heldigvis var folk flest ute i finværet i stedet for å dra på IKEA

God dag fra "utti havet". Her er det litt vær, så vi har ikke fått lov til å jobbe ute siden 11.00.... Noe som er usedvanlig kjedelig og langdrygt. Men selvfølgelig er det best å ta det piano å være på den sikre siden. Når bølgene blir over 20 meter og vinden er rundt 80 knop så merkes det jo.

Ser også at gutta på SAR`en som hører til her ute er i full sving med å evakuere passasjerer fra Viking Sky. Som av en eller annen merkverdig grunn fant det fornuftig å gå Hustadvika med 960 pax i dag.... Et rederi jeg skal holde meg unna i fremtiden.

Last edited:

God dag fra "utti havet". Her er det litt vær, så vi har ikke fått lov til å jobbe ute siden 11.00.... Noe som er usedvanlig kjedelig og langdrygt. Men selvfølgelig er det best å ta det piano å være på den sikre siden. Når bølgene blir over 20 meter og vinden er rundt 80 knop så merkes det jo.

Ser også at gutta på SAR`en som hører til her ute er i full sving med å evakuere passasjerer fra Viking Sky. Som av en eller annen merkverdig grunn fant det fornuftig å gå Hustadvika med 960 pax i dag.... Et rederi jeg skal holde meg unna i fremtiden.

Nyhetene melder om 1300 pax på Viking Sky. Men det er kanskje inkludert mannskapet? Heftig å se fire-fem helikoptre i aktivitet.

God kveld fra Oslo Konserthus. Klar for Smokie. Snakkes. IMG_0700.jpg

Hei og hå .. Endelig tørt nok til å få brent vinterens (og høstens) rusk og rask. Det ble et dugelig bål, ja ...

Litt forskjellig annet huslig er også tatt hånd om, men nå er det snart fotball som gjelder.

God kveld i stuen fra sørlandet. Har en snikende følelse av at jeg i denne megalille verdenen støtte på @Cecilie i dag, det var noe som virket kjent med fjes og navn, men det klikket ikke helt hvor jeg hadde det fra før nå!

God morgen fra Vertshuset Røros. For komme meg på jobb - i dag skal jeg jobbe som frokkostservitør - pushe kaffe og nystekte vafler til alle som kommer innom. Ha en herlig lørdag du også.

Ble det suksess?

God kveld fra Montreal! Her sitter jeg alene på hotellet mitt og venter på mat etter dagens messe. I går ble det rai rai og jeg endte opp med de utroligste folk. Hadde middag med en som viste seg å være CEO for noe av det største innen elektronikkjeder i Nord Amerika og som bare var en super hyggelig fyr. I dag føltes det greit å takke nei til både jazzclub-safari og em invitasjon til en av Montreals absolutt grusomste restauranter. En Egyptisk greie med vann og frafallen fisk.

Så til noe helt merkelig. Jeg bor på Marriott Chateau Champlain. Det var nok "bøkkingham palace" når det ble bygget i 1967. Ikke nå. Men det var billig, og så skulle jeg strikose meg på Ritz Montreal siste natten søn-man

Det er bare det at det er så innmari koselig her. Det er litt "grand" lobby. Det er litt loslitt. Men de som jobber her er bare så sykt fantastiske. Alle i hopes. Fra hun som rydder på rommet, til dørmannen, til concierge og til den helt supre gjengen i lobby bar/restauranten. Det er så bra. Ser på interwebben at flere skriver det samme. Et supert crew.

Romrydderne skriver små meldinger og takker for tips (som tross alt bare er at jeg vrenger lommene om morran, minus det Fnate trenger for å kjøpe potetgull). Har ikke akkurat bodd i baren, men de kjenner deg og roper "Hi boss" når man kommer. Vet ikke jeg. Det er bare sykt hyggelig her.

Så i går avbestilte jeg Ritz og booket ekstra natt her. Selv Elefanten er fornøyd.

Vel vel. God kveld fra Montreal og ha en fin en.

OG DÆNG, der utlignet Canadiens mot Buffalo, så da blir det nok liv her om 1,5 perioder

Til brunch i morgen bør du prøve noe slikt:
https://www.mtl.org/en/experience/where-eat-smoked-meat

Bon appetit!

Scooter01

Takk for tips. Blir ikke tid imorgen pga jobb. Kanskje mandag

Nei, bare gå ut og spis poutine. Du får det overalt. Selv på maccer’n ... Mer kanadisk blir det ikke.

But meanwhile, in Bali .....

https://viewfromthewing.boardingare.../?utm_source=BoardingArea&utm_medium=facebook

Take it away, Clyde!

Tim Hortons og Poutine... Da har vi det.

Forøvrig pussig å være i Nord America på messe og så skjønner en hel del ikke et kløyva ord Engelsk. De går jo glipp av ett og annet i livet skulle man tro. Må være litt som å leve hele livet og kun få nyheter fra Fox & Friends

Back