• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet hvor årets første kokosmakroner er testet. Nå venter to dager på andre siden av skogen bak oss…Idrettshøyskolen er tilholdssted i dag og i morgen. Hjemme på «perm» i kveld og da har gutta på Sjømaten sørget for middagen… Ha en sprek lørdag du også.

Re: Glad lørdag fra Ris

God morgen fra Hvalstad. Her ble det en time ekstra søvn og med bare et barn hjemme en rolig morgen. En konsekvens å ha flyttet ut til "hockeyland" er at litt av formiddagen skal tilbringes i en ishall. Dog har de vaffler der. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Kaffe og iPad på senga så langt, så får vel komme meg opp for å spise frokost. Deretter blir det en tur til Lillestrøm og Oslo Motorshow, tenker det er lurt å ta toget. Ellers får man pakke litt i løpet av dagen, avreise til Alicante med SAS i morgen tidlig. Ha en strålende helg[emoji3]

God morgen fra Lillestrøm! :)
Her i Norges mest sentrale midtpunkt ;) nytes nykvernet kaffe fra Lufthansa koppen. Dog har en kraftig forkjølelse kastet seg over meg igjen så det kunne vært bedre. Men det går over igjen, forhåpentligvis før Sveits tur neste torsdag! Ingen store planer her, indretjeneste og handling straks.
God lørdag og helg! :) 20221029_082334.jpg20221029_082524.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Glad lørdag fra Ris

G’morgen. Sitter på Ritazza med en stor latte og venter på neste fly. Grei overfart med bussen til SAS. Fullt foran men bare halvfullt i de bakre gemakker, hvor jeg satt.
Lang natt uten søvn, og ble akkurat ferdig med The Playlist før vi ristet oss inn til Gardermoen.
Grei middag, chicken alfredo som smakte bra, og en brownie som var noe tørr. Frokosten var stusselig .. nå har de forbedret bort yoghurten også ….
Menmen, nå begynner jeg å kjenne duften av reker. :)

0176f3a84d31ff09f91285a919f24036.jpg

2bf8b4f1ff1533ef051ff77b66f01a7e.jpg

Morn fra Kolsås. Her sov man både mange timer og sammenhengende timer og det ble vedtatt å vekke den yngste 0830 [emoji2957].

På tide å få egnede sko på bilen og det ordner man greit på egenhånd, selv om det er både store og tunge hjul på den amerikanske muskelbilen

God formiddag fra Sarpsborg. En bedre frokost er inntatt
Nå går straks ferden hjemover til Kongsberg. Satser på å være hjemme i god tid før Brann spiller.

God förmiddag från Fredrikstad.

Effektiv beställning av pass tidigare och nu är det besök hos släkten som gäller innan lite omvänd harryhandel läs: Solo…

Hei fra Knausen.. Da var familien servert frokost og det ble store mengder bacon. Dragen og arvingene skal handle inn til denne nyervervede tradisjonen som skjer på mandag og da skal selvfølgelig huset vårt stappes med barn og gresskar. Har skjønt at å være negativ til det går under grumpy old man så jeg holder det internt og på forum. Jeg tar i alle fall en lang tur bak i skogen med podcast.

I kveld er det langbord med familen på den franske favoritten nede i byen og det blir sabla koselig.

PS! Someone.. Vær glad dere har lokal hockey, jeg har gjort mye research og de siser hockey-gutta får finere damer en bandy-gutta.

Værnes .. humpete tur opp med Christian Valdemar. Ingen catering annet enn kaffe/te lastet 'pga problemer med cateringselskapet' .. og pga humpingen fikk vi ikke det heller. Jaja, har fått meg pølse med brød, julemarsipan og Frus så jeg er fornøyd. :)
77e121e3e46a6cea3c9e2e2cd1e073a3.jpg

God morgen fra W i Seattle. I dag våkner jeg til at jobben er over for denne gang, så i kveld skal jeg endelig starte reisen hjemover til Storsmurfen. Det blir ekstra best.

Siden det har er lørdag så er også planen å kose meg litt frem til avgang. Så snart skal jeg komme meg ned og handle litt ost & crap til frokost. Så blir det sannsynligvis 11:25 balja ut til Bainbridge. Evt den tidligere varianten. Så håper jeg på lunch og et par iskalde med hank på der ute, før jeg suller tilbake til byen igjen.

Har ikke utsjekk før kl 16, og første flyet er Alaska Airlines til YVR i 19-tiden. Så det er jo noe tid å slå ihjel. :)

Ha en fin en.

God morgen fra W i Seattle. I dag våkner jeg til at jobben er over for denne gang, så i kveld skal jeg endelig starte reisen hjemover til Storsmurfen. Det blir ekstra best.

Siden det har er lørdag så er også planen å kose meg litt frem til avgang. Så snart skal jeg komme meg ned og handle litt ost & crap til frokost. Så blir det sannsynligvis 11:25 balja ut til Bainbridge. Evt den tidligere varianten. Så håper jeg på lunch og et par iskalde med hank på der ute, før jeg suller tilbake til byen igjen.

Har ikke utsjekk før kl 16, og første flyet er Alaska Airlines til YVR i 19-tiden. Så det er jo noe tid å slå ihjel. :)

Ha en fin en.

God morgen fra Bend Oregon, senor Fnat og oss’eses er i utakt, dumbt aa vaere her naar en Fnat besoeker Bainbridge. Anbefaler 11:25 baaten over 10:40 baaten - 10:40 er Erzsatz Ferge (som Keurig Ersatz Kaffee!).

God morgen fra Bend Oregon, senor Fnat og oss’eses er i utakt, dumbt aa vaere her naar en Fnat besoeker Bainbridge. Anbefaler 11:25 baaten over 10:40 baaten - 10:40 er Erzsatz Ferge (som Keurig Ersatz Kaffee!).

Åj. Takk for tips. Får prøve å synkronisere meg på rett ferge tilbake også da. Kjipt at vi ble usynkronisert. Vi var jo stålsett på å få se en DC8 utpå øya. Neste gang. :)

Back