• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

Kaffe, aviser og nyheter på radio…den beste starten på en bra lørdag. Blir trening både innendørs og utendørs i løpet av formiddagen og ettermiddagen. Ha en sprekere lørdag:-)

Re: Glad lørdag fra Ris

God mårgen fra hula i Bergen, da er andre nattevakten snart omme. For øyeblikket går det i musikk med Prince på you tube mens en strever med å hold øynene åpne.
Kjenner det blir lite trim her i dag. Om en god time blir det spasertur til hybelen for soving før neste økt starter 19:30 i kveld.
Ha en glitters fin lørdag :)

God morgen fra Larvik! :)
Her sov man godt og dagen i går var veldig flott! Båttur til Svenner fyr var en fin opplevelse. Nydelig sted å rusle rundt og lære mer om.
I dag får man se hva dagen byr på av utflukter! Ha en riktig fin en! :) 20220805_121050.jpg20220805_120047.jpg20220805_114210.jpg20220805_133343.jpg20220805_131418.jpg20220805_114728.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Bonjour fra Tourrettes. Lunsj i Gourdon i går, og planen i dag er å bli kjørt ned til Cagnes sur mer for å hente en sykkel jeg har leid. Dessuten skal et stort stykke Cotes de Beouf skaffes hos den lokale slaktene. Også må det bades. Travel på ferie. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg.

I dag skulle ferden gått mot Danmark og Sverige, men det ble det som kjent ikke noe av grunnet intravenøs behandling med antibiotika. Slik det ser ut nå må jeg innom sykehuset om morningen for å få medisiner og for å få tatt prøver. Øvrige doser får jeg hjemme. Kjekt med kone som er sykepleier. Nå har vi fått nødvendig utstyr med oss hjem.

Det spilles jo en del fotball i helgen også, så det blir noen timer foran fjernsynet. I morgen spiller Brann mot Stabæk. Tidsmessig passer kampen fint, skjegg vurderer sterkt å dra en tur til Nadderud for å se Brann valse opp med Stabæk.

Jeg begynner å bli litt lei av denne korridoren nå.

Attachments

• FB_IMG_1659766152757.jpg
    FB_IMG_1659766152757.jpg
    57.7 KB · Views: 41
Last edited:

God morgen fra Forus. Godt i gang med helgens første tolv-timers økt. Foreløpig går det i kaffe, frokost og stirring på skjermer. Det blir sikkert litt av det resten av dagen også. Jeg har bestilt pizza fra fruen når jeg kommer hjem fra jobb og så blir det sikkert en tidlig kveld. Ha en fin lørdag forumister.

Last edited:

God morgen fra OBC Gran Canaria.

Aktivitetsfri her på resorten så da blir det maksimalt med bading og sol i dag. Planen blir vel frokost - bading - pause - bading - pause - bading - lunsj - bading - pause - bading - pause - bading - pause - bading - middag - noe i den duren [emoji13]

Ha en finfin lørdag!

God morgen fra solsiden. Nydelig frokost og en mandarin-variant av mimosaen i dag. Snart ut i periferien for å hente barn #1 på leirskole. Blir godt å klemme hun igjen.

99FCF927-CBAB-44A8-BA86-E5E2F594AB28.jpeg

35CFF2C6-8B3F-4E1C-9186-B108876AEDA4.jpeg

Last edited:

God morgen fra Lillestrøm. Ingen helt store planer for dagen i dag. Bare nyte de siste par dagene av ferien.

Ha en ekstra best dag

Back