• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

Plutselig i Oslo igjen...men ikke for så veldig lenge. Tropenatt - men med bra gjennomtrekk har natten ikke vært så ille. Nå Nespresso og nyheter før vi pakker bag`n. Ha en herlig lørdag.

Re: Glad lørdag fra Ris

God morgen fra Lillestrøm. Varmt i natt ja men i kveld er det Clarion Oslo som skal prøves ut. Forhåpentligvis er det kjøligere der. :) Men først er det litt handling, mat og noen nye sko trenger jeg også. Men aller først er det kaffe! :)
Ha en fin en!

G’mårnings fra Stavanger. Også her har det vert Svinaktig varmt I natt. Men heldigvis litt bevegelse i luften. Frokost var unnagjort før 6:00.
Nå er det kaffe tid på terrassen. Så blir det en ny tur i bingen før kursen settes mot SVG.
Ha en nydelig-sommer lørdag :)

God morgen fra sofaen og nå går Mot i Brøstet på TV2 . Ingen planlagte reiser enda, vi for vel vente til september for å se om denne åpningen som er varslet gir en ny omgang med spredning av denne Koronaen - hvem vet tiden for vise.

Ha en flott dag videre.

Jan

God lørdag herfra. Laaaang morgenkos i med frokost mens man ser på svalemor som har fulltidsjobb med mating oppunder taket. Litt matauk og sightseeing på planen her også. Har en strålende dag

God dag fra Asker. Begynte dagen litt redusert, så passet da fint med en bad på Elnestangen. Hos frisøren med eldstemann nå, og resten av dagen blir å pusle hjemme. Siden Meny ennå ikke tilbyr pangolin, så endte det opp med en entrecôte som skal på grillen i kveld. Ha en fin dag

Trallala ... frihelg! Rolig åpning med bikkjer og kaffe. Pappas Hjemmelagde sto til full score, og jeg var omsvermet resten av kvelden. :p

Nysgjerrigheten tok overhånd og jeg kikket på MGP-filmen til Will Ferrell på Netflix i går. Handlingen var temmelig klein, men det var en del morsomme øyeblikk. OK tidtrøyte, ikke mer.

Vel, her skal gress klippes og tomatplanter vannes ..

Nysgjerrigheten tok overhånd og jeg kikket på MGP-filmen til Will Ferrell på Netflix i går. Handlingen var temmelig klein, men det var en del morsomme øyeblikk. OK tidtrøyte, ikke mer.

Will Ferrell med film om MGP? Finner bare en om ESC, jeg.

God lørdag. Det slappes av med cola ute på terassen. Må visst en liten tur ned på butikken i løpet av dagen. Da tror jeg det blir en is også.

To uker til med ferie uten planer. Vurderer muligens noe spontant, men får se.

Ha en god en :)

Hei fra Vettis. Vært og badet med familien rett under Tryvann i en skjult perle. Nå er det noen iskalde Aass i hagen mens store mengder kongekrabbe ligger i kjølen og venter på at den skal skal skylles ned med Pol Roger.

Her opprant dagen med litt feber. Rett og slett en mild manflu.

Aldri før har vel helsevesenet tatt manflu mer alvorlig, så da bærer det til testing på mandag. Ta med legitimasjon og et håndkle å hoste i. Oppmøte i bil.

Her opprant dagen med litt feber. Rett og slett en mild manflu.

Aldri før har vel helsevesenet tatt manflu mer alvorlig, så da bærer det til testing på mandag. Ta med legitimasjon og et håndkle å hoste i. Oppmøte i bil.

Du burde spurt om du kunne fløyet inn [emoji13]

Back