Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme i Villa Granlien. Stille morgen med kaffe, nyheter og forum før det blir noen timer på Scandic Fornebu og idrettstinget 2023. Opp i Åsen og bort på middag i kveld. Ha en ekstra best lørdag.

Re: Glad lørdag fra Ris

God morgen fra Fornebu. Godt å se at Eb kom seg hjemover tross diverse flom. Her nytes DN og webcamera fra Tryvann som viser full vinter så mulig vi må ta en siste tur på slalom for sesongen.

God morgen fra Hvalstad. Her er vinteren i ferd med å skylles bort, og nå har også juletreet jeg kastet ut rett etter nyttårsften dukket frem i snøen. Eldstemann skal sendes på besøk til sine eldre fettere, så da blir det en liten ekspedisjon med både tog og båt over til halvøya med alle raringene.

God morgen fra Son. Grått og trist her i dag. Det skjer ikke så veldig mye her i helgene, men slavedriverne her forventer jo at vi driver litt egentrening, så det blir nok frem med løpeskoene for en gåtur i bra tempo og en økt i styrkerommet.

Kona og sønnen snakket om å komme på besøk i dag så det blir jo riktig hyggelig om de dukker opp. Da får vi vel finne oss en restaurant og få oss noe godt å spise.

Morn fra Kolsås. Vått og grått men må vel en tur ut for å hoppe i søledammer. Barnevakt kommer senere i dag så da venter en bursdagsfeiring inne i storbyen for oss voksne

Hei fra Forus. Godt i gang med en helgevakt i hula her. Foreløpig er det smooth sailing med kaffe og drøs. Satser på fortsetter slik. Ha en fin en!

God morgen fra Hvalstad. Her er vinteren i ferd med å skylles bort, og nå har også juletreet jeg kastet ut rett etter nyttårsften dukket frem i snøen. Eldstemann skal sendes på besøk til sine eldre fettere, så da blir det en liten ekspedisjon med både tog og båt over til halvøya med alle raringene.

Her i Oslo har jo kommunen henting av juletrær like etter jul, vet ikke om Asker har det samme, men kanskje ide til neste gang?

Uansett god dag fra Oslo, her venter nok en kveldsvakt. Jeg var på sånn blålys fest etter kveldsvakten i går hvor jeg traff en kollega som før jeg fikk reagert gav meg en klem som jeg vet ikke om helt var lurt mtp at jeg har hatt corona og sånt og vandra rundt med munnbind i går på jobb. Men i dag er det siste dagen med munnbind for min del, jeg er jo symptomfri nå (forsvant helt i går). Men så er vi helt sikre på at jeg har fylt de fem dagene. Jaja Lavo utestedet blir ikke en favoritt for min del, men morsomt å ha vært der en gang.

Her i Oslo har jo kommunen henting av juletrær like etter jul, vet ikke om Asker har det samme, men kanskje ide til neste gang?

Joda, masser av ungdom og sånt som henter i forbindelse med ymse skoleturer, russegreier etc. Det får være grenser for hva som skal være det offentlige sin jobb

Saken var at rett etter jeg kastet det ut som det masse snø og begravde hele treet før jeg fikk «bestilt» henting. Og gadd ikke stå i januar å grave frem et juletre for å kaste det. Ute av syne, ute av……

Hola fra Knausen. Deilig med lokal frokost igjen, det blir lissom ikke det samme på hotell.

Kongekrabben hadde bikket 1500 kiloen i går så da ble det to ferske kanadisk Vettakoll-reker til halva priset.

Planen var laaaang tur, men været tilsier en kortere en ned til Deichmanske. Hadde faktisk snødd her i natt.

Glad lørdag fra Ris

G’morgen .. Fikk egentlig lyst på lobstaroll nå, men ..

Begynner så smått å lysne, så da får man gjøre seg klar for dagens topptur. Fikk himmelen i hodet like før jeg nådde bilen i går, ser ut som det blir bedre i dag. Stagnation med Genesis går på radioen. Blir nok Genesis opp til toppen også, tror jeg.

Ellers må nok svigerbeistet besøkes .. da blir det nok burger på hennes nye koreanske k-pop favorittsjappe.

9b7461a48b4ffd62ff576432bec0dde1.jpg

Last edited:
Back